От прийшла весна , присвітило сонечко , а автомобіль весь в маленьких царапинах ,паутинці , задумався над поліровкою , оскільки процедура не дешева то вирішив її зробити сам , руки ніби не криві , почитав багато інформації на форумах , переглянув багато відео тай вирішив зробити її сам , тільки тут проблема потрібна полірувальна машинка , може в когось є і хтось може позичити на пару днів ,буду дуже вдячний, за мною не постоїть , також вислухаю всі ваші зауваження що до цієї процедури
якщо не має практики в цій справі - краще хорошу полірувальну пасту і ...руцями!а якщо таки кортить машиною - круг для поліровки (на "болгарку"),але "болгарка" мусить мати регулювання швидкості!!!швидкість на мін., в процесі швидкість добавляємо до оптимального результату і ...фпєрьод
Незабаром також буду сама робити таку процедуру на вибрані місця свого хлопця. З того, що бачила, як робив майстер, то треба принаймні три номери шліфшкірки (закінчується найдрібнішою). Машинку варто мати, щоби вирівняти поліровану поверхню, тобто, щоби вона не була плямами, але основна робота робиться руцями, змочуючи водою. Але! Якщо це вперше, то... Я би не бралася. Дуже тяжко відчути, коли ти ще поліруєш, а коли вже витер дірку до грунтівки... Так чи інакше, бажаю успіху!
Не рекомендував би машинкою... треба мати навик.... можна навіть фарбу з лаком спалити. Технології в неті є... пошукай. А потім найди старого москвіча або жигуля і попрактикуйся. Крім того в ручну ще й треба мати купу терпіння.
До речі, питання злегка було заторкнуте в цій темі: http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=8908 Можливо, цікаво буде почитати. ПиСи. А Ти маєш де робити всю процедуру? Може би я напросилася до компанії, бо таки хочу підправити своєму хлопцеві дрібні подряпини? З мене - пиво. Але не можу обіцяти, що не буду пхати носа і лап до роботи... То що скажеш?
та можна процедуру робити в гаражі , або на вулиці в тіньку , головне щоб метал не був гарячим , бо легко можна перегріти лак ! На першому питанні це поліровочна машинка)
Гарно Ти спригнув з відповіді Добре, знайду гараж десь у себе в селі. І, головне, компанію (на кого потім все можна буде сперти в разі невдачі ). Щодо шліфмашинки - повторю те, що сказали тут хлопці - болгарка з регулюванням швидкостей. На базарі купуєш такий круг з білого войлоку, чіпляєш до болгарки і - вперед! Аби не засильно притискати.
+1 щодо поліровки руцями. на своїй регулярно після мийок беру пасту (К1) і проблемні місця полірую. зовсім не складно, ефект дає, але звісно "до пори до часу" - до перших дощів чи до наступної мийки максимум. паста є паста. самостійно можна без особливих навиків хіба фари полірнути (полірував в своїй, ефект бомба, пару годин зайняло, бюджет невеличкий).
+100 однозначно якщо вперше полірувати машинкою то спочатку бажано на чомусь потренуватись. для почаку можеш ручною поліровкою натерти машину малесенькі царапини позатирає і колір буде насиченішим.
На першому питанні це поліровочна машинка) повір - поліровочна машинка - то є фінішна стадія,перед якою є шліфування на "мокро" наждачками від 1000 і дальше(знову ж тіко руцями).не кожен лак таке терпіти зможе(у випадку,якщо машин перефабован нашими умільцями)і...найголовніше...у випадку невдачі - всі претензіі до себе рідного
хто не пріділах, вам потрібно два поліровочні круги( перший то є білий,другий то є чорний) і як мін дві пасти старт і фініш
хэрня ті пасти,які продаются на кожному автобазарному кроці і "гарантують" афігєнний результат....більш-меньш пристойну полірувальну пасту купиш в "спеціалізованому ЛКФ магазині" на "развєс",де тобі чітко та внятно продавець розповість про засіб використання данного продукту!у зворотньому випадку - неси своі ноги чим дальше від поганців
о, чув шо Женя в тому не початківець , і вже полірував машини , тому звернусь за детальною інфою по пастах)