AUDI 100 или VW Passat B3

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем Dino_grey, 30 січ 2013.

  1. Dino_grey

    Dino_grey Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTX 1.8 1987;TOYOTA Land Cruiser 2006,2,7 TDI БЫЛ; AUDI A6 AVANT 1996 2,0 16V БЫЛ...
    Клубна карта:
    000411
    Что выгодней взять Ауди 100 или Пассат В3?Что Ауди, что Пассат 1988-1995 годов!
    Плюсы минусы ,по запчастям,по эксплуатацыи,по кузову и т.д. и т.п.
    Ваше мнение..........
    Зарание спосибо!!!!!!!!!!!
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    я за ауді 100 2,5ТДІ на механіці
     
  3. Dino_grey

    Dino_grey Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTX 1.8 1987;TOYOTA Land Cruiser 2006,2,7 TDI БЫЛ; AUDI A6 AVANT 1996 2,0 16V БЫЛ...
    Клубна карта:
    000411
    И отдельный вопрос по АУДИ 100 ,80-х и 90-х годов????????
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я за 100ку. Фактически та же А6 С4. Сравнивать с пасатом Б3 даже нету смысла. Ауди тихая, комфортная, лутше стоит на дороге.

    По запчастям одинаково что то что то. Ну совсем +\-. Но походу 100ка куда более надежная в плане ходовки.
    А кузова аудишные не гниют. Оцинкованые.

    По движкам все то же. Буквами отличаются, но фактически те же самые нам хорошо известные движки. И в ремонте и в экспуатации такие же.
    Единственное отличие составляют 2,6 и 2,8л.
    2,3 - проблемный движок с мех. инжектором. Я бы с ним не связывался.

    Цены на них на рынке практически одинаковые. Если бы я раньше и задумался как и ты. То сейчас точно нет.
     
  5. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Так як в мене вже друга ауді, була ауді 80, зараз ауді 100 90 - року. На всіх ауді до початку девяностих (90-92), або карбюратор, або мех-вприск, що є проблематично (в мене зараз мех вприск, часто дуже хочеться підключити ноут і чекнути помилки, а не вийде), тому я би радив брати вже на електронному вприску (типу 2.0 моторчик, або 2,6-2,8 це ауді 100 С4, ну або з лінійки дизельних моторів (радив би 2.5 так як він краще підійде до такої тяжкої машини як сотка), старіші я би не радив).

    Якщо є бажання поганяти часто, то можна дивитися на турбовані версії ауді 100/200 з 2.2 літровими моторами з компресором(це мотори МС -165 сил на мех вприску і 3B - 220 сил на електровприску), або вже, на ще цікавіші моделі це ауді S4 і S6 в С4 кузові з тим же 2.2 мотором (маркування не памятаю) на тих же 220 сил в стоку, які ще можна тюнінгувати і доводити до 300 і більше коней, але ціни вже на S модифікацію високі.

    На рахунок мех вприску, якщо вже брати то добре дивитися чи не має проблем по ньому. Це стосується і пассата по вприсках. Реально деталі на мех вприск дуже дорогі (нові), а б/у тяжко знайти хороші і за адекватну ціну, тому всі переходять на електро вприск (сталять Megasquirt і тому подібні). Що до кузовів ауді 80-х і 90-х, то якщо я не помиляюся луджені кузова почали робити на ауді 100 десь з середини 80-х, тобто десь 1986-1987 роках і до 1995-1997, тому якщо брати машину тих років, то краще з того проміжку, щоб кузов був луджений.

    По ходовій можу сказати, що наприклад моя ауді 100 90 року по ходовій майже нічим не відрізняється від ауді 1995 року, вона дуже проста і надійна, якщо ставити оригінальні запчастини, то вони ходять дуже довго, плюс машина дуже м'яка і гарно тримає дорогу на різних швидкостях, ідеальний варіант. Про пасат b3 знаю мало, але не думаю, що він зрівняється з ауді 100, все таки в ауді 100 клас вищий і якість теж. ІМХО
     
    Останнє редагування: 31 січ 2013

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)