Розкажу все попорядку: Поміняв на своєму авто гофру, заодно і лямдазонд(старий час від часу показував помилку), авто як ожило, двигун став більш стабільніше працювати на холостих, тяга двігла збільшилась, короч ожив, після цього ще почистив дросель, через пару днів почалось щось незрозуміле, почала пропадати тяга, на холостому двигун почав працювати ніби на 2-х циліндрах, а з вихлопної появились хлопки, при русі буває місцями все нормується, потім знову газ в полік а машина тупо зупиняється і починає троїти. Підключився до компа, показує помилку (к.з Лямда зонда) відключив лямду стер помилку, холостий залишився той самий, але хоч їхати почала менш більш без провалів, куди дивитись, шо ше може бути??? Чи проблема тільки в лямді? допоможіть пліз!
Мені здається що ти поставив погану лямбду. Доречі,а яку ти купляв ламбду? Ще можеш подивитись В/В провода, кришку трамблера і бігунок в повній темноті.
Купляв лямду б/у, з робочої машини, фірми БОШ. оригінал. Вмене повний інжектор, трамплера нема, але це всьо передивлявся, все внормі. може бути, але я нерозумію яке відношення має підігрів лямди до поганої роботи двигуна. Заказав нову лямду фірми бош.
Коли горить підігрів лямбда перестає правильно працювати. Контроллер отримує з лямбди неправильну інформацію і дає неправильні команди по формуванню паливної суміші.
Зрозумів. Тобто ту лямду можна викинути?! Ще одне питання, на попередній лямді яка працювала з перебоями коли я знімав фішку то на роботі двигуна це недуже відображалось(крім великого жора бензи та тупості двигуна) тоді чому коли я зняв фішку з цієї лямди появились нестабільні обороти ХХ?
Взагалі то треба провіряти лямбду передтим як викидувати, але в тебе діагностика показала що лямбді кирдик. Провір ще на всякий випадок лямбду мультиміром. Як то робити найди тут на форумі пошуком... в якійсь темі було описано.
Приїхала нова лямда БОШ, відкрутив стару, закрутив нову, підключився до компа, стер помилку, завів, на холодному двигуні вроді все нормально, стабільні ХХ, покатався трохи шоб двигун прогрівся до робочої температури помітив шо двигун почав працювати краще, але всеодно місцями його підковбашує(тільки коли прогрітий), починає троїти на ХХ хоча менше ніж коли лямди небуло! Підкажіть куда ше дивитись, свічки, дроти все внормі, може ДТОЖ???
Ше сюди глянь, але уважно http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=7349 http://volkswagen.msk.ru/forum_txt/i...t7353-100.html
Покатайся трохи і поїдь знову на діагностику. Можливо не пройшла адаптація до нової лямбди, або є десь нестабільні підсоси повітря
Катався, діагностика непоказує нічого. По поводу нестабільних підсосів повітря, нерозумію одного, чому коли при прогріві все нормально, а коли двигун прогрівається до робочої температури починається фігня! Всетаки думаю що треба таки дивитись до ДТОЖ. мож, замінити його?
Якщо маєш підмінний завідомо робочий то заміни Якщо не маєш то візьми тестер і переміряй опір нинішнього і звір з кривою температур ну або
Взагалі то це явний признак поганого ДТОР. В тебе здається чотириконтактний стоїть. Попробуйпровірити мультимером. Найди два контакти що відповідають за температуру до контроллера(на ходу не памятаю які то відносно ключа, пошукай в неті). Підключи мутьтимер і починаючи з холодного двигуна дивись як падає напруга на контактах по мірі нагріву двигуна. повинна плавно падати починаючи з 2.5-2 в. до 06-1 в. якщо є скачки і напруга при 80 град більша 06-09в значить точно ДТОР.... але такому випадку срацювала б діагностика. По любому перепровір. Крім того шукай може є підсоси які пояляються при нагріванні....наприклад послаблена прокладка дросельної заслонки.....
Хм, сьгодні подивлюсь, ато я знімав та чистив - промивав дросель, мож погано поставив, прижав і т.д. Наскільки я зрозумів то вмене дросель неадаптується, у вагкомі ні 060 ані 098 канал невідповідають, а в закладці "Измерения" показує шо угол ДЗ ноль градусів. Ще одне питання, я у діагностиці вагком недуже ас, але хотівби трохи розібратись для себе так сказати, мож є інструкція, по графіках, "измерениях", базових настройках і т.д, ато у закладці "измерения" е багато показників яких я недуже розумію, та незнаю чи добрі вони чи ні. буду дуже вдячний.
можно з чогось старого електронного виковиряти резистор наприклад на тих же самих 250 Ом і підключити замість того датчика А в тебе Ваг ком показує написи в тих самих "измерениях" чи ні ??? в наприклад не показував, просто якісь цифри неясні а наприклад така штука як MonoScan все гарно показує http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showpost.php?p=75109&postcount=150