Хлопці поліровка це непроста робота!!! По перше наждачкою шліфується лише в ручну і то лише ті місця де є підкраси а от незначні царапини (гілочка дерева на борту оставила слід) обробляють абразивними пастами, причому полірують всю поверхню (наприклад дверку, чи весь капот), як правило пасти досить для видалення мілких косметичних дефектів а потім полірують восковими поліролями. Тому якщо ви не збираєтеся виставляти авто на продаж а будете його експлуатувати ще довгі, щасливі роки то неварто його царапати наждачкою бо рано чи пізно зітрете лак до фарби чи до грунтівки і тоді одна дорога до маляра.
вона не забиває і не згладжує а просто знімає верхній шар ЛКП до рівної поверхні. У Львові не купиш нормальної пасти. Продають тільки фареклу, але це фігня. Інколи 3M попадається, але нею ніхто не полірує, вона непердбачувана. Маю Мензерни 3 банки, можу відлити по скілкьки треба.
Чому всі хочуть вміти все те, на що люди потратили не один копот чи дверку? Відполірував не одну машину-можу і тепер накосячити. Все залежить від техніки і засобів. Лакофарбове покриття тут ні до чого
...займаюсь тим ділом вже років і років, перепробував майже все.. (перше авто поліроване в 1997 році паста "темпо" в ручну,правда рук не чув з тиждень) такшо на допис сіроко скажу ,шо фурекла так і робить, знімає чи малий слой лаку!!!!а є пасти силіконові і тефлонові, ЯКІ ВСЕ ТАКИ ЗАБИВАЮТЬ ТІ ДЗЮРИ)))),мій вибір ,наразі, 3М пасти ,а взагалі скажу таке- є бажання зробити блиск свого авта то є два варіанта: 1. в ручну натерати і 2. відДати людині яка тим займається PS МАШИНКОЮ МОЖНА НАРОБИТИ ТАКИХ ЛАЖ,ЩО БЕЗ МАЛЯРКИ НЕОБІЙДЕШСЯ
віддам за 100 грн при умові твоєї тари. Ну це просто вакси (воски) я би не називав це поліровкою, це радше косметика. Просте собі забивання нерівностей силіконом, воском і іншими матеріалами, які з часом вимиваються. Але те, що це не знімає лаку - 100%, переважно краще так ніж напартачити. Фуреклу згадав як найатстойнішу полірувальну пасту. з іншого боку поліровка без машинки неможлива. Якщо її не плутати з косметичними протираннями та ваксуванням.
Щось мені здається що як хлопці накупляють паст машинок шліфшкурок і почнуть пуцувати свої авта то мої малярі без роботи не остануться....))))))))))))))))))))))))
а в мене набір вже давненько є : I_am_so_happy: : I_am_so_happy: : I_am_so_happy: цілий таз свій передув )))
це питання відносне, я колись займався маляркою, і маю все обладнання і піскоструйку правда розібрану з виходом +-16-12 Ат,і навіть антикорозійну обробку з усіма вологовідводами,коли взнав що мені покраска обійдеться 800-1000 вбитих єнотів, а треба 2-а авта освіжити,ну і батькові буса вже б пасувало, рішив відновити навики,правда треба, півавтомат поремонтувати, або новий придбати,такщо якби ціни некусались то і мали б усі роботу, а так гроші краще витрачу в більш потрібному місці.
А береш і мовчиш!!! : А я тут до народу в гаражик напрошуюся - там підполірувати, підфарбувати... То що? Будемо домовлятися про спільні фарбувальні дії по відношенню до мого Ґольфа і Течика, чи пальці в двері тиснути?
пальці? ні нетреба,краще домовимося,а щодо гаражу чесно скажу проблема бо неможу до порядку привести його вже 3-й тиждень, живу у Львові ,а гараж в Городку,тому вихідних бракує,а тепер як все почав витягувати і складати після явної пропажі веееееееееееееееееееееееееникої кількості інструменту (дойшло до того що фільтр масляний міняти їздив до Олега М.) розгребтись неможу .Тому з гаражиком недопоможу зараз а обладнання починаю до порядку приводити бо халєпа ДОООООРРРРООООГГГГООО
То свідчить про справді великі проблеми Але я збираюся домів десь щойно в перших числах квітня. Тому ще маєш трохи часу на порядки. А якщо ні, то поїдемо до найближчої розетки. Я вважаю, що головне - знаряддя і руки з того місця, що треба