аудф100 с4 2.3 довго незаводиться на холодну на прогріту без проблем з пів оберта

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем seroga7571, 13 кві 2015.

  1. seroga7571

    seroga7571 Новачок

    Авто:
    аудф 100 с4 2.3
    Доброго вечора проблема така на холодну тяжко завести але мигає лампа перегріву чи то з цим звязано навіть на холодну
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Скоріше за все що пов"язано. Здається на 2.3 один датчик температури і на мозги і на приборку.
    Заміни його. Він думає що машина гаряча і відповідно суміш збіднена, що погіршує гхолодний запуск.
     
  3. seroga7571

    seroga7571 Новачок

    Авто:
    аудф 100 с4 2.3
    в Неділь взагалі завів з третьго акумулятора бо автомат і ще почала світити ломпа масла але рівель масла добрий залив мобіл 10w40 після заміни десь 800 км наїздив
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ні там два датчики. Один двоконтактний на мозги другий триконтактний на приборку. На заводку впливає двуконтактний. Перегрів показує трохконтактний. При поганій заводці тре провіряти пускову форсунку
     
  5. seroga7571

    seroga7571 Новачок

    Авто:
    аудф 100 с4 2.3
    як її провірити і де вона стоїть але температуру показує норм можливо що помилку потрібно просто зкинути чи заміна датчика? але почало масло вибивати ніби рівня нема перед пуском
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Пускова стоїть на впускному колекторі збоку.
    провір проводку на датчик тиску масла. можливо сам датчик накрився.
     
  7. seroga7571

    seroga7571 Новачок

    Авто:
    аудф 100 с4 2.3
    Дякую за поради після свят ропробую похімічити колиб датчик накрився воно б завжди світило а то тільки перед заводкою можливо масло непідходить пів синтетика потріно синтетику
     
  8. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Радив би почати з датчика температури на мозги (бо якраз по його показах компютер і визначає на скільки секунд включати пускову форсунку), там можна простим тестером опір поміряти і звірити з графіком (кривою залежності опору датчика і температури). Якщо там все ок, тоді можна ще перевірити првильність сигналу, який подається на форсунку (вона електронна), тому можна в її розєм підключити лампочку і подивитися на скілки часу вона загориться при старті і звірити теж з таблицею. Далі якщо там все ок теж, тоді відкручувати і дивитися на форсунку, може вона забита, або взагалі вийшла з ладу. З свого досвіду на попередній мшині памятаю як раз відключив пускову форсунку то не зміг завести мотор, він навть не хапав. Удачі!
     
  9. seroga7571

    seroga7571 Новачок

    Авто:
    аудф 100 с4 2.3
    доброго вечора скажіть будь- ласка які дроти ідуть на бачок ож(бо їх нема тільки дроти самі без фішок)і чи повязані вони з помилкою перегріву на приборці?
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Нічого не зрощумів. Дротів нема тільки дроти самі без фішки? што?
    В бачку знаходиться поплавок який контролюж рівень антифризу в системі. Якщо падає нижче мінімум на приборці буде горіти лампа перегріву (вона одна і на перегрів і на рівень ОР).
    Якщо фішка відключена то нічого сигналізувати не буде, навіть якщо бачок пустий. Якщо дроти закорочені десь то буде горіти лампа. Може бути заклинивший сам поплавок в бачку.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Повязані. Коли обрізати ці дроти або скинути фішку то буде світити перегрів. Які дроти - шукай під капотом по довжині, або по схемі по кольору. Якщо моргає то десь коротить на масу
     
  12. seroga7571

    seroga7571 Новачок

    Авто:
    аудф 100 с4 2.3
    а приблизно які кольора бо там і галогенки і бачок на омивач і ще якісь з фішкою на два контакти червона і є підозра що іде коричневий і білий так більш підходить а по схемі шукав приблизно і прикинуві ще думаю поміняти бачок з датчиком бо незнати чи робить за що і одірвали дроти
     
  13. seroga7571

    seroga7571 Новачок

    Авто:
    аудф 100 с4 2.3
    так самі дроти і дві фішки на бачок і на ще шось незрозуміле два контакти червона фішка але непідходить на бачок є ще два дроти коричневий і білий казали що може бути дотчик біля головки я його поміняв і те саме думаю бачок поміняти з датчиком і по схемі прикинув що ті два дроти і є на бачок а там побачу бо зараз коли похолодало тяжко машину завести на холодну
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Блять... Три рядки тексту і жодного розділового знаку чи заголовної літери. Нічого не зрозуміло.
    Під капотом, мабуть, такий самий бардак...
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Під капотом всі коричневі дроти -земля всі решта тре по схемах дивитись
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. seroga7571

    seroga7571 Новачок

    Авто:
    аудф 100 с4 2.3
    незрозумів то невідписуй я попросив помогти а не обсирати з матами
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я б з радістю допоміг, якби зрозумів хоч половину з тексту вище.
    Я не обсирав нічого, просто треба вміти нормально писати і висловлювати свої думки. Не даремно ж правопис придумали...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)