Привіт, усім! Ось вирішив поміняти собі передні стійки та пружина на пассаті 1.8 моно, а так як влітку використовую резину 205/60/15 потрібно трішки підняти перід машини! Зараз: стоять стандартні пружини Б3 та стійки Б4 в яких приварена ще одна чашка під пружину на висоті 2,5 см (стійки масляні тому основу ампули чіпати було страшно) - таким чином машина піднялась на 2,5 см, однак на глибоких ямках витягує повністю шток та стійку із стакана. Планую: придбати такі ж нові масляні стійки від Б4 та пружини від дизельного пассата (чув що вони жорсткіші) та опори від шарана. Як думаєте, буде ходити така збірна СССР? Так ось у чому питання: не знаю типи та маркування пружин щоб підібрати необхідну?! P.S. На своєму теперішньому колхозі їжджу вже 3 роки та 50 тис. км.!!!
не знаю,точніше дуже сумніваюся. ставив колись я собі пружини і амортизатори від б4 то на різких поворотах було страшнувато. нарахунок пружин від дизеля теж не знав що є різниця,хіба дизеля важчі? найкраще поставити все як по мануалу. хіба проставки якісь підставити, але не знаю що то в тебе за ями, я за місто по бездоріжжю як їду то ями що як дощ то вода туманки закриває, і нормально на рідних амортизаторах і пружинах,головне повільно і вперід))
не в ямах проблеми, а в наварених чашках під пружини - у такому випадку шток стійки ходить постійно у верхньому положенні і при попаданні в яму шток повністю витягується зі стійки, а потім і стійку із стакана - верхня чашка стійки створює стук об стакан. Проставки це добре але не практично оскільки виконують таку ж функцію, що й мої наварені чашки під пружини.
Думаю мають ходити норм, тим більше читав таке на форумі МСК. Поставиш, скажеш як політ і скільки коштує добро
хтось може дати чітку відповідь чи є різниця між передніми пружинами 1.8 бензинового пассата від 1.9 дизельного, 1.9 турбодизельного чи 2.8 безинового по висоті та жорсткості? як вони помічаються мітками?
ну від 2,8 точно відрізняються. а від решти не скажу, в ЕТКА все по буквах мотора написано, а не по об"єму двигуна.
Можливо трохи не в тему тому вибач! Колись на Г2 міняв верхні опори і ставив від Г3 (переварювалася чашка під опору, кому цікаво напишу в приват) то получилося що загальна висота зібраної стійки(з опорой) була десь на 3-5 см вищою ніж аналогічна з Г2. Відповідно були замінені пружини (попередні полопались і стояли розпарки) поставив від Г3 1,4(пружини аналогічні по всим параметрам, лише зі свіжої машини), так от висота кліренса спереду відповідно збільшилась на тіж 3-5см(кузов дивився в небо). В мене це переобладнання визвало негативні наслідки: полетіли нові шруси(великий кут нахилу) + авто було неустойчіве, згодом з"явилися і "пробої" амортизаторів (як в яму попадаєш) ну то мабуть через пружини, то мені прийшлося зрізати один виток пружини щоб занизити робочу висоту стійки (ненагружина висота незмінилася). Чесно кажучи незнаю конструкцію твоєї стійки(підозрюю що як в Г3) то простою заміною пружини ти "пробої" не убереш а лише добавиш. А на рахунок як відрізнити пружини то там товщина витка різна(з штангенциркулем вибирати треба)
У мене сталася халепа тріснула задня пружина на В4, і тепер я у роздумах що мені робити(тріснула на 1 кільці зверху, їздити поки можу, але....): - міняти на нову, тобто заміна 2 пружин, і мабудь ще "чашки" з резинками(я думаю що в В4 така ж сама проблема як і Гольфа, вони просто зігнивають). Нові пружини вже цікавився німецькі - 500 грн. 1 шт, чеські - 250грн. - заміна тільки однієї б/у пружини(20 долярів), і їздити далі. Тільки потрібно буде вияснити, які в мене стоять(тобто з якимим мітками). Якщо розпізнаю мітку, тоді добре, а якщо ні - тоді який вихід(підбирати?). Амортизатори у мене стоять Більштейни проїхали вже 50 тисяч і ще поки живі, тому міняти пружини 2 нові якось трохи не хочеться(ну і самі розумієте трохи по бюджету вдарить). Оскільки я в кінці тижня бути їхати(приблизно 2*300 км, і назад трохи з вантажем), то постає питання, чи не "вилізе мені боком " моя подорож з тріснутою пружиною ? Чекаю на пропозиції для вирішення даної проблеми. Буду дуже вдячний.
rusmaks Та на одній з двох мусів би знайти хочаб якісь залишки міток.Щоб відповісти на твоє питання "чи не вилізе боком" треба дивитись в якому місці тріснуло і наскільки завантажений будеш я раз так рік катався з ОБОМА тріснутими ,правда в мене пів витка було,зїздив в Болгарію і назад і ніяк то непроявлялось крім візуального вигляду що зад троха просівший,а потім при заміні стойки це все виплило і попав я на заміну 2-х стойок і 2-х пружин
у мене походу тріснула вчора(а може й ні ), але відразу почув звук(рип-рип - як на возі :D), заїхав ввечері до майстра підняли, подивились, і вердикт від нього був такий - ще удачно тріснула, можна їздити:D. При самому верху на 1 витку тріснула, і трохи змістилась в сторону, тому і почув звук. Завтра буду шукати мітки.
я радив би замінити обидві, адже якщо лопнула одна то й немає гарантії, що друга скоро не лопне. минулого року замінив собі задні стойки разом із пружинами на нові - тепер катаюсь і радію, прийшла пора передніх... схоже, що розтлумачити мені маркування пружин так ніхто й не зможе???? підскажіть, як знайти ЕТКУ?
та власне оскільки ще живі мої аморти, то не хочеться ставити нові пружини. Вже 3 час передивлююсь московський сайт і вже в очах мерехтить від тої інфи про пружини та аморти, а толку ніякого. Передні я собі міняв 3 роки тому, ставив Монро(вже 50 тисяч наїздив, хоча якщо чесно, то вони сильно "гуляють"), але ще поки буду їздити. П.С.Хоча вияснив для себе одне, що хвалять пружини Lesjofors, і стойки Bilstein BTE-A525(треба буде звтра, точніше вже сьогодні подивитись на свою модель Більштейнів).
за пружини Lesjofors, і стойки Bilstein повністю згідний, в мене взаді стоять саме такі пружини вже рік і не просіли навіть на 1 см., а в кума на Джетті 2 з переду стоять Bilstein - нарікань немає - не жорсткі як газові, але й дорогу тримають не гірше ніж газові. Собі на перед буду брати пружини лише Lesjofors...
По безнадьозі можна і одну, колись на гольфі лопнула передня в дорозі, а іхати треба було ще 120км + повертатися 250км. Доїхавши 120 ,в батьків, зробив металеву чашку щоб пружина впиралася в опору а не стакан підкрилка(кузов), потім повернувшись купив одну пружину і замінив, то результатом було трохи перекошена машина, та з задніми я думаю такого перекосу небуде, передні все таки мають більшу жорсткість, але рекомендація замінити пару а от виробник це вже твій вибір. Успіху!!!
колись так само лопнула 1 пружина. де я тільки не шукав, ніде не було 1 шт., а на шротах природно 1 шт ніхто не продасть. я забив і купив нові Lesjofors. а потім через рік-два випадково найшов в чувака 1 пружину. він її віддав за дякую. але як не дивно, по маркуванню вона була така ж, а по довжині відрізнялась. це я про то, шо я би не шукав 1 пружину, имхо шанси невеликі як найти, так і те що вона буде така сама. натомість я би шукав або пару б/в або нові. а стойки (аморти) міняти не потрібно, для чого? якщо аморти нормальні, то міняй пружини й катайся далі.
serg9 а за скільки ти купував Lesjofors ? Сьогодні дивився на маркування, та пружина яка тріснула має 2 синіх мітки(одну видно добре, іншу трохи погано, бо знаходиться ближче до кузова). На цілій пружині видно дуже погано ледве побачив одну зелену та синю. Або має бути 2 синіх і одна зелена, або вони у мене з різним маркуванням. Хоча обидві на перший погляд одинакові, і проблем з використанням на автомобілі у мене на протязі 3 років не було. В понеділок(або після поїздки) буду шукати нові.
Все правильно, якщо у тебе Пассат варіант CL, то 2 сині 1 зелена. Варто шукати або такі, або з GL /GT 2 сині 2 зелені, ну і зрозуміло їхні аналоги. Скільки платив за пружини, я вже не пам"ятаю, давненько то було.