Corrado G60 (MARTINI)

Тема у розділі 'Наші авто', створена користувачем MARTINI, 17 лис 2009.

  1. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    За стільки років в мене тут ше не було такої гілки :) Прийшов час виправляти цю несправедливість.

    И так, она звалась Коррада :) Купив я її в квітні 2007 року з пробігом менше 240 тисяч в Харкові. Станом на зараз я проїхав на ній десь 45 тисяч, двічі ганяв на море, тут в основному вона їздить по місту.

    Про машину основне дізнатися можна в гаражі, тому описувати детальніше не буду.

    А почнемо ми із найцікавішого. Минулої суботи за участі Тараса (Rok-n-Roll) я зняв компресор зі своєї машини і вскрив його, аби подивитися в якому стані цей архіважливий девайс.

    Пилєсос дув, але не так, як хотілося б, і хоча попередній господар казав, що ще рано туди лізти, я не втримався і поліз аби переконатися, що прийшов термін заміни ремкомплекта.

    Зразу після зйому труби з корпуса вилетіли куски апекса. Стало страшно :) В самій трубі було багато масла, що свідчить про зношеність сальників, проте, металевої стружки в маслі не було, а це означало, що корпус і улітка не стираються.

    Після вскритія побачили, що всі апекси хоча і досить зношені, проте всі на своїх місцях, окрім одного на улітці, він виліз зі свого паза і його перемололо. Одна зі стінок улітки має маленький скол на самому кінці. Виходить, що той апекс не має опори і тому виліз.

    [​IMG]
    [​IMG]

    збільшимо місце пошкодження

    [​IMG]

    з другого ракурса

    [​IMG]

    Улітка на зворотній стороні повністю жива

    [​IMG]

    Є також невелика нерівність і тріщинка на стінці корпусу

    [​IMG]

    Все решта (це дві половинки корпуса) в принципі виглядає досить непогано

    [​IMG]
    [​IMG]

    підшипники всі живі

    Відтак, потрібна заміна малого ремкомплекта (апекси, сальники і ремінець), проте, перед тим потрібно вирішити проблему із сколом на улітці, щоб зафіксувати апекс, інакше його чекає така ж доля як і попередній. Магнієвий сплав, з якого зроблена улітка, не паяється і не вариться. На коррадо.су отримав такий діагноз і пораду від компресорного гуру:

    Отже зараз розшукується ювелір зі сверлом, який зможе зробити цей фокус. Права на помилку нема, є лише одна спроба, у випадку невдачі треба буде шукати улітку або цілий пилісос :) Тримайте кулаки
     
    Останнє редагування: 17 лис 2009
    • Подобається Подобається x 1
  2. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Так у львові є цілий ювелірний завод!
     
  3. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    можу віддати на вдосконалення навиків в сверлінні побиту улітку.
    пи.си.Мартіні,а пружин таки в улітці нема!?
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    їх в улітці не має бути, тільки в корпусі
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Чув що це варять в інституті Патона в Києві. Якщо припече - скажи, поцікавлюся.
     
  6. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Шоб поцікавитись напевно треба відвезти їм ту улітку, нє?
     
  7. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Познач на якомусь фото де треба сверлити , приглядався до тих ваших апексів-уліток так і не зрозумів де тріщина. Може і поможу, "ювелірну" дрельку маю.
     
  8. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    От же чітко видно що один край улітки сколотий
    той що ближче до тебе мав би бути такий же як той що ближче до центру

    [​IMG]

    клікни на фотку , вона збільшується
     
  9. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    [​IMG]

    Помучився з онлайн-фотошопом і намалював таку схему :) Тут позачено куда сверлити :)
     
  10. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Наскільки я зрозумів з порад ГУРУ, тобі треба в канавці між 2 стінками просверлити отвір і запхати туди штифт діам 1.2 мм так,щоб "типу-U подібно" зїднати ті дві тоненькі стінки?

    Матеріал жошки(сталь чи дюраль чи алюміній?)

    В чому я бачу складність-свердло 1.2 на глибину 8мм сумніваюся,що просверлить,скоріше зламається від перекосу чи від перегріву але можна спробувати проблема,що мікромотор має стандартну нерегульовану цангу на 2.4мм треба якийсь перехідник, зламавши 2-3 свердла може просверлимо, стальний нержавіючий штифт діам 1.2 і довжиною 1см маю, проблема на що посадити, якщо ГУРУ каже,що суперклей буде тримати то без проблем, обрізати і заполірувати не проблема. Завтра подумаю як закріпити то свердло, а може алмазом в турбінному наконечнику, то буде простіше. Як не знайдеш "ювеліра" то можу спробувати.
     
  11. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    не з"єднати стінки, а вбити між ними "клин", щоб апекс не вилазив із паза
     
  12. DEMON VWagen

    DEMON VWagen Початківець

    Авто:
    В пошуках VW Polo
    Тримаю кулаки, ювелірна робота! Терпіння і наполегливості, все получется!!!
     
  13. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    МАРТІНІ, не пожілій гривень і купи в епіцентрі потрібне сверло фірми HILTI, гарантую що не зламається ніколи! (при умові правильного використання)
    Для орієнтиру, звичайне свердло коштуватиме 3-10грн, HILTI не менше 20-ти.
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Можу попробувати взнати чи роблять таке, якшо роблять - можна домовитись.
     
  15. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    якщо серйозно підійти - то я б завіз до якогось токаря. і не пожалів би 1 літра файної горілки, 2 кілограма сала і кіло ковбаси домашньої + заплатив би достатньо. це дуже тонка робота!!!!!!!
    МАРТІНІ!!! вгробиш пилєсоса - пробачення не буде. судячи з твоїх фоток - він ще в тебе в ідеальному стані!!!!! в мене взагалі пазів на улітці не було. тому краще най тобі просверлять, а ти вже сам вставиш того кілочка.
    повір - матеріал досить твердий, але і досить делікатний. ти не помітив яка вага улітки?? в руці не відчувається.
    Тому раджу прислухатись і не наробити дєлов. щасти.

    ти я розбирав всьо то гарно мєтками помічав???
     
  16. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Продовження теми з коррадо.су

    мені відповідають

     
  17. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    іГОРЕ. сверло то не зламаєш. а от троха вбік просверлити - може бути. і уяви - одна стінка тонше получиться. того штіфта потім не виламає???
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Романо, якшо в тебе є твоя дохла улітка, будеш їхати до Львова, захвати з собою, вона справді може бути непоганим полігоном шоб набити руку!
     
  19. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Якщо корпус з магниевого сплава, очень мягкого, сверло не сломаешь. то просверлиця без проблем.
    Моє ІМХО - тобі треба свердло і фрезерний станок для центровки того отвору.
    Якщо робити по стоматологічному в нас фрезери мають макс висоту підйому 20 см (чи влізе туди жошка?) і ціна на то свердло явно не гуманна (я нажаль такого не маю)http://sk-smile.ru/HTML/PHP/preview.php-quest-id-eq-2201, хоча ним можна свердлити і сталь.
     
  20. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    О ,давай спочатку попробуємо.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)