колонки міняти з мінусовим і плюсовим дротами, млжливо вони затонкі або поганий мають контакт. п.с. а взагалі краще поїдь до електрика, бо тут один вже магнітофон підключав (спалив) ппс... незнаю-нелізу, так дешевше.
Коли опір дуже малий, як правило дуже часто в динаміках іде в котушці міжвиткове замикання (образно кажучи динамік "підгорівший"), тобто є 2 варіанти, або нести до спеца, який може перемотати котушку, або купити новий динамік. Коли динаміки середнього цінового діапазону, то другий варіант вигідніше. Ну а коли динаміки дорогі (дорогий серйозний магніт, дифузор і т.д.), то є зміст заплатити спецу щоб перемотав котушку.
...а динаміки від наушників не пробували втикнути в машину?...давлять так,шо і Magnatи ховаються !!! А якщо серйозно,то магнітола має вихідну пот. приблизно 18-20 Вт RMS,слухаючи музон на макса слабенькі динаміки можна легенько спалити (тай не повірю,що музика грала чисто),а для вихідної мікросхеми спалений динамік - теж саме,що "+ " і "-" зєднати між собою! А мафон вибивав,бо спрацьовував захист. В першу чергу подати на магнітолу нормальне живлення(так,як писав Гольф 2),на динаміках і проводці до них також бажано не економити!
Дякувати Богу, на цей раз обійшлося! Мафон дихає, в суботу підключив. Тиждень переживань... Висновки 1. Деколи справді краще не лізти самому 2. Якщо вже лізти, то наперед досконало вивчити питання, а не методом тику 3. Деякі мануали можна було б і краще скласти 4. Мінус чорний (він же борт, кузов авто), плюс червоний 5. Жоден досвід не такий цінний, як особисто здобутий...
Привіт! замітив таке явище: заводжу машину, включаю фари. Світло фар, так як і підсвідка салону, світять десь на 75% потужності. Коли трохи прогазовую, чути як спрацьовує реле і фари, розом з підсвіткою починають світити потужніше, на 100%. Аналогічно і з магнітолою, поки не спрацьовує реле, на потужному звуці магнітола вибиває, а після спрацювання реле, грає на всю потужність без вимикання.Доречі прочитав інфу про свої динаміки: опір на передніх і задніх 4 Ом. Все ж таки поміняв плюсовий провід на грубший, а також проводку на динаміки. Що це за реле, хто знає?
Було одного разу в мене клацання якогось реле, але винуватим був один з проводів запалення який не контачив, реле клацало. Я думаю в першу чергу слід перевірити гену і всю прилягаючу до нього електрику - "шоколадку" і т.д. а потім прозвонити всі важливі проводи. Імхо без електрика тут важко буде.
Якщо перепутати + та - дифузор динаміка буде не вибивати назовні а втягувани всередину, особливо це помітно на низьких частотах, ось тому як сказав Тополь пропадають низи. Для експерименту добре побачити це на сабвуфері на добрій потужності. запалити та піднести сірника до динаміка. при ударі басу коливання полум"я покаже напрямок руху дифузора. Якщона магнітолі немає фішки, та схеми на самій магнітолі рекомендую купити на ринку універсальний роз"єм. полосарі проводки здається маса, однотонні +, чорний маса , червоний +, якщо є ще й жовтий-він з"єднується разом з червоним. какож може бути провід на антену (здебільшого синій) у кого телескоп з мотором-буде виїжжати при включенні приймача. ну і ще можуть бути якісь. Взагалі 2 фішки там . Одна силова, інша-звукова Десь так приблизно.....
Значь так. якщо немає тестера то потрібна батарейка, лампочка та провід. Як продзвонити провода думаю немає сенсу говорити. Собі спец. для цього купив тестер дешевенький.........вожу в машині. Зняв магнітофон і дзвони собі .
Мінусовий (маса) провід важливий не меньше плюсового !(для прикладу,подивись який провід йде від акумулятора "-" в салонний відсік)
При роботі авто в такому режимі акум розрядиться дуже швидко. Дуже часте явище в старих авто. То генератор не дає зарядку скоріш всього поки не газнеш. А коли газнув, все починає працювати нормально. В мене в Кораді стоїть вотьтмерт. Дуже добре видно. а в першому гольфику магнітола Піонер, то там є така заставка яка показує вольтаж. ДУЖЕ ЦІКАВО НАБЛЮДАТИ.