хочу собі віброшумоізоляцію,але знаю де її роблять за 600 у.е (г3).хтось иоже підскаже де це роблять дешевше?адже чув що це досить не погрна річ!наперед дякую!
Відповідь: віброшумоізоляція Робив сам, 150у.о. матеріали і тиждень часу після роботи в гаражі. Так як зробиш сам, ніхто тобі не зробить, заодно провода нормальні під акустику прокладеш.
Відповідь: віброшумоізоляція Як потепліє планую сам собі шумку також зробити але не знаю як... покищо. Якшо хтось має якусь літературу, сцилки, фотозвіти або взагалі може викласти головні принципи яких треба притримуватись під час роботи ну і там матеріали які потрібно використовувати поділіться. Я думаю то буде цікаво всім членам клубу.
Відповідь: віброшумоізоляція але як робиш товаришеві то собі так ніколи не зробиш (вічно щось не получиться як хотів) ...
Відповідь: віброшумоізоляція для початку тут є дешо http://www.b3club.ru/forum/index.php?showtopic=2608
Відповідь: віброшумоізоляція нормальна штука.. після віброізоляції стало комфортніше на порядок.. правда ше хочу стелю зробити але то вже як буду перетягувати оббивку стелі..
Відповідь: віброшумоізоляція http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=20608&hl=шумоизоляция
Відповідь: віброшумоізоляція о саме такою штукою я хочу для початку обклеїти багажник. я маю на увазі о це "Следующий шаг - арки крыльев, неровные участки пола, центральный тонель. Обрабатывал метариалом Expert 4. Этот материал тоже толстый, только без фольги. Отлично обтягивает любую поверхность если его немного разогреть феном." мені не так обезшуми треба як просто обтянути багажний відсік бо в мене обшивки там нема і якось недобре виглядає і я незнав яким матеріалом це мржна зробити а так бкде і обезшумка і гарно буде виглядати. Хто знає де таке можна купити у Львові і скільки воно куштоє, або чим можна той матеріал замінити? І зразу в кого є такий фен?
Відповідь: віброшумоізоляція На жаль фоток не робив, але розкажу шо пам*ятаю: 1. Знімаємо сидіння, накладки на пороги, салонне покриття (поліки, ковролін ), дверні карти, пласмасові накладки на центр. стойку, полку багажника, пласмаси, які її підтримують і всі інші штуки салонного інтреєру, які не дають доступу до голого металу (центральну консоль(бороду), торпеду, за бажанням обшивку даху), стараємся не просрати і не перепутати запчасті і кріплення, шоб потім то всьо зібрати до купи. 2. Берем віник і пилосос і жостко матюкаючись вичищаємо всю срань з салону, якої буде вагон, потім гарно миємо все водою з обезжирювачем і сушимо. 3. Діагностуємо стан днища, порогів і джгутів проводки (після обезшумки доступ до них буде дуже обмеженим), провода зразу змотуєм в джгути, якшо джгути ше рідні, підсилюємо їх, якшо днище зварки не потребує, перевіряєм як тримаються лючки для зливу води (краще посадити їх на чорний, обов*язково поліуретановий герметик, шоб точно було герметично), проблемні місця зачищаємо наждаком і гарно грунтуємо (можна з балона, можна суріком-там ніхто не побачить), потім безпосередньо перед проклейкою всю поверхню обезжирюємо розчинником/ацетоном/вайт-спірітом. 4. Переходимо до самого процесу обезшумки: починаємо з віброізоляції. В якості віброізоляціїї я використовував гумово-бітумні самоклейкі пластини (я замовляв спєцові в знайомого на сервісі, якшо комусь треба буде - маячте, в мене їх пішло 4 упак. по 10 баків/уп ) товщиною 3-4 мм, які нагріваюця феном і суперово пристають (ними клеїв все днище (внахльост, шоб недопустити попадання води під них), гріти сильно, шоб приймали форму поверхні, але не засильно, шоб не розлазився матеріал, сильно притискати і розгладжувати поки тепле, додатково краї і канти, де внахльост, торцем викрутки притискати). Можна брати вібромат, який суттєво дорожчий, я ним тільки дверки і пороги проклеював. Віброізолювати треба всі місця, які мають слабку жорсткість (великі площі тонкої бляхи в дверях, днищі, даху і т.д.) і вібрують під час роботи двигуна і руху. 5. Потім сама шумка: обезшумлюючих матеріалів є купа модних (від 110$/метр) і не дуже (7-15$/метр), автомобільних і не автомобільних, я особисто вибрав для себе 8мм Алюфом (поліпропілен фольгований), бо по тесту "За рулем" він був кращим багатьох автомобільних шумок, єдиний мінус шо матеріал не самоклеючийся і не достатньо еластичний, тому треба намазувати клеєм (я клеїв на 68 чи 88, не помню, в епіцентрі підкажуть), і робити прорізи і дуже чітко підганяти по місцю, і в результаті все одно прилягає гірше, ніж STP, тому самі хитрви...ні місця типу арок, задніх ніш в 3-дверці і центрального тонелю пропоную клеїти STPхою. До-речі, 8мм Алюфом коштує (тонший брати нема змісту, товстіший-не стане потім рідний ковролін) коло 37-41 грн за м погонний, на Г2 іде в районі 8м без даху. Можна різати по місцю (великий переводняк матеріалу і коряве виконання), можна робити шаблони (перед цим необхідно запаститсь великими листами картону), шаблони робити з запасом, краще потім обрізати лишнє ніж полосками доштуковувати, намагайтесь взагалі при можливості клеїти максимально великим цільним куском. Перед цим не забуваєм прокласти акустичні дроти (хароші, а не якесь г...но, з товстим плюсом, лінійками і керуванням підсилювачем, мінус візьмем з багажника, бо потім взападло все зривати, коли захочеця харошого музону), і для штатної проводку в шумці прорізати канавки, які заклеїти поверх дротів (шоб при необхідності доступу до проводки потім не пришлось зривати весь лист). Двері пропоную робити так: саме полотно бляшане віброматом, а по периметру обшивки алюфомом (придеця пої..тись, але ефект толковий), зразу пропоную поміняти поломані кліпси-тримачі обшивки і перевірити стан (в кого нема-поставити) ЦЗ і ЕСП, шоб потім в двері не лазити більше. Обезшумку на днище стелив великими цільними кусками (від торпеди до порога-центр. тонеля-перемички між лонж.) так, шоб краї заходили вверх, по периметру проходив герметиком, шоб під неї на затікала вода (а то всяке буває, в мене наприклад літом забився стьок і протік люк, тепер чищу регулярно). 6. Збираємо все до купи, по ходу підрізаєм лишки шумки, шоб в нас гарно сіли всі кузовні панелі, накладки і обшивки, я зробив так, шо воно всьо сіло туго і центральна "борода" взагалі перестала скрипіти, дверні обшивки також, але головне не перестаратись , садити туго, але так шоб не було деформацій і сильних напружень, ато обшивки потім почнуть відставати по краях. Перед зборкою перевіряєм, де шо може дрєбєжжати, додатково обклеюєм шумкою чи підкладаємо її кусочки (наприклад в 3-дверці під задніми обшивками підсилювач-тримач обшивки, подла дуже приблуда, зверніть увагу на нього). 7. Робити все треба в сухому і не дуже холодному гаражі, матеріали: віброізол., шумоізол. (яка саме-вибирайте самі, інфи купа, все залежить від суми, яку плануєте потратити), поліуретановий клей-герм., простий герметик, клей для шумки, якшо сама не клеїться (якийсь там 88-й), пензлик для клею, фен, грунтовка, пару добрих канц. ножів, фен, інстр. для зборки/розборки салону. В результаті в салоні набагато краще звучить музика, набагато довше вистигає зимою, ну і тихіше звичайно набагато. До купи пропоную обклеїти шумкрю капот з середини і перегородку салон/мотор, в перегородці варто позакривати всі пусті технологічні отворизрезультат порадує. За пару місяців їзди по наших абалдзєнних дорогах салон звичайно знов розтрясеться, але все одно буде краще, ніж до вище наведених робіт. Отака фігня малята, морально готуйтесь, закупайтесь пивом і матеріалами, і вперьод. Буду радий, якшо комусь пригодиться, то шо написав, шоб не наступали на ті самі граблі...
Відповідь: віброшумоізоляція А той товстезний мат з резиновим покриттям під місцем водія і пасажира, то і є рідна обезшумка? Бо я її нафіг викинув коли мені салон тосолом залило з радіатора пічки.
Відповідь: віброшумоізоляція може хтось би мав час мені помогти в даному питанню?бо в мене ні гаража ні обладнання - потім може якось розрахувалися!!!:idea: :idea: :idea: та чесно кажучи боюсь ще сам лазити в те в чому не розбираюся, правда можу допомогти в інших питаннях!
Відповідь: віброшумоізоляція агов, підкиньте пару адресок, де можна затаритись нормальним матеріалом за помірну ціну,
Відповідь: віброшумоізоляція Доброго часу доби. А чи може хтось підказати наскільки важчою стане VW після знешумлення?
Відповідь: віброшумоізоляція Крафтер, Туарег чи Лупо? пи.си. Гольф2-порядка на 40-100 кг., залежно від матеріалів і кількості обезшумлених поверхонь (з дахом чи без, в скільки шарів, багажник, підкапотне? ). пиши Вангейту в ПП, він тобі точно скаже.
Відповідь: віброшумоізоляція http://alans.org.ua/dir.php?id=171 ------------ Я такие материалы брал в Ровно. Делал сам и результатом очень доволен 8) Впереди под ноги очень классно подходит сплен он достаточно толстый и в меру мягкий и самое главное не впитывает воду Если кому че надо могу дать их телефон
Відповідь: віброшумоізоляція Установочный центр Чемпион, ул.Млинiвска (на территории заправки) tel: 8 067 741 94 10 e-mail: kdv2001@rivne.com
Відповідь: віброшумоізоляція Надумав собі робити шумоізоляцію, потрібен фен для укладки матеріалів, може хтось має і може позичити? З мене пиво. Додано через 19 годин 8 хвилин Ау, народ, що ні в кого нема фена побутового? Додано через 19 годин 20 хвилин Тобто монтажного фена