Не знаю, чи це допоможе, але напишу. По-перше, підтримую, що всього-на-всього в пульті могла сісти батарейка. По-друге, ще з моєю Каріною мала таку пригоду. Приїхали з колегами у Варшаві під Центральний вокзал і Палац культури і науки дивитися футбол у готелі "Маріот" (потім стане зрозуміло, для чого подаю такі деталі). Запаркувала, поставила на сигналку. Подивились футбол (наші продули), попили пивка... Виходжу, пробую зняти з сигналки - 0 реакції. До дверей - вони відчинені. Сіла, завела, а Каруся давай кричати не своїм голосом і моргати всіма можливими очима. Добре, що сигналка не блокувала керма. В супроводі колег, зі світловою і звуковою сигналізацією вулицями Варшави доїхала до дому. Вийшла, нормально пультом зняла з сигналки, зачинила і поставила на сигналку на ніч. Потім майстер сказав, що сигналізації старої дати так мають - вони дуріють у зоні дії сильного магнітного поля. А територія між Палацом науки і культури, Центральним вокзалом і Маріотом якраз такою є. Після того в таких місцях більше не використовувала сигналки - просто зачиняла центральний замок і все.
Тут все залежить, хто ставив сагналізацію і чи її поставили нормально чи криво, деколи електрики коли ставлять сигналізацію, халявлять і підключають її тільки до водійської дверки і так далі... Купа може бути нюансів. Плюс світло може не загорятися в салоні, тому, що є на деяких машинах (в мене так є), що ставлять подвійний кінцевик, один контакт на світло в салоні, другий на сигналізацію(може глючити тільки той, що на сигналку і тому в тебе світло не горить, а сигналізація матюгається). Тому так як в тебе вона то працює то ні, то краще взяти тестер і перевірити кінцевики всіх дверей і попутно зачистити контакти, тоді будеш бачити помогло чи ні. Тут як то кажуть тільки "вскритіє" покажить в чому причина