з такою специфікою я тепер ніколи не розраховую на таксі, і іншим не раджу, тільки на себе чи друга. вони (фірма, компанія) таксі, вони возять людей, це їх єдиний прямий обов"язок. і якщо вже хтось за 1-2 доби! замовляє поїздку (не вже на вже) то якось можна когось знайти і домовитись, щоб репутація фірми не падала нижче плінтуса...
Є служби таксі, які гарантують вчасну доставку авто. Принаймні в нас на роботі користуються такими. Часто забирають із/відвозять до аеропорту, ніколи проблем не виникало. Не в цілях реклами..."готель таксі".
ахаха.... смішно мені, бо до цього моменту щиро вірив, що вже давно незалишилось тих, хто покладається на таксі (на теперішнє таксі ві Львові), а виявляється помилявся. Скажу відверто, знаючи ту всю канітєль, я давно вже не розраховую на таксі. Десь, рік-півтора тому мені тре було викликати таксі. А конкретніше не мені, а тим людям, котрих таксі повинно було привезти до мене в замовлений кабак на конкретну годину. Кароч, подзвонив я до своїх диспетчерів, обмалював їм всьо красіво, шо тре конче машину. Вони себе били в груди, шо всьо буде чікі-пікі, бо ж співпрацюють ше з 10-15ма фірмами. Замовив я на 18,00год. робочого дня, осінь, частково дощить. Водій якийсь взяв замовлення і на під'їзді до людини, в останній момент відмовився. Ну окей! Ще є час! Дав втики! Пообіцяли слізно, що буде машина...... так от, то "буде" - було аж через 45 хвилин назначеної години. Ну шо?, п""здити диспетчерів не годиться, бо не гуманно. Але після того випадку, через де-який час, коли диспетчера дзвонили на пряму мені і просили, шоби я взяв замовлення, і приговорювали: "...будь-ласка, та то постійний клієнт...", "...будь-ласка, та то наш водій...", "...будь-ласка, та то тре дуууууже...", то я їм нагадував свій випадок, як на моє "піз###дєц як треба!!!" вони не могли регульнути двіж. І то всьо при тому, що то не тре було їхати десь в глибокодуп'є чи на Рясне, а тре було до автобусного заводу, звідки водій вєрняково хапне чергове замовлення. Та й + до того, накинув палташку до тарифу, бо то мали їхати поважна людина, з якою тре було питання вирішувати ))))))))). п/с/ після того випадку, ще один раз бухнув з диспетчерами і на тім ся всьо скінчило. ))))))))
Так ж платять 2х, то ясно, що вигідно. А якшо не платять 2х? якшо ти на левандівці, їхати на сихів, виконувати замовлення, витрачати час, пальне і в кінцевому результаті виходити в ноль? Тим більше. Я як працював, за пару років може 1 раз бачив, що подвоювали ціну. переважно то +3 чи +4 грн. Рідше +10. Але коли ти на левандівці, то в будь якому разі не робить вигідним замовлення з сихова. то для прикладу. Суть проста, всі на роботі. І всі думають, як за менший час заробити більше. Коли роботи валом, я замовлення вибираю більш вигідні для себе, після закінчення яких я легко візьму наступне, а не буду старатись для чужих людей, везти їх в рясне, а потім вийти в 0 чи навіть піти в мінус вертаючись туди, звідки можна виїхати. Мені ті люди додому хліба не куплять. Та і не волонтер я. Сам ж сказав, що живеш на сихові. В такому випадку на попереднє попадеш. То навіть круто. Взяв собі, пішов спати, зранку поїхав. А якшо працюєш постійно, живеш на левандівці, який сенс брати попереднє з сихова?
і ціною теж відповідає) десь приводили приклад, скільки має бути вартість таксі, якшо його зробити повністю правильним. Тоюто по всьому львову завжди є машини, ліцензії і тд і тп. Тільки от там суми були такі, що ніхто то таксі не викличе.