Что выгодней взять Ауди 100 или Пассат В3?Что Ауди, что Пассат 1988-1995 годов! Плюсы минусы ,по запчастям,по эксплуатацыи,по кузову и т.д. и т.п. Ваше мнение.......... Зарание спосибо!!!!!!!!!!!
Я за 100ку. Фактически та же А6 С4. Сравнивать с пасатом Б3 даже нету смысла. Ауди тихая, комфортная, лутше стоит на дороге. По запчастям одинаково что то что то. Ну совсем +\-. Но походу 100ка куда более надежная в плане ходовки. А кузова аудишные не гниют. Оцинкованые. По движкам все то же. Буквами отличаются, но фактически те же самые нам хорошо известные движки. И в ремонте и в экспуатации такие же. Единственное отличие составляют 2,6 и 2,8л. 2,3 - проблемный движок с мех. инжектором. Я бы с ним не связывался. Цены на них на рынке практически одинаковые. Если бы я раньше и задумался как и ты. То сейчас точно нет.
Так як в мене вже друга ауді, була ауді 80, зараз ауді 100 90 - року. На всіх ауді до початку девяностих (90-92), або карбюратор, або мех-вприск, що є проблематично (в мене зараз мех вприск, часто дуже хочеться підключити ноут і чекнути помилки, а не вийде), тому я би радив брати вже на електронному вприску (типу 2.0 моторчик, або 2,6-2,8 це ауді 100 С4, ну або з лінійки дизельних моторів (радив би 2.5 так як він краще підійде до такої тяжкої машини як сотка), старіші я би не радив). Якщо є бажання поганяти часто, то можна дивитися на турбовані версії ауді 100/200 з 2.2 літровими моторами з компресором(це мотори МС -165 сил на мех вприску і 3B - 220 сил на електровприску), або вже, на ще цікавіші моделі це ауді S4 і S6 в С4 кузові з тим же 2.2 мотором (маркування не памятаю) на тих же 220 сил в стоку, які ще можна тюнінгувати і доводити до 300 і більше коней, але ціни вже на S модифікацію високі. На рахунок мех вприску, якщо вже брати то добре дивитися чи не має проблем по ньому. Це стосується і пассата по вприсках. Реально деталі на мех вприск дуже дорогі (нові), а б/у тяжко знайти хороші і за адекватну ціну, тому всі переходять на електро вприск (сталять Megasquirt і тому подібні). Що до кузовів ауді 80-х і 90-х, то якщо я не помиляюся луджені кузова почали робити на ауді 100 десь з середини 80-х, тобто десь 1986-1987 роках і до 1995-1997, тому якщо брати машину тих років, то краще з того проміжку, щоб кузов був луджений. По ходовій можу сказати, що наприклад моя ауді 100 90 року по ходовій майже нічим не відрізняється від ауді 1995 року, вона дуже проста і надійна, якщо ставити оригінальні запчастини, то вони ходять дуже довго, плюс машина дуже м'яка і гарно тримає дорогу на різних швидкостях, ідеальний варіант. Про пасат b3 знаю мало, але не думаю, що він зрівняється з ауді 100, все таки в ауді 100 клас вищий і якість теж. ІМХО