суть поради ,яку хочу отримати від форумчан полягає в наступному - так як мало мав досвіду володіння дизельними авто,але настав час коли "сазрел" на дизеля,їду в середу дивитись на VW Vento 1997 року 1.9 TDI(AFN) на шо крім кузова звертати увагу?буду вдячний за всі дописи.
1.Мотор і навколішній простір повинен бути сухий і ніяких натяків на потьоки соляри чи масла! Якщо там чисто і вимито то далі не дивись. 2.Потім тре завести... призарішній температурі має завестись з півоберта навіть коли постоїть і мотор остигне. 3. Сідаєш і підгазовуєш десь по 500 обертів з раз доводиш до 4х тисяч, і дивишся на вихлоп - ніякого чорного чи синього диму не повинно бути!
badyl, друже! Я якщо в електриці не розбираюсь, то навіть до неї і не лізу. Невже якщо ти знайшов 6-7 т. $, тебе сильно врятують100-150грн., заплачені нормальному майстру за оглядини твоєї "обранки"??? Тим більше, що авто не нове і ДИЗЕЛЬНЕ !!! Тут просто кільця не "підкинеш", щоб хоч трохи поїздити. Не економ, а домовляйся про діагностику з майстром, тим більше, що тут на форумі є толкові свої майстри...
ну,машина відносно дешева,чи відносно дорога,))берем братові молодшому шоб мав чим на науку їздити,бо його г-мк3 ризсипається потрохи,сусід сказав ще краше - головне шоб додому доїхали))))))він в vw просто зорбирається,може вийде дійсно його вмовити поїхати
Ну, це взагалі ідеальний варіант при умові, що сусід дійсно розбирається. Хоча критерій вибору: дещо страшить!!! :D Немає нічого гіршого, аніж "вбите" старе дизельне авто... По капіталовкладеннях краще вже їздити на бензиновому.
Крім попередніх дописів радив би ще глянути на кількість картерних газів, їхня кількість приблизно показує стан ЦПГ.
короче ніц не купили((((вже ціну було спущено власником до 5500)))але корито - то велике перебільшення для тої машини)))всім дуже вдячний за поради !!!!