вот на днях зібрався красити бампера!))) порадьте як краще!))) чи красити в два кольори чи в один (чорний) машина чорного кльору!))
В мене машина зелена, красив в два кольори, дивиться краще ніж просто чорний. В знайомого є Г3 також чорного кольору, бампери повністю чорні виглядає непогано.
побавився з фотошопоп.... всетаки рішив повністю чорний!)) якось то воно краще ніж в два кольори! ще доберуся до салону відразу! ато після хімчистки провисла криша, і хочу шумку кинути на дно!))
а взагалі то варто давати шумку на дно???? чи краще залити дно антикором??? бо вот щойно був на підйомнику, потрібно трошки поварити, має дві дирки((((((
обовязково повари дно. далі оброби зі сторони "вулиці" баранеком або аналогічною приблудою для антикору. зі середини оброби мастикою на основі бітума і поверх того всього діла клей вібро і шумку. по бамперу - віддай майстрам, не порти хорошу річ, бо має бути спецгрунт для пластмаси
розібрав я салон, добрався до днища! чесно кажучи я думав, що буде трошки кращий стан має троха ржавчини, троха гнилого.... і пару вм"ятин. Таке враження шо попередня власниця пробувала виїхати на "Піп_Іван".... з понеділка буду то усе рівляти та варити... також перетягую потолок, здер стару обшивку. чим тепер відтерти (відмити) той клей, що залишився від старої обшивки???
Саме це саме роблю зі своїм авто. Дах вже перетягнули на сервісі. Той гнилий паралон шкуриться наждачкою. Потім шпаклюєш, а якщо є тріщини - підклеюєш скловолокно на епоксидку.
в мене того гнилого паралону небагало. майже все в клею.... наждачка вобше ніц не помагає! вчора 3 години то дер... майже половину відчистив! чистив то 647 розчинником! а скільки теке діло коштує на сервісі?)
Мабуть вже ту рідну стелю хтось клеїв якоюсь епоксидкою, бо в оригіналі як в мене паролон зігнив і матерію легко віддерли без усіляких труднощів. Потім стелю зашкурили, підклеїли тріщини скловолокном на епоксидці, потім пошпаклювали, ще раз начисто пошкурили і наклеїли нову матерію. Я знаю, що можна було купити на шроті вживаний, але мій на машині виглядав дуже пристойно поки за 2 роки різко все почало відставати (після зими) таке саме можна придбати на шроті, в тих роках стеля вже нікудишня і з дня на день може відставати тканина. Особисто я наважився заплатити 600 грн за весь сервіс переклейки з люком включаючи. Маю тепер врезерві ще 10 років, а скільки ти матимеш часу зі шроту не відомо. А так свіжий і чистий!!!
нарешті то доробив я свою машинку поварив дно, пороги, обробив усе анткором,поклеяв шумку. поставив на передній бампер рідну GT губу (машина контретно поміняла вигляд) бампера, погори, молдінги....усе покрасив в чорний колір... відмив всю пластмасу в салоні і переклеяв потолок. машинка виглядає просто бомбезно...... П.С. кого цікавлять деталі, питайте.
робив з другом, так шо винесло мене тільки в вартість матеріалів. усе разом - поварити, пошпаклювати, погрунтувати, покрасити, залити антикором, перетяжка потолка, шумка................ приблизно винесло в 450-550грн
купував шумку в епіцентрі. але не в автомобільному відділі, а в будівельному. там аналогічно такаж шумка як в автовідділі. і набагато дишевше. причому її там від вибору до кольору)))) трошки грубшу(12мм) брав на саме дно. а на бока бока брав 5мм, самоклеющаяся.
я тебе трошки розчарую - вона ніграма не така сама. якщо ти трошки тим цікавився - то мав би знати, що така штука має характристики шумовідбивання (якщо ми говоримо про шумоізоляційні матеріали). в будівельних матеріалах воно має дуже низькі показники. напр 5мм авто це не те саме, що 5мм буд..... маю на увазі, якщо брати 5мм автошумку- то щоб добитись аналогічного ефекту від будівельної - то її товщина має бути не менше 20, а то і 25мм ціни не просто так виставляють за матеріал...
по плотності вона така сама як і автомобільна, на ощуп також є різні види будівельної шумки! якшо ти говориш про пінофол, то може воно так і є, що потрібно 25мм. бо він не є плотним. я брав іншу, плотнішу (чорного кольору, (також є багато видів того)). може я і не правий, але для чого платити купу грошей за оде і теж, якшо можна купити те саме за значно меншою ціною. короч кажучи ефектом від зробленого я задоволений в салоні стало значно тихіше
не буду з тобою сперечатись, бо що би я не написав - кожен залишиться при своїй думці.... я не пишу тут просто так - багато чого перечитав і перемацав, перед тим як робив собі вібро і шумку... для тебе - звичайно що тихіше в машині буде, але всеодно не той ефект, якби ти це зробив відповідним матеріалом