В суботу їздив на своє улюблене СТО. Мав за мету накінець то поміняти свої просівші задні пружини, тріснувші сайлентблоки балки, чорнезне масло в двигуні та золотаве масло в КПП. Розцінки на роботу та вартість матеріалів: 1. Масло Shell Helix 15W40 (4л.) - 65 грн., заміна на СТО-20грн. 2. Масло ELF TRANSELF EP 80W90 (2л х 2) - 45 грн. х 2= 90 грн., заміна на СТО - 20 грн. 3. Сайлентблоки балки Herzeg (комплект: 2 сайлентблоки з шурупами) - 125 грн., заміна СТО 60грн. х2 =120 грн 4. Пружини Lesjofors (Швеція) -230 грн., заміна СТО 110 грн. Хотів ще замінити вакуум трамблера (Bosh - 120 грн.) але вони не мали інструменту для зняття якогось там кільця в трамблері. Ще мав замінити ремінь ГРМ (80 грн.) але попередній раз я не міняв натяжний ролик і не мав з собою новий, мені майстер сказав що не буде брати на себе відповідальність за якість виконаних робіт, тому я відмовився. Поки Golf був піднятий, оглядав днище кузоваі помітив, що під водійським місцем, в районі зварки листів металу різної товщини, є тріщина родміром 5мм х 50 мм, з слідами значної корозії. Тепер потрібно буде заварювати це місце. Ну ще червоним герметиком замазував місце підтікання масла з під прокладки в моторі.
Відповідь: Поїздка в СТО. Взагалі, хотів спровокувати дискусію про ціни на обслуговування в СТО. Не нравиться?
Відповідь: Поїздка в СТО. Чого зразу так, подобається, тільки не зрозуміло було! Тепер все ясно! Скажу про себе, поміняли плату (називали її комп'ютером) заплатила 460грн разом з роботою - на Алексі
Відповідь: Поїздка в СТО. ги ги. на зїзді покажеш де вона стоїть та плата-компютор. Додано через 3 хвилини ну що скажеш взагаліто варта би самому робити такі речі як навіть при відсутності всякої ями. некажучи про піжйомник. А фільтр масляний тобі не міняли чи ти забув про нього написати? А повітряний і бензиновий фільтр ти міняєш раз на рік?
Відповідь: Поїздка в СТО. Фільтр масляний міняли, перед тим робив промивку двигуна. А бензинові фільтри і повітряний я ще тиждень тому поміняв, як і тросик зчеплення. А масло я не зміг сам поміняти, бо ніяк не міг відкрутити масляний фільтр (на сервісі також не відразу відкрутили, змушені були пристосуванням у вигляді ланцюга скористуватись). В КПП заливати масло не міг, бо там специфічний ключ треба. А взагалі, куда старе масло треба було дівати? Вилити на землю? Я таким не займаюсь. А на сервісі вони зливають в балон і на переробку.
Відповідь: Поїздка в СТО. може я шось в жизні провтикав, шо означає і на переробку ? ? ? (з нього шо потім нове роблять???)
Відповідь: Поїздка в СТО. я також не знаю шо таке переробка але чув шо вони його просто потім піхають на село трактористам і комбайнерам.
Відповідь: Поїздка в СТО. і я таке знаю, але ше означає на переробку. Наскільки я розумію то масло яке злили з машини то і є вже переробка!
Відповідь: Поїздка в СТО. В нас у місті дуже багато сервісів тою переробкою приміщення опалюють в зимку. Але на западі у тій же німеччині то, що зливають, переробляють на неве мастило. Пропускають його через промислові фільтри, потім добавляюють тіж присадки і знову по каністрах і у продаж. Ось тільки не впевнений, що то масло знову ж таки для нас і приходить...
Відповідь: Поїздка в СТО. А в загальному, ціни нормальні чи десь є дешевше(мається на увазі, на нормальних СТО, а не у Васі на гаражах)?
Відповідь: Поїздка в СТО. А то шо в нормальних СТО виписується чек з чіткими сумами і прописується гарантія.
Відповідь: Поїздка в СТО. Давали не на пружини, а на роботу. За пружини я не переживаю, то мій знайомий мені все підбирає і продає (він має магазинчик біля ДАІ на Кульпарківській), тому якшо шось не то, я відразу зможу поміняти. На роботу дали гарантію місяць. Я думаю, що то нормальна гарантія, бо до місяця часі всі проблемні місця на ходовій дають про себе знати. А взагалі я люблю обслуговуватись на своєму улюбленому СТО, майстри там нормальні, душевні, стійко витримують мої "ламерські" питання. Шкода що в них нема карб'юраторщика...
Відповідь: Поїздка в СТО. то певно треба мати криві руки шоб поставити неправильно пружини та шей на гольфі 2. і всі ці роботи шо ти робив на сервісі може зробити кожен Вася на гаражі! і майже все це можна зробити самому Хочби поминяти масло.
Відповідь: Поїздка в СТО. Ага, знаєм ми такі "нармальні" СТО. Типу Алекса і Опель-сервіса...Там деколи такі криворукі олені попадаюцяшо більше запорять чим відремонтують. Про СТО треба судити по якості роботи і підходу до клієнта, а не по бумажкам з гарантією. Якшо мені шось запорять чи криво поставлять, то я потім без всяких гарантій приїду, виб*ю дєнєг за то, шо запороли і руки поломаю. Ну, місяць це дуже серйозна гарантія. Якшо стойка через місяць виб*є стакан, черезто шо її х..во прикрутили або завтикали посавити відбійник, то гарантії вже не буде??? Якшо не даєш дупля взагалі в машині або не спостерігаєш за тим, шо роблять майстри з твоєю тачкою на сервісі, то не спасе ніодна бумажка з гарантією, "бєз лоха і жизнь плоха". За все шо робиш сам, можеш бути впевнений, або хоча б з розумінням контролюєш роботу сервісменів. пи.си. масляний фільтр елементарно відкручується за допомогою простої викрутки (довшої за діаметр фільтра).
Відповідь: Поїздка в СТО. Можна все, але при одній простій умові - час. Реально вільний час маю тільки в суботу. Щоб щось робити з ходовою, потрібно мати яму або підйомник + купу всіляких пристосувань і інструментів. Гаражу в мене немає. Міняти масло можна самому, але я не маю паритись куда діти старе масло (на землю я принципово виливати не буду). Щоб поміняти масло в коробці потрібно мати спеціфічний ключ щоб відкрутити пробки (а я не буду купляти інструмент для одноразового випадку). Вася в гаражі не дуже захоче міняти сайлентблоки на задній балці (це всім відомий менінгіт). А якшо вибрати день і пробувати: масло самому поміняти, потім їхати міняти сайлентблоки, потім вертатись і міняти десь інше пружини (бо там дешевше) втрачається купу часу, нервів і бензини. Виходить в загальному що я переплачую 50-70 гривень але економлю пів дня часу. Для мене, котрий приділяє ремонту автомобіля один день на місяць, це нормальна ціна. Додано через 9 хвилин За цю СТО, на котрій я обслуговуюсь, я впевнений. Частенько замінюю там старі деталі (тормозні шланги, тормозні колодки, підшипники, сайлентблоки, подушки, рульові тяги і т.д.). До ходової відношусь дуже відповідально, і не дам ламерам (таким як я ) і неперевіреним майстрам тренуватись на моєму Гольфі та моїй безпеці.