Датчик тиску масла

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем kish, 18 лис 2014.

  1. kish

    kish Початківець

    Авто:
    VW Golf 2 1.3
    Доброго вечора! Прошу вашої поради. Сьогодні коли знімав корпус повітряного фільтра побачив що до лівого дитчика тиску масла (білого) причеплений ще один провід який просто прикручений до мотору, простими словами датчик замкнутий на масу. Попередній власник певне заколхозив... питання навіщо? що воно дає? машина Г2 мотор 1,3 2G
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Датчик закоротили щоб не піщав.... це означає що або датчик поганий або з тиском масла не в порядку. Там є два датчики... один показує тиск масла в ГБЦ, а другий на виході з маслонасоса по народному верхній тиск і нижній.
     
  3. kish

    kish Початківець

    Авто:
    VW Golf 2 1.3
    Наступна проблема змушує вернутись знову до свої теми. Той датчик котрий був замкнутий на масу поміняв на новий (білий 1.8 бар.) бо щей ср..ло через нього масло. Виникла нова проблема: коли мотор добре нагріється (стрілка датчика температури зоходить за половину) включається зумер і мигає лампочка на панелі. В чому причина? (масло, вкладиші, маслозаборнік, маслонасос, може датчик не білий а синій 1,4 має бути так як книжка пише)
     
  4. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    Переглянь цю тему. В мене була подібна проблема - заміна масла, датчиків (оригінальний і замінник) не допомогли, заміри тиску також в межах норми були.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)