поділітся досвідом хто вміє економити паливо. Бо з теперішніми цінами то не жарти. Бо мені шось з економією не дуже виходить. Думаю тема багатьох зацікавить
Відповідь: економія палива так саме ефективніше! це береш машину заправляєш повний бак бензини, і ставиш на стоянку і цьої бензи тобі на довго вистарчить, якщо на стоянці її неспустять! :mrgreen:
Відповідь: економія палива Споживання палива річ об'єктивна. Якщо пише траса 7,8 а місто 10,5 то далеко від того не втічеш. Одного разу дослідили, що якщо їхати з Києва в Одесу на 140 мерседесі із складеними зовнішніми дзеркалами заднього виду, то зекономиш 2,5 літрів. Сам розумієш яка це все фігня... Правий Петро, нема їзди нема витрат пального... Але думаю кожному із нас автолюбителів це не підходить...;-)
Відповідь: економія палива значить так: Пегас приїжджай до мене в гараж ми тобі зробим машину економнішу! відріжим дзеркала кришу відріжем і приварем косу і набагато нижчу!
Відповідь: економія палива Петро, офтопік... в тебе можна сходження зробити, є апаратура??? на Пасат Б5
Відповідь: економія палива апаратури щенема, може колись буде! покищо тільки ходову робимо також заміну мастил та фільтрів!
Відповідь: економія палива Економія перш за все починається з того, шо машина доводиться до справного стану (без всяких калхозів з магнетизаторами і присадками) двигуна, ходової, тормозної і паливної систем, вчасно замінюються фільтра, чистяться сітки на насосах, робиться розвал-сходження і ставляться колеса розміру, рекомендованого мануалом і правильно виставляється запалювання по виставлених мітках ГРМ. Споживання суттєво меншого, ніж по мануалу, ти не доб*єшся, хіба шо будеш штучно збіднювати суміш шляхом хірургічного втручання в інжектор, але економія при цьому поняття відносне, і крім того, можна клапана спалити або голову вбити (детонацію і перегрів від збідн. суміші не оминеш). Коли це все зробиш, і тобі буде мало, тоді: ставиш колеса шириною 165 і менше. В суху погоду відсутність протектора на шинах також допоможе економити, тому лисі шини не викидай. На базарі можна придбати супераеродинамічні зеркала (як бонус, вони ше можуть бути "хромовані" і з поворотниками, фігня, шо в них нічого не видно), а також всякі аеродинамічні прибамбаси, шоб машина стала суперобтічною і економною (пофіг, шо тяжчою). Шоб машину полегшити (і зробити ше більш економною), з неї можна зняти/вирізати лишні, нефункціональні, деталі: стабілізатори поперечної стійкості (при економній їзді вони всеодно не знадобляться), ребра жорсткості, частини лонжеронів, захист піддона, обшивки, торпеду, задню полку, запаску, інструменти. Заправляти повнийбак не потрібно: тоді ми возимо лишню вагу, максимум 3-5 л, а ше ліпше бак зняти і поставити замість нього пластмасову 5л каністру (знову буде економія на відсутності зайвої вазі). Ні в якому разі не можна вмикати споживачі електроенергії в автомобілі:це приведе до збільшеної витрати пального!!!кондюк полюбому знімаєм(це ж шей вага блін лишня, про пічку і різноманітні підігріви/обігріви/протитуманки забуваєм) (в крайньому разі, хіба фари вмикати вночі на трасі, в місті є ліхтарі, можна без фар). По трасі слід їздити за кимось впритул, використовуючи його аеродинамічний канал (весь опір повітря візьме на себе той, хто рухається попереду). Для цієї мети найкраще підходять фури (бажано з причепом, або з двома, Ікаруси, Лази, в крайньому разі маршрутки). Якшо ж немає за ким їхати, тоді треба правильно розрахувати свій маршрут, шоб найбільш оптимально використовувати спуски (на яких можна глушити двигун, і котитись до побєди не гальмуючи), на серйозних підйомах (перевалах) можна тормозити всякі камази, і просити, шоб затянули на верх (тіпа, не можу завестись), а з горки вже валим по повній (з викл. двіжком), і економим такшопєстєц. В місті можна наловчитись, і непомітно чіплятись рукою за тролейбуси (в них якраз провода ззаду висять), це поможе нам зекономити пальне, на зупинках просто робим розгублений вигляд, тіпа, не при ділах. Якшо ше серйозніше занятись цим питанням, то на даху можна встановити невеличкий зйомний парус, і навчити переднього пасажира ним керувати, шо суттєво поможе нам економити, а в поліку зробити дзюру, шоб підштовхуватись ногою (але на робочу ногу бажано вдіти кірзак з деревяною підошвою,шоб не так швидко стиралась). Так шо, вперьод всі економити!!! і забудьте про всякі гонки, активний драйв, динамічні обгони і давання шміру-автомобіль зроблений зовсім не для цього, отак...
Відповідь: економія палива ну насправді ти просто почитай тут http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=794 реально помагає!
Відповідь: економія палива абасратса і нє жить :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D на вихідних добре обжерусь салатом приступлю до встановлення паруса, доречі де взяти кріплення під парус на гольф 2 :-D :-D :-D
Відповідь: економія палива В мене є, але 1 направляюча зламалась і тре варити, якщо хочеш - забирай за пиво!
Якщо тема економії пального для Вас ще актуальна ( а я думаю що так), то використовуйте до пального біокаталізатор RowerPlusMPG. У мене економія виходить більше 20%, використовую з лютого місяця 2008 року
sssss, ой класно ти гарантуєш мені економію більше 20 % супер значить якщо в мене по трасі 5.5л то - 20 % = 4.4 літри на сотню ти гарантуєш?
Для початку можна почати з простих азів економної їзди, поменше різких розгонів, і гальмувань, тобто їхати максимально рівномірно, бо практично найбільше палива витрачається при динамічних процесах,Не тиснути акселератор в підлогу. Вже як зазначалося на http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=794 та ж їзда нактом і з гальмуванням двигуном. Триматися до внутрішньої частини радіусу повороту, тим самим економлячи шлях (тіко не ріжте вже аж дуже нагло). Не начіпляти лишніх елементів, що погіршують аеродинаміку. Як казали вище хлопці триматися в аеродинамічній трубі за транспортом, що попереду. Як омога раніше перемикатися на вищу передачу і не крутити двигун... Тут навіть без вкладання бабла можна дещо економити Сам пробував,отримував різницю в 1-2 літри І буде вам щастя,багато щастя До речі дивився передачу про так звані засоби що дозволяють економити, то в експереминтальних випробуваннях деякі показали навіть гірші результати, та й виробники не рекомендують їх використання
Але для отримання інерції ту масу треба розігнати, на що витратити додаткове пальне Виходячи з попереднтого судження то треба завжди з собою возити ще й тещу, і чим вона грубша тим краще, бо то інерція))) хай мені вже тоді буде гірше))буду їздити сам О ще можна в багажнику возити дубову ковбицю, + 1 інерція