Прошу про термінову допомогу з ремонтом двигуна. Наступного тижня планую забрати свій болід до Києва, але днями виявилося, що після проведення капремонту на одній СТО мотор не тримає тиску. Відповідно потрібно відремонтувати його після втручання горе-майстрів, а саме збадати причину слабого тиску і усунути її. Мотор KR, об'ємом 1,8. Що робилося: повний капремонт поршньової групи, заміна кілець, колінвала, шатунів, вкладишів, масляної помпи (тепер я розумію чому її міняли, очевидно причина не в ній). Що підозрюю: мабуть щось не так при збірці, мабуть тиск втікає через неправильне встановлення вкладишів, але остаточно тре дивитися. Терміни: з понеділка-вівторка-середи машина може заїхати куди потрібно, в п'ятницю повинна бути готова. Хто поможе добрим мотористом? Я буду вдячний за будь-яку допомогу, принаймні вже зараз цікавить масляний манометр, щоб чіткіше визначити поведінку мотора в залежності від температурних режимів та обертів. Може у когось є крива зміни тиску для мого мотору?
Відповідь: Допоможіть з мотором! питання ще актуальне??? Машина в Києві чи у Львові? в Києві є моторист непоганий.
Відповідь: Допоможіть з мотором! причому не один, але Це значить, що болід в У Львові. Додано через 39 хвилин Дзвонив до цього майстра, той сказав, що тільки його робота зі зняття-установки колінвалу (без розточки) буде коштувати 1500 грн. Це не задорого?
Відповідь: Допоможіть з мотором! якшо зняття-установка включає дефектовку його стану (а також стану поверхні і кривизни циліндрів), а потім заміну вкладишів, кілець і зборку мотора з новими прокладками, виставленням міток ГРМ і гарантією-то нормальна ціна. пи.си я тобі раджу наголосити на продувці компресором всіх масляних каналів, перевірити блок на наявність тріщин в системі змазки/охолодження і виробітку масляного насоса і пром. вала. А також поміняти вкладиші пром.вала, може десь там собака порилась і тиску немає...а ше перевір шліци і шпонку шківа КВ.
Відповідь: Допоможіть з мотором! Та ні, бо домовився з попередньо викладеним мотористом. Тим не менше дякую - якщо і цей зробить погано, буду переробляти в свого тезки
Відповідь: Допоможіть з мотором! Наслідки ремонту на станції за ізоляторним заводом (майстер, що його порадив Пегас): Залишав машину на тиждень. Вже на другий день ремонту п'яні майстри, побачивши моє Скіроко, вирішили на ньому покататися. Як і буває в таких випадках, рагулі не розрахували з потужністю двигуна і на всій дурі в'їхали в тротуар чи щось подібне. Наслідки: Розбитий обвіс (відвалився кусок, якого навіть не підібрали) Деформована нижня частина передньої панелі Розрізане колесо Погнутий диск Зігнутий ричаг (колесо тре до арки) Потекли 2 стойки Це тільки поверхневий огляд. Найцікавіше те, що майстри спробували приховати поломки, припаркувавшм машину таким чином, щоб заховати побиту сторону. А розрізане колесо залатали і гулею поставили досередини, не зважаючи, що протектор в мене скерований. Потім побитий диск переставили назад. Взяли гроші за ремонт, якби нічого і не було. Причому намарно, бо потім виявилося, що двигун надалі не тримає тиск. Це суттєво поміняло мої плани, бо вже сьогодні планував бути на машині в Києві. Чи може хтось допомогти мені в цій ситуації? P.S. peGas, не появляйся мені на очі
Відповідь: Допоможіть з мотором! Мля, шо за рагулізм! Шо за горе-майстри. До речі майже на всіх так званих СТО, в порядку речей з'їздити чужою машиною на пиво.
Відповідь: Допоможіть з мотором! Автосервіс на Джерельній - т. 2318226, питай Тараса. Здається хлопці не п'ють, і на чужих машинах не катаються Сам недавно в них робив капіталку, покищо все гуд .
Відповідь: Допоможіть з мотором! Треба спілкуватись з власником (директором) сервісу, пояснити йому шо він за кошт сервісу або свій (це його проблеми) має провести кузовний ремонт, замовивши з оригіналу частину обвісу якої не вистачає, купити гуму і відкатати диск з покраскою, доробити мотор до обумовленого при здачі машини на ремонт стану (якшо неможуть-хай вертають гроші), а за приколи з приховуванням наслідків (невідомо що вони там ше приховували) моральна компенсація з них. До проведення всіх вищеописаних робіт машину з сервісу не забирати, а роблять нехай в присутності довіреної тобі особи. Якшо будуть відмовлятись-треба їм пояснити, шо таке хамство і бєспрєдєл ти просто так не лишиш, і покарані вони будуть полюбому. І чим більше будуть парити моск-тим жорсткіше. Вони неправі однозначно.
Відповідь: Допоможіть з мотором! Орест, співчуваю. Але то просто так спускати на гальмах НЕТРЕБА!!!! Якщо твоя розмова з власником сервісу закінчиться нічим, підключай бандюків, і нехай спалять той сервіс на куй!!!!
Відповідь: Допоможіть з мотором! А нащо бандюків, можна всім клубом туди завалити, і зробити з того сервісу помийну яму. Я перший зголошуюсь !
Відповідь: Допоможіть з мотором! Ти що там в столиці запорізького козацтва на сонці перегрівся . Я б не радив такі радикальні міри вживати. З таким же успіхом власник сервісу може спалити автівку, і не відомо, що дорожче. Потрібно Step by step наводити порядок.
Відповідь: Допоможіть з мотором! Орест мені дуже прикро, дивно дуже бо мені все зробили добре і без проблем. Не залишай то просто так! Більше я туда не поїду Вибач шо так сталося
Відповідь: Допоможіть з мотором! Орест мені дуже шкода що з тобою таке трапилось, але я повністю згідний з пропозицією на рахунок того щоб підїхати всім клубом!!!! :evil:
Відповідь: Допоможіть з мотором! А також обов*язково взяти с собою подавлювач мобільного зв*язку і кожному як мінімум по бітці!!! І якщо не віддадуть гроші, то відлупцювати весь техперсонал СТО.
Відповідь: Допоможіть з мотором! Друзяки, щиро всім дякую за підтримку! Якось аж легше стало Класна ідея, правда думаю, буде краще, якщо б ми колись зробили клубну акцію, щоб закликати контролюючі органи частіше і чесніше перевіряти СТО на предмет порядності надання послуг. По-дорослому, з підключенням преси, телебачення, можливо інших клубів... власне попередньо домовилися, що вони відновлять машину, але я вже стикнувся з тим, що шеф не буде йти на зустріч, - коли я сказав, що маю знайомого юриста, який готовий мені допомогти, але щиро би хотів вирішити питання по-людськи, він сказав, що якщо я звернуся до юриста, він скаже, що моєї машини не було на СТО, після чого кинув трубку. Звичайно, він ще не знає, що це доказати дуже просто, але саме відношення говорить вже багато. Це найпростіше, я вже попредньо говорив з хлопцями, кажуть без проблем. Але я чомусь би не хотів щоб було так. Це не моє. Старий, перестань, я пожартував. Катався мабуть не моторист, якого ти порадив мабуть така машина - хрін би вони брали ланос щоб покататися, я в тому чомусь впевнений
Відповідь: Допоможіть з мотором! В тебе є якийсь письмовий документ з зазначенням переліку робіт (типу наряд-замовлення на проведення робіт), із зазначенням твого автомобіля і його НЗ? А квитанція про оплату, запис в журналі про те, що машина на СТО заїхала? Якщо немає, то довести щось законним шляхом (за допомогою юриста через суд) анріал нажаль... За відсутності письмового договору чи іншого письмового документу, що засвідчує існування цивільних правовідносин (а відтак і спору) суд не приймає до уваги покази свідків, це цивільний процес. Для відшкодування пошкоджень машини такий варіант: за умови підтвердження, що твоя машина законно перебувала на території СТО, подавати позов в суд (і паралельно заяви в прокуратуру) стосовно нанесення шкоди належному тобі майну/незаконного заволодіння транспортним засобом (останнє довести неможливо, зато може налякати винних). Довести в суді пошкодження буде важко (не було зафіксовано, в якому стані автомобіль попав на СТО, також не було зафіксовано всі пошкодження, коли машина забиралась), але можливо, особливо якшо позов підтримає прокуратура (умисне нанесення шкоди чужому майну в великих розмірах-кримінально каране діяння). А за неякісне виконання робіт дєнєг вибити законним шляхом невийде при відсутності письмових документів про їх замовлення/виконання/оплату. Але напряг тому СТО можна нормальний зробити. Якщо ж нормально вирішити питання в кінцевому результаті непогодяться-тоді застосовувати силовий метод, покарати і присікти таке хамство потрібно однозначно.