Люди добрі! Допоможіть підібрати автомобіль по таким параметрам. Економний, не дорогий по експлуатації (в основному ходова) відносно невелий для міста (щоб запаркувати) і щоб сіло троє кабанів і запхати в багажній три а то і 4 великих дорожніх сумки. (знаю що таке недуже то можливо але всеж таки) Наперед дякую!!!
Двоосна фіра на німецьких номерах (щоб вночі світились)...... кабанів і сумок можна більше..... економна - тре тільки сіно і овес. Парковка - в любому парку чи на газоні. Ходова на базі жигуля - вічна. За кордон - випасом.)))))))))))))))))))))
Джетта 2 Або Пассат б2 хечбек є варіант гольф 2-3-4 або б3-б4 пасат хоча в гольф, 3-є здоровяків і 4 багажні сумки це звичайно резиковано але кум правий на всі 100% надійніше фіри нічого ненайдеш правда замість коняк поставити рульк і двз і якусь 3-х ступінчату мкпп
як на мене то наші 5 по ходовій так само виносить неспорю тумби серйозні:D але всеж які поради будуть?
Шановний одноклудчанин ти задав питання яке впринципі немає відповіді! Поперше економне авто це малолітражка(1,2 - 1,4), з легким кузовом та невеликими габаритами, але вмістким багажником та салоном!? Завдання не з легких! Мені на думку приходить японський мікроавтобус (здається мітсубісі) в нього ширина як в таврії (запаркуєш в любу щілину), має широкі навісі двері (кабанам залазити зручно буде), а замість залишившихся посадочних місць можна баули класти. Нажаль про економічність і економність даного авто сказати нічого не можу. Можу поділитися враженнями від рено: багажник здоровий найбільший в соєму класі( влазить дитяча коляска, сітка з ігражками, дві сумки клітчасті, машинка-самокат сина і ще залишається місце для всякої безформеної дрібноти, або 6-7 мішків(50кг) картоплі), двигун 1,4 16v має 98к.с. і розхід в 7л/100км., короткий капот та багажник(зручно при парковці), свіжий рік(від 2005) і ціна до 8,5тис. По ходовкі шарові - 85грн, наконечники-80, саленблоки -80*2(передок) 70-задній, ступічні підшипники 220*4шт, ремінь ГРМ -250. Дороге сервісне СТО, та на сервіс тільки по двигуну, ходовку можна робити самому по книзі все описане для начинаючого автослюсара. Вибір за тобою, я просто описав свою точку зору! Ніпуха...
По Мерсу нічого не скажу - по чуткам більш-менш, згодиться на ці цілі, в прицнипі недорогий в обслуговуванні 530-ка - питання в якому кузові, але так чи інакше (є досвід користання 520і, 2001 р. Е39, і 525і 2005 р. Е60), машини - драйв, після неї як звикнеш - в хюндай не сядеш (нікого не хочу образити), але видатки на них - капець... дужже недешеве задоволення... обидві при використанні за кордоном мінімум 2 шт. в рік тягне. Новіша е60 по надійності на мою скромну думку гірша, за час експлуатації на фірмі міняли по гарантії двигун і коробку (+ще багато чого), правда все в офф ділера. Фокус - не володів, але товариш 2 роки катав б/у з Німеччини... Брав в дуже хорошому стані, дизельний, 3-х річний, він сам перевіряв і тд. Прокляв його після 2-х років експлуатації, щось не так пішло з двигуном... Чим міг, тим поміг....
Підсумавуючи вище сказане, Гольф-3, Г-4, пасат Б-3 або Б4 універсал! Вагени рулять! Авторе теми, у Вас пасат Б-5+, чому ж не порадите його знайомим? Я б гольф-2 радив усім з відкритою душею, а якби мав пару зайвих тис дол то зробив би його в стилі VDUB! Цікава задача для прихильників вагенів вибирати для когось (не для себе) між мерсом, БМВ і фокусом! Фокус і Опель Астра - то ж вроджені "вороги" Гольфів! Без образ, але авто має бути до душі (ну і по кишені) його власнику, відгуки то далеко не основне, раз на раз не приходиться!
Воно то однозначно, але людина ввагається над іншими варіантами. Звичайно, як власник Гольф плюс, скажу, що на даний час в цьому класі іншої машини мені і не треба, і кращої нема. Їздили з родиною в Болгарію на ній 1500 км в одну сторону, сімя + речі з нормальним комфортом вмістились, добу провели в машині - особливих костоломів не було. По місту - дружина не нарадується, саме той розмір що треба. Задумувався над продажем, але розваживши всі за і проти, дійшов до висновку що можна купувати тільки новіший Г+, водночас беручи до уваги стан свого - передумав. Октавію для трьох лобів не раджу, місця ззаду малувато (в мене ріст 194, за мною вже ніхто не сяде), багажник непотрібно заздоровенний. Хоча якщо хлопці невисокі - то варіант вполнє, тим паче дизельна (як у мене, до 4.0 л./100 км довів свого часу) то взагалі супер, в експлуатації проблем - 0. Гольф 4 - хіба що в версії варіант (сарай), інакше багажник реально замалий. Але Октавія тоді більш преферована - трошки більша всередині ІМХО. Успіхів