В мене приборка з годинником без тахометра Я що можу її просто поміняти на приборку з тахометром??? чи я неправильно зрозумів?
Так просто міняеш на приборку з тахометром, якщо була на дві фішки значить ставиш на дві, якщо була на одну фішку відповідно на таку саму треба міняти.
Класно тільки найти приборку потрібну і всьо спс шо пояснили ато я вже надумав електронний купляти тахометр)
Я поки не наставлю того годинника (до прикладу, після відключення акумулятора), то не можу нормально їздити Також колись загорівся ідеєю замінити приборку, щоб був тахометр. Та або ціна була шалена (під 1000 грн.!!!), то невідомо чи підійше штекер, вроді такий, але трошки не такий, то приборка якась не така. А оперативно до когось приїхати, щоб спробував приборку замінити і чи все працює, то так не виходило. Та й взагалі, невідомо ще, чи буде той тахометр працювати, зокрема на моїй машині. Хоча комп обороти зчитує. Але на постійно компа не підключиш. Якби хтось запропонував таку приборку і відразу спробували б, чи все працює, купив би також. Але тоді годинник де взяти Приборку значить треба лише з МФА. Тоді підрульові треба докупляти відразу. Одним словом, бюджет ще той. А так годинник собі йде, я бачу чи ще є час приїхати вчасно, чи вже корки затримали, і все нормально
В мене є така приборка з тахометром і електронним годинником і без МФА і стояла якраз на третьому Пасаті...
Годинник буде але електронний, там де в Вас годинник там тахометр. Передзвоніть завтра десь година дванадцята буде ціна.
Немає часу поки що дивитися і пробувати. Треба, але ціна? Можна в пп. 28 контактів має штекер моєї приборки
Морочили сраку з тою приборкою, черга стояла. Всьо всрались? Інших слів не можу підібрати, їздиш, шукаеш а все безтолку, пописали і на тому все закінчилось...
За дизельну ти казав шо поки нема, як зявиться то викладеш я поки нічо не наблюдаю, а бензинової мені ненадо