Доброго вечора! Прошу вашої поради. Сьогодні коли знімав корпус повітряного фільтра побачив що до лівого дитчика тиску масла (білого) причеплений ще один провід який просто прикручений до мотору, простими словами датчик замкнутий на масу. Попередній власник певне заколхозив... питання навіщо? що воно дає? машина Г2 мотор 1,3 2G
Датчик закоротили щоб не піщав.... це означає що або датчик поганий або з тиском масла не в порядку. Там є два датчики... один показує тиск масла в ГБЦ, а другий на виході з маслонасоса по народному верхній тиск і нижній.
Наступна проблема змушує вернутись знову до свої теми. Той датчик котрий був замкнутий на масу поміняв на новий (білий 1.8 бар.) бо щей ср..ло через нього масло. Виникла нова проблема: коли мотор добре нагріється (стрілка датчика температури зоходить за половину) включається зумер і мигає лампочка на панелі. В чому причина? (масло, вкладиші, маслозаборнік, маслонасос, може датчик не білий а синій 1,4 має бути так як книжка пише)
Переглянь цю тему. В мене була подібна проблема - заміна масла, датчиків (оригінальний і замінник) не допомогли, заміри тиску також в межах норми були.