Спеціально для тебе Пост №1, сторінка 1: І тепер ще уточнення, пост №2, сторінка 2: Плюс проголосував в голосувалці Ніби все моє ставлення до всього цього викладено і з аргументами моїми, плюс основну фразу/ідею виділив Це був перший етап. В другому етапі, пропоную навести порядок з дотриманням існуючих правил на дорозі, що включає, щоб і дороги відповідали стандартам/правилам. А вже коли буде порядок, знову проаналізувати аварійність і тоді вже приймати рішення про нові обмеження по швидкості.
Так краще В останньому абзаці вже з"явилась логіка, очевидно, що моя чітка аргументація дійшла до тебе. Все, що до останнього абзацу - якась каша, одне до другого не в"яжеться. Автобани якісь, рагулі, затори... Всьо змішалось
скажем простіше неможна робити обмеження не створивши умови це як їхати на коні без сідла і жалітись чому дупа болить правда у нас такий нарід якому все сойдет а народообранці думають далеко не про безпеку, цинізм крепчає
Яка чітка аргументація?, не було ні одного аргументу, тільки сліпа дитяча віра в те, що все, що пишуть чи кажуть на "Аваков ЛайфНюзз" правда. Навчись читати повністю, а не по частинах і початках абзаців, тоді і зрозумієш думку. А кричати !!!каша!!! саме простіше, хоча це так по дитячому
Бля. Який Аваков? При чому тут взагалі Аваков? Хтось чув, щоб Аваков десь піднімав подібні теми? Дай хоть лінк на той свій лайфньюз чи як там його.
Просто трошки статистики без жодних коментарів Це смертність в ДТП на мільйон населення в Європі за 2014. В Україні цей показник складає 110 Більше тільки в тихоокеанських Вануату і Кірибаті, в латиноамериканському Сальвадорі, а також в африканських Мозамбіку та Ліберії. В ДТП у нас загинуло за рік більше людей, ніж на війні. Половина смертей в результаті аварій припадає на пішоходів
сідай Мартін двійка ! а тепер по факту , культура водіння - 0 , культура пішоходів - 0, культура велосипедистів - 0 освітленість доріг - 0 , якість доріг - 0 , якість світлофорів - далека стандарту ЄС скажу так заїзджаєш у Польщу це зовсім інша сторона життя враження - цивілізація тут вже є(тут і поспішати не охота культура вища чим у нас набагато, правда не ідеальна можна і тут найти купу всьо нехорошого) , їдеш далі німці, данія бомба , повертаєшся на наші терена блін і в яке гівно я повернувся транспорт в більшості наш давно пережив свої роки можливість купити інший далека адже реалії ринку просто бомбезні при заробітках 2010 року , а тепер порівняй гальмівний шлях машини вагою 1200кг без абс і авто типу а6 с5 вагою 1600кг з абс вже не говорю про те що закони в нас не для всіх а для тих хто немає бабла чи звязків так про яку статистику може йти мова 110 відсотків для недокраїни це чудо !
сідай Роцк двійка ! не знаю, звідки ти стільки нулів намалював, от наприклад в мене на вулиці якість дороги 100%, покладено років 8 тому і жодної ямки досі нема, тому вже 0 не може бути культура водіння... ну про себе не скромно говорити, але я знаю чимало інших цілком адекватних людей, які ніколи не паркуються на тротуарах і по місту ніколи не їздять швидше дозволених 60. Навіть без +20, уявляєш? Так шо даремно ти нулі малюєш всюди а тепер уяви швидкість реакції і гальмівний шлях на 80 кмг і на 50 і уяви, скільки тисяч людей, які не повернулися одного дня додому, досі були б зі своїми родинами, якби не було дозволено літати 80.
То ти про мене? Хороший аргумент. Але ти і так нічого не докажеш тим які хочуть тих +20, навіть не старайся. Дотримуйся сам, а інші мо приклад з тебе візьмуть - я так роблю. З.І. знову про ту ж гамерику, хай їй... (сьогодні мій останній день тут, цього разу) - тут теж є правило "+", але не в законі, а неписане правило +10%, хоча мєнт може тебе зупинити і за +0.5 і ти нічого йому не докажеш, перевищив - плати.
Львів ввійшов до трійки міст з найбільшою кількістю ДТП за 2015 рік | Страхування Львів Напевно це тому шо надто повільно всі їздять, треба підняти дозволену швидкість
мені нижній рядок подобається, де найменше біди для людей через швидкість... але не думаю, що для Львова чи Городка 30 км \ год буде незаповільною.
це напевно ідеальна швидкість за містом з боку ймовірності дтп, і в плані розходу пального мабуть теж непогано... я особисто за містом признаю правило крейсерської швидкості - яке на фабриці придумали число поставити в спідометр на 12 годину - так оптимально тре і їхати по трасі ) розхід і повний контроль над болідом.
от подивились картинку і тепер будуть казати "вони пропонують зменшити швидкість в населених пунктах до 30! зрада!" нічого подібного, почитайте статті, які я тут постив вище мова йде про те, щоб зменшити швидкість в місті до 50, можливо й залишити 60, але без +20 , і лише на деяких вулицях чи в деяких кварталах встановити обмеження 30. Скажімо в центрі Львова цілком можна було б встановити таке обмеження. Аналогічні діють в центральних частинах багатьох європейських міст. У нас же зараз можна летіти по вузьких вуличках 80 кмг, наражаючи на смертельну небезпеку себе і інших людей і при цьому фактично бути чистим переред ПДР. Це абсурд.