Прийшов час впровадити в себе на СТО - 1C бухгалтерію або щось подібне. Відповідно питання: хто може більш-менш кваліфіковоно за винагороду допомогти?
а що потрібно точніше?? працюю в сфері фінансів. користуюся 1с по роботі. є фірма яка розробляє програму під юрособу і є фрілансер який доробляє, все що конкретно треба. опиши, детально, що ти хочеш або розпиши, які операції потрібно робити. 1с- універсальна програма, яка найбільше підходить під наше законодавство. пиши як потрібна консультація чим зможу тим поможу))
Взагалі, краще найди собі чілавєка, який тобі сайт закодає. Буш мав мобільність, тобто доступ навіть зі своко КПК. Ну і в інеті мож тоді на свій сайт лінки роздавати Крім того люди могли б самі записуватись до тебе на діагностику/ремонт, тощо...
Сайт - це добре!!! А фін звітність то інша справа! Купи і встанови собі просто 1С... там все що тобі потрібно є... Рахунки-фактур, Розхідні-Прихідні накладні, Касові ордери та привязка одне до іншого! Єдине що треба людину, яка б увесь перелік товару та послуг, що ти надаєш внесла у базу та слідкувала за ним.
"заточити" 1С під мене А саме: - Бланки для звітності ФОП - Облік склад-магазин - облік доходів/розходів по постах - Фінансові звіти для власника та ін
1с - занадто універсальна і ти не зможеж її добре заточити під СТО.... під бухгалтерію так а під виробництво ні. А бухгалтерію треба звязувати з виробництвом, бо інакше получається пів автоматизація а половина все одно в ручну... і саме головне в тебе все починається з нормо годин на ремонтну операцію і склад з/ч. А нормо годин і з/ч є сотні тисяч... тобто треба шукати готову базу даних. З/ч ще можна найти, а нормо години мають тільки діллери і то тільки по своїх марках. І кожна база у свому індивідуальному форматі. Грубо кажучи стикувати наприклад базу VW i BMW в такому вигляді як вони є неможливо. Існують спеціалізовані програми типу Автосервіс7.0, де в принципі є база основних нормогодини і стиковка з/ч різних марок... але це руска програма і не стикується з нашою бухгалтерією. Сам думаю що робити... бо бухгалтерія в принципі і дуже не потрібна - единий податок скорочує всі бухгалтерські операції відносно податкової до двох - чотирьох. а от внутрішній облік і планування виробництва - це друге питання. Поки що зварганив свою програму реєстрації клієнтів і обліку виконаних робіт і потихенько удосконалюю її і думаю як сперти нормогодини з Автодати
Важко в світі жити чи не так? Кажу ж - замовляйте власний продукт, скупий платить двічі... З можливого вибору, рекомендую робити веб сайт. Всі накладні, звіти і т.д не залежать від того чи це сайт чи то щось інше, али ше від стандартів самих фін установ, а тим більше якщо для власника ті звіти потрібно то і подавно тре буде робити їх дизігн
Надаю альтернативний контакт. Працює в нас. Валєра Кадиров, в народі Валєрон. Тел: (050)430-10-09 скажеш від Юрка Тангела. Частіше піднімає телефон вночі, вдень спить. Має Ауді А4 2006 року, думаю під якийсь сервіс його можна залучити а може й просто за гроші. Успіхів.
Що стосується управлінського обліку, глянь на 1с 8.1 Альфа-авто. Конфігурація досить потужна. Для бухгалтерського обліку достатньо буде бухгалтерського обліку для україни 7.7 але краще вже поставити Бухгалтерія для України 8.2, так як думаю пітримку 7ки скоро припинять.
Наша кантора спочатку купила сіє чудо, я про альфу... пройшло півроку і не користуємося, не раджу, краще запрограмити те що треба без всяких ліцензій додаткових, потім з тим тільки гемору
погано думаєш. ще 6-ту версію обновляють лінцензійні. зі всього що я зрозумів. тобі 1с потрібно буде доробляти досить так багато під себе(я не знаю чи це потрібно) та й мій програміст зарза не може бо всім доробляє все під єдиний. ти на якій групі? якщо на 3 то тобі потрібно вести більш менш якись облік. це не складно як мінімум не дорого, щоб тобі звіти здавали. якщо на 2 тоді там ще простіше. тобі потрібна прога, яка контролить твій робочий час? бо звичайна 1с що 7,7, що 8,2 робить рахунки робить акти заповнює, твою книгу доходів-витрат робить для звітів.
Лишилося тобі самому визначитись що тобі треба...)))) постановку ти звичайно не зробиш.... але тех завдання мусиш ..... ніхто його за тебе не зробить. Як зробиш тех завдання така буде і постановка і такі будуть програми. Саме основне в тебе не бухгалтерія... пів людини з цим справиться легко вручну... саме основне правильно вирахувати собівартість ремонтної операції, заложити свою рентабельність узгодити з клієнтом і нарахувати по цій операції з/п робітнику
Давайте відділимо мухи від котлет. Я ФОП і для того щоб заповнювати звіти для податкової всім зрозуміло що не обов'язково мати 1С 1С мені потрібно в першу чергу для себе, цебто, вести магазин-склад, вести дохід/розхід по робочих постах і в результаті щоб програмно бачити до чого я доробився, іншими словами автоматично отримати 3 основні документи - звіт про доходи та рохходи, звіт руху грошових коштів та баланс. Цебто 1С перш за все потрібно для внутрішнього управлінського обліку.
Якщо не спішно цо тобі, то можливо зможу допомогти. Якраз сьогодні мав розмову з одним студентом, який хоче вчити програмування Хлопець здібний, і під моїм керівництвом міг би до чого-небудь взятися, і основне, безплатно Але сам знаєш, що процес навчання досить тривалий процес... місяці 3-4. Але Юра (кум) правду каже, хто б за то не брався, тобі самому чітко потрібно уявляти, що саме ти хочеш мати, бо просто казати "мені тре програму магазин-склад..." то те саме що тикнути пальцем в небо і посиплеття манна небесна.
а твій студент може програмити в любій "програмі" ? якщо буш його вчити на 1с так пропонуй 1с, якщо на іншій то пропонуй іншу. так як я працюю в 1с то прпоную 1с, вона все це робить. такі окремі операції неважко навчитти тебе робити як ти вказав. потрібно програмера який би зі стандартної програми 1с повідкидав все лишнє(90% програми) би відрізав грамотно звичайно щоб 10% інших працювали. і дописав трохи під особливості твого СТО. але з іншого боку тут вказувалися багато інших програм, я в них не працював і не знаю що вони можуть, можливо варто вибрати їх, бо 1с трохи складна прога. є одна чудова програма розроблена під магазин спробую дізнатися чи вона може бути скопійована. вона виписує рахунки, обліковує платежі, має склад, не знаю як зі ЗП(думаю не важко доставити) і робить кінцеві розрахунки. тобі ще напевно потрібно доставити витрати на ФОП(взалежності яка група) зробити калькуляції стандартні не важко.
Ну як тобі сказати, ящо під моїм керівництвом було впроваджено управлінський облік на базі 1С у великій будівельній компанії де інженерно- технічний склад налічував майже 100 чоловік і біля 400 робітників то маю надію шо якось уявляю що я хочу