Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту? В мене набагато краще їздить в холодну погоду. Зокрема зара рве як дурна, бо надворі 14 градусів і це видно сильно впливає на компрессор. До речі різниця справді дуже замітна. Он Орест їздив на моїй і сам казав, що до того як нагрілась рвала набагато краще. Цікаво як воно буде фігачити при відємній температурі... Але атмосферних двігів певно то не стосується. З.І. Elvic, привіт! Як ся маєш?
Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту? Приганяй до мене в Сургут, протестуємо при -50:-D
Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту? Ти мабуть не знаєш навіщо на турбовані тачки ставлять інтеркулер? Я читав що на бехах перед турбіною ставлять щоб охолоджувати повітря що втягуєтья. Точно не памятаю, але суть в тому що холодне повітря займає менший об'єм, а значить в компресор затягується більше повітря за одиницю часу, а значить більше кисню, а значить паливо краще згоряє. Шось таке...
Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту? Я і не знаю про свій інтеркулер, ну Вікторе, чесне слово! :evil: В мене він стоїть після турбіни, чи то пак, компресора. :grin:
Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту? Є, біля лівого підкрильника. А від нього вже повітря іде до впускного колектора. Але на бехах ставлять також після турбіни, а не до - бо нема змісту до - нагріває повітря саме турбіна. Хоча, шось не бачив живої турбованої бехи... Хіба нові якісь...
Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту? а як ти дивишся на те що в тебе інтеркулер не холодить так як має бути або взагалі не холодить. А.
Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту? Я якраз з нетерпінням очікую лютої морозної зими.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту? Вoсдуший фiльтр у мене стoявь пiд кришкoю мoтoру : I все пoвiтря шo вiн втягуе - тепле, з мoтoрa ... A я пoстaвив Cold Air Intake - не знaю як пo Укрaiнскi... Тепер вoздушний фiльтр у мене стoiт тут: I все пoвiтря шo вiн втягуе, xoлoдне. Це дaе менi приблизнo 8 л.с. i звук мoтoру пiсля 3000 oбoрoтiв нaбaгaтo гaрнiший и aгресивнiший
Відповідь: вплив погодних умов Тополь раджу тобі промити інтеркулер качуром Бейліса, і засобом від мух, а потім поміряти температуру на вході і виході інтеркулера, поки ще не дуже холодно.
Відповідь: вплив погодних умов Добре! Як промиємо кулєра то будуть давати повітря -20 коли надворі +30. :grin: :grin: :grin:
Відповідь: Збільшення потужності. В чому суть ефекту? а як ти визначив шро на 8 коняк більше? але ж тепер більше бруду попадає в мотор...
Відповідь: вплив погодних умов Пегасе, він пoстaвив Cold Air Intake - в інструкції написано "додає мотору до 8-ми л.с.". Бруд нікуди не потрапляє так як все-таки там стоїть повітряний фільтр. Хочеш дізнатись більше - див. гугл і вікіпедію.
Відповідь: вплив погодних умов думаю кожному мотору по іншому додавати буде. Дізнавався більше - навіть звичайний фільтр пропускає частини бруду, відповідно якшо він буде знаходитися зовні та ше й знизу, а з нашими пилюками, відповідно буде більше пилу попадати в двигун і частіше міняти фільтр. хоча лдя канади можливо це не актуально