Доброго дня. В мене авто пассат б3 91 року моно-мотронік, плавають холості обороти і є провал газу на одному і тому ж місці педалі. Ця подія не постійна, вона то є, то нема. Допоможіть
Як плавають?? Постійно? Чи може підвисають, чи то нижчі то вищі? Може підсос повітря, може РХХ. Може ДПДЗ. Якись опис не дуже. Тяжко щось відповісти.
Коли даєш газу до 3000 і пускаєш, обороти спадають до 1500, так можуть триматися 30 сек, потім упасти до 300-500, аж машиною трясе, потім знову самі набирають, але це не постійно. Буває авто заглушиш, потім заведеш уже не має
я шось думаю що це банальний підсос повітря. Або РХХ залипає, хоча сумнівно. Спробуй заведи машину і порухай інжектором за кришку з повітяного фільтра. Якщо подушка підуставша то оберти плавати будуть. повітряний фільтр давно міняв? Sent from my MB860 using Tapatalk 2
всі фільтра і свічки нові, тай прокладку недавно міняв....а може бути лямда зонд, або дтож... і ще одне в одному місці на педалі завжди є провал. якщо на те місце попасти і так потримати то машина навіть заглохнути може
Ну якщо прокладки міняв, підсосів нема тоді найскоріше що ДПДЗ. Лямба на холодну не працю, вона в тебе без підігріву, та й такі симптомів не дасть. ДТОЖ теж відпадає. скоріше за все дорожки на ДПДЗ постиралися. Треба скручувати його і трошки підняти вверх .або вниз. Але тактреба ше попасти дуже гарно. Без осцилографа це зробити важко. Скоріше за все машина буде дьоргатися і поміняється в якусь сторону розхід.
тоді буду перевіряти всі датчики, а може бути щось у блоці управління чи ні? Ось знайшов, там знизу описані симптоми, схожі у мене, і ремонт http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=40313
Друже, не роби дурної роботи! Можу спорити на ящик пива, що це не РХХ. Або ти не правильно описуєш свою проблему. Коли проблема з ХХ кожен починає шукати схожу. Шукай саме свою. В тій машині 4 датчика - ДПДЗ, РХХ, ДТОР і лямбда. Там все просто як борщ. Ти кажеш що міняв ДПДЗ? навіщо? Які на це були причини? Ставив новий чи такий самий б\у зі шроту? Хто його виставляв і як? Не варто лізти туди поки не впевнишся що це воно. От скачай файл, візьми тестер і перевір ДПДЗ і РХХ як тут написано, потім відзвітуєшся. Так говорти тяжко. http://us.ua/1003526/ ЕБУ теоретично можлвио, але це 3%. хібащо його залило водою чи часто з нього знімали фішку, чи якесь КЗ по проводці йшло...
Розкрутив я ДПДЗ, дорожки всі цілі, провірив тестером опір, все так як пише книга, потім виставив на 0,73 вольта на 1 і 2 ніжці, холості обороти стали устойчиві і заводиться краще... Заалишилась одна проблема, на початку педалі залишився провал...
Спробуй вчепитися за 2гу ніжку і на масу двигуна і виставити ДПДЗ по другій ніжці на 0,19-0,2В. Здається це правильне значення, але я ввечері вдома пошукаю точно. По провалу перевір чи трос газу нормально натягнутий, і чи не люфтить ДЗ відповідно до механізму відкриття.
я читав що між 1 і 2 має бути 0.7-0.8 вольт ось http://www.passat3.ru/regulirovka-datchika-polozheniya-drosselnoj-zaslonki-passat-v3/, але це вже не важно, обороти класно працюють, а от із провалом треба буде щось шукати
Якщо це по провалу не допомагає тоді все ж він на ДПДЗ. Це я тобі майже на 100% кажу. В якийсь момент просто пропадає сиглянал з ДПДЗ. Спробуй якесь інше положення виставити. Трошки на завищених обертах ХХ, і тоді відчуй чи є провал. Також тросик педалі газу, перевір чи стопорне кільце на місці. Тросик має бути натягнутий.
зробив сьогодні авто. Причина не знаю в чому була, але зробив ось що, поміняв верхню частину моно-інжектора, там де форсунка, почистив кришку трамблера і бігунок, а також підтягнув трос газу. Поки що політ нормальний, там буде видно... Всім велике дякую за допомогу.
Разом з форсункою чи форсунка та що і була?? Таке не бажано часто робити. Легенько ножичком хібащо. Не треба наждаком терти. Там контакту і тертя між бігунком і кришкою нема, там тіки іскра проскакує. Контакти постійно чорніють і вигорають. От я думаю що біда вся в цьому. Я про це писав! Добре що все добре і проблема вирішена! нехай гарно їздить. Тепер дивися до розходу після регулювання ДПДЗ.
верхню частину поміняв разом із форсункою, а бігунок почистив легенько ножиком, лиш чорний нагар зняв
Сьогодні виявив проблему з провалом. Виявляється на форсунці зверху є ще один датчик температури всасуємого воздуху, ось він і був несправним. http://vwts.ru/forum/48283