розясніть будь-ласка хто компетентний. як вплаває на роботу двигуна і МКП наступна ситуація: при русі 80 км/год. скинути передачу і рухатись накатом та після певного відрузку коли швидкість така ж або меньша втикнути відразу 3,4 або 5 передачу в залежності від шидкості звичайно. Обороти різко з 800 наберають 2500-3 тис. це здорово для машини?
Звичайно, що не дуже добре, трансмісія отримує сильний механічний удар. А щеплення тобі в тій ситуації нашо? Якраз для плавності зміни обертів. Плавно відпускаєш щеплення і оберти підскакують не за долю секунди, а протягом 2 сек, зовсім інший ефект
MARTINI, очевидно мається на увазі зі щепленням, без нього він не зможе втикнути передачу при такій різниці обертів валів, як би не хотів. На мою думку це абсолютно здорово. КПП отримує плавне навантаження на задні стінки шестерень, які фактично ніколи не зносяться, бо там тертя відбувається лише при гальмуванні двигуном, тобто одну тисячну частину в порівнянні із ресурсом передніх стінок. Тому для машини це повністю рівнобедренно.
Як би ти плавно не відпускав щеплення коли маховик має оберти близькі ХХ колеса крутять коробку близько 1500 - 2000 то проходить підпалювання щеплення. крім того по любому проходить удар(у вигляді тормозу) по зубах шестерень шліцах валів. Синхронізатори помякшують і в салоні не чути, але і для КПП і для двигуна це не здорова штука і зловживати таким режимом не можна.
Що ви розказуєте, а коли ти просто переключаєш передачу з 4 на 5 скажімо на швидкості 70 км хіба не той самий процес проходить? Яка хрен різниця чи ти переключив зразу на протязі кількох секунд чи йшов накатом і за якийсь час переключив. Нема ніяких там додаткових нагрузок. Хіба ти будеш тупо включати на високій швидкості низьку передачу, тоді ти просто не вмієш їхати і пофіг чи ти після накату включиш чи просто з пятої другу врубаєш не притормозивши.
Коли ти просто переключаєш передачу з 4 на 5 скажімо на швидкості 70 км то в тебе розкручена коробка і розкручений маховик а різниця в оборотах не більше 100-150 одиниць. Оту різницю гасять синхронізатори - така їх функція. Різниця може бути і більша але то вже нагрузка на самі синхронізатори і шестерні. Якщо йдеш накатом то через 2-3 сек копресія в двигуні затормозить маховик до ХХ, а коробка має свої 2000-2500 бо машина накатом іде і ріхниця в 1000 обертів це нагрузка на зчеплення і КПП. Чому одні на зчепленні їздять по 150 -200тис. а другі міняють що 70-80 тис. Чому одні коробки служать 500 тис другі і до 200 не доїжджають.... та тоиу що такий стиль їзди мають і гроблять техніку. Хто хоче пересвідчитись сядьте за кермо старого грузового газона і зразу пабачим хто вміє їздити а хто ні. На ГАЗоні з повишеної на понижену неможливо переключитись без перегазовки...тобто підігнати оберти двигуна до обертів КПП... там просто майже нема синхронізаторів. А їздити на КПП з DSG може напевно і мавпа.
Переключення і включення передач відбувається підсвідомо. Мене після цієї теми зацікавило як же воно насправді відбувається в мене Щойно їхав і зауважив собі , що в момент втикання передачі трошки догазовую при відпусканні щеплення. Виходить якраз той ефект, про який пише Кум, оберти двигуна підганяються під оберти коробки і тоді удар як такий практично відсутній
Хлопці "удар" звісно є, але для коробки і двигуна різниця в 1000-2000об/хв це не нагрузка, хоча щось схоже на різкий старт. Переживаєте за довговічність коробки: робіть підгазовку і вмикайте передачу. Я постійно гальмую двигуном, якщо після наката швидкість близько 80(2500об/хв) то підгазовок не роблю, а якщо більше 100 то підгазовую і то не тому що переживаю за КПП а для комфорту їзди(невідчуваю гальмування).
Ми як завжди забули з чого почали. Було питання чи шкодить машині накат і включення потім передачі на високих обертах чи ні. Я стверджую що шкодить. Більше того виробник на більшості машин при тормозінні двигуном (передача включена, але газ вільний) щей відключає подачу палива (щоб економити). це так би мовити стимул не пускати машину накатом. Звичайно що і КПП і двигун розраховані на можливість ізди з накатом... тобто виробник передбачив що можуть бути водії що так їздять, але термін служби агрегатів скорочується. Тобто стиль їзди з накатом не є правильний.
херассе, полеміка почалась. имхо якшо вважати шо таке включення передач шкідливе, то треба також не забувати, що сама ж експлуатація для двигуна і коробки також не на користь. хіба поставити машини на прикол і нехай сохраняються.
недумав що буде стільки різних думок, я чесно кажучи зрозумів що висновку покищо все таки я незроблю наскільки це добре чи погано! від себе скажу що деколи їду накатом. але коли роздільна дорога клумбою або немає автомобілів, в інших випадках це небезпечно бо може скластичь ситуація що тре газанути а тут халетпа....
Привіт друзі! вибачайте шо не в тему, але є питання: що означають червоні поділки на спідомерті, поділка на 30 км\год і на 50. це рекомендована швидкість до якої потрібно розганяти машину на першій і відповідно на другій передачи, чи навпаки - максимально. в мене мотор з турбіною, і коли розганяю так на першій до 20, а на другій до 40, то відчувається такзвана "турбояма", а якщо розганяти до цих поділок то то ніякої затримки невідбувається. розумію шо турбояма відбувається на низьких оборотах, доки турбіна ше нерозкрутилась, але стараюсь більше 2500 не крутити, хоча давніше Маркел писав що їзда на низьких оборотах також до добра не веде... (пассат б5, 1.8Т)
крути и не бойся! мы дизел турбированый побольше крутим и ни чего,а у тебя бензин! а малые обороты голодание масла может быть!
раз пішла мова про оберти.... можливо хто підкаже на яких обертах потрібно переключати передачі на двигуні 2G 1.3 і до яких максимально його можна розкручувати. раніше теж вважав 2500, але маючи чотириступку на четвертій 2500 - це десь 80 км на годину
Передачі переключаються по відчуттю двигуна, майже ніхто не дивиться на тахометр.В тебе слабший двигун треба більше на передачах розганяти 10-20 ... 20-40... 40-60... 60- скільки може двигун .....це в км для прикладу. Головне щоб двигун не ревів від перегрузки і не заглох від недогрузки.
да я то і тахометр поставив нещодавно і завжди на "слух" переключаю, але тепер є тахометр і мене зацікавило як то воно по науці ну і насправді цікавить як його максимально можна розкрутити щоб йому не прийшов карачун бо раніше без тахометра валив скільки той двигун тягнув і невпевнений що це правильно
Мав я таку ж машинку з 2Г двигуном Переключення передачі в діапазоні 2500-3200 є цілком нормальним Додам лише одне - цей двигун "крутити" сенсу нема. На 4000 він їде так само як і на 6000. Ну і погоджуся з Кумом - відчуття двигуна бути повинно в кожного і воно є індивідуальне.