Відповідь: Заміна ремня приводу Мучуся тою ж прблемою - міняти-не міняти. Гольф 4 1,6, мотор BFQ, 2003 рік. Ремінь замінений на 89000 км., зараз - 153 000. Заміна - на фірмовій СТО в Києві з роликом. Вже відважився на заміну - і на тобі: спочатку в магазині, а потім і на СТО відмовляють. Аргументи: мотор "малий" і рік випуску такий, що ніби-то на таких моторах ремінь має виходити 90000 між замінами, як то пише в фірмових книжках VW. Що порадите?? Здоровий глузд підказує, що краще потратити 100 у.е. (максимально) ніж ремонтувати двигун. Може хтось таке чув, що на моторах таких років справді ремені виходжують більше???
Відповідь: Заміна ремня приводу на 1.8 - треба вчасно міняти, а то - при розриві - гне клапана, це не 1.6 - там без проблем і то на бензиновому
Відповідь: Заміна ремня приводу звідки така інформація шо на 1,8 гне клапана.( я в себе на джеті міняв ремінь сам в гаражі.)
Відповідь: Заміна ремня приводу Ось тут є вся інформація в яких двигунах гне/не гне клапани: http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=17554&hl=клапан*
Відповідь: Заміна ремня приводу Не забувайте про те що ролік і помпу водяну міняти треба, звичайно в залежності від типу мотора і кілометражу
Відповідь: Заміна ремня приводу не пиши фігні якшо не знаєш. На 8 кл 1.8 (ABS, JH, GX, DX) і ін. такий же хід поршня і висота блока як і в 16ве. Виямок/проточок на поршнях немає, з чого ти взяв шо там не гне клапана? Бо на один РВ менше? просто клапанів менше гне, от і вся різниця. 1.6 це також стосується до-речі, правда не всіх.
Відповідь: Заміна ремня приводу сперечатися не буду, просто в мене 1,8 RP Кілька місяців назад міняв ремні ГРМ,Помпи , і мені моторист сказав що навіть якщо би мій старий обірвало то нічого страшного, клапанів не погнуло б, я йому і повірив(нема поки що причин не довіряти йому) от і все. Раз ви кажете що гне значить знаєте що кажете!!
Відповідь: Заміна ремня приводу - НЕ гнутся - (1,8) RP (противоречиваые данные) (я его крутил по всякому, руками, ничего не задевает)
Потрібен ремень, а також натяжний ролік для Гольф 3, 2.0 16В, двигун АВФ, яка ціна і що можеш запропонувати?
на гольфі 2 8-клапанний 1.8 не гне. я бачив пасат б-2, на якому ремінь господар міняв на 180 тисяч. міняти зовсім не складно. головне не збити мітки. можна перед демонтажем старого ремня нанести свої маркером, чи фарбою, нацарапати. але в любій книжці по ремонту вони є вказані. головне не збити запалювання - то шо поїде гірше то фігня, а при деже ранньому тріскають кільця і перегородки в поршнях. натяжку ремня обовязково перевірити після повного прогріву, бо двигун з прогрівом розширяється, і натяжка збільшується. від того може почати гудіти новий натяжний ролик і піти виробітка першої шийки розпод. вала. на 1.3 може вийти з ладу водяна помпа, загудіти потекти або вклинити. а на ньому клапана гне. на гольфі 4 як порве ремінь, то перебє пів мотора. на шкоді фабія 2000 р. після побачення поршнів з клапанами закінчилось заміною всього мотора. але заміна ремня за 100 д. - то закруто.