Сьогодні випадково нарив як зробити з оригінального ключа доводку вікон на VW 2000x років. Всі пишуть, що для цього треба 1. MS-DOS 2. COM-Порт + кабель KKL на СОМ-порт 3. VDS.PRO І так, шановні, ось інструкшин, як це зробити з віндовса (я робив на Win7 х64) та із звичайним USB-шним кабелем KKL (в мому випадку 409 за 10 баксів) 1. Качаємо прогу: Motordiag Komfort Manager Lite 1.20 (http://www.motordiag.cz/download/mkmsetup.exe) 2. Включаємо, вискочить віндосовсе вікно із текстом на чеській мові Варіанти: ОК або Ігнор, тиснемо ОК 3. Відкриється веб-сторінка тієї проги, по центру буде: "Získat registrační klíč zdarma" - клікаємо 4. Вертаємось до вікна проги, яка включилась на бекграунді і клікаємо Pokracovat 5. Заходимо в SETUP вибираємо на якому емульованому компорті висить наш USB-шний кабель і копіюємо код "Seriove cislo" 6. На сайті вводимо у верхнє поле цей код (Zadejte sériové číslo) у нижнє - свій емейл (найкраще - гугл). Тиснемо Odeslat 7. На емейл приходить код, який треба в тій прозі ввести в поле (Registracni klic) Після цього тиснем на OK (Ulozit) 8. Валимо до машини, підключаємо кабель, включаємо машину і в прозі тиснемо Nauti ID 9. Тиснемо Aktivace oken, чекаємо пару хвилин і вуаля... ! 10. Дякуємо Sebastiany del Maary за інстракшин пляшкою холодного пива!:D Ось відео: http://www.youtube.com/watch?v=QYUYE_7KsPQ І реєстрація:
Сьогодні включив показ RKM/RKA (скільки км залишилось до пустого баку на Golf 4 + успішно скрутив одометр. Якщо комусь треба -> звертайтесь, дорого не візьму ))
Тою прогою вже давно користуюсь, реально працює, це шоб не лазити по каналах і міняти циферки, достатньо її запустити і все зробиться само) На рахунок запасу ходу не все так просто, треба ковиряти дамп і прописувати значення Е1, і не забувати про резервну копію перед прошивкою. Ось тема з детальним описом і взагалі все, що можна активовувати в приборці з ІМО3 http://www.drive2.ru/l/396633/ Собі все зробив, працює)
О, бачу ти в темі.. то не твоя бора часом на паркінгу навпроти приміського базару стояла? Щодо запасу ходу - не даром його відключили на заводі, він п_здить як троцкий! Зовсім невірно показує! Щодо доводки вікон - класна штука, єдине не розумію, чому з 2х ключів не завжди спрацьовує відкриття, машина розблоковується, а вікна не опускаються, тиснеш 2ий, 3ій раз тримаючи і тоді лиш опускаються.. З закриттям все окей, з першого разу.. Відносно важкості прошивки - там файл на 2кілобайти, правити і дитина зможе.. єдине, що воно все діє тільки для іммо3 Відносно окремої підсвітки стрілок - вважаю це не потрібною херньою
На скільки я зрозумів то ти не в Україні, чи я помиляюсь. Щодо запасу ходу, не знаю як в інших, але в мене запас ходу показує чітко, бо раніше їздив на звичайній приборці і робив заміри, тепер стоїть комп і показує все те що я заміряв колись правильно. Ну і всім кому робив цю фішку задоволені. На рахунок файлу так, але більшість людей як бачуть це, то лякаються і просто не знають що там робити в файлі) По вікнах так має бути, тобто треба затискати і тримати кнопку поки вікно(на) не закриються. Німак не даром так придумав, а може ти хочеш закрити машину з приспущеними вікнами, або відкритим люком)
Я недавно був у Льовові, їздив на пиво... машину теж залишав на тій стоянці. 10 грн за добу (70 центів за добу - це рай) Відносно замірів - в неті німаки всі жаліються на то, бо воно херово показує.. Відносно доводки вікон ти не зрозумів, ситуація в мене така: підходжу до машини, натискаю відкрити і тримаю, машина відкривається, а вікна НЕ опускаються.. Пробую ще раз, відпускаю кнопку і затискаю знову, машина знову відкривається, вікна НЕ опускаються, а ж з третього разу вони опускаються... іноді з 1шого, іноді з 2гого... Грішив на кнопку на ключі, але з іншим ключеш те саме (( фіг його знає що то таке ((
якщо піктограма машинки світиться на тахометрі то імо2, якщо на спідометрі то імо3, але в тебе може бути імо1.
Іммо3 ставили серійно починаючи із 2002 року.. + 1J5 920 845 СХ - номер приборки, для прикладу... .................5 = Immo2 .................6 = Immo3 Батарейки нові (