Експеримент з економією палива

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем InSpector, 29 кві 2008.

  1. InSpector

    InSpector Початківець

    Авто:
    VW Passat B2 1.6 1987, Pierburg 2E2
    Начитався я попередніх тем про економію палива, пролистав та зважив всі "за" та "проти" і вирішив поекспериментувати! Суть експерименту: при якій їзді - на нейтралці чи з включеною передачею меньше витрачається палива? Стиль їзди однаковий (без пробуксовок:-D) - їзда по змішаному циклу - по місту + за містом. Погодні умови однакові.
    Умови випробування: заливалося рівно 15 літрів бензини А95 на одній і тій самій заправці (бак був при заправці нульовий! ну +/- 200 грам бензи). Крім того: двигун DT - щойно зроблений та обкататний - 25 тис пробіг, карб 2Е2 - перебраний, холостий нормальний, термопідсос робочий, двигун прогрівався однаково в обох випадках, ходова зроблена.
    1. Їзда на нейтралці. Оскільки часто їду на роботу з Дублян через грибовицьку сторону - а там 2-3 підйоми - спуски - то використовував накат (нейтралку) - на повну. Звичайно стиль їзди в мене і так не дуже швидкий - а так став ще плавнішим (головне себе постійно примушувати вмикати нейтральну передачу). Так от, 15 літрів палива мені вистачило на 162 км:!: (далі не хотів ризикувати їхати, бо міг би стати в полі і тю-тю!8-0).
    2. Їзда на увімкненій передачі. Задоволення не дуже приємне. Постійно двигун в натяжку. Мені такий спосіб зимовий варіант нагадав. Але притому всьому я проїхав 155 км - побачив, що стрілка "бензи" вже лежить твердо:-(. Знову ж таки, - не ризикуючи - заїхав та заправився.
    Висновок: суттєвої економії палива я не відчув, однак мені здалося, що для двигуна постійні оберти не на користо - особливо н ашвидкості 90-100 км/год. З іншої сторони здалося, що після руху накатом на нейтралці в момент увімкнення передачі (наприклад, 4-ої) при тій самій швидкості - двигун різко зібльшу витрати (субєктивна думка).
    ПАрипускаю, шщо експеримент можливо не вдався, оскільки відстань та кількість палива - не є суттєвими, щоб відчути різницю. А тому скоро їду до Житомира - і назад і проексперементую знову - туди і назад. Результати - безумовно викладу!
     
    • Подобається Подобається x 2
  2. iceaxe

    iceaxe Початківець

    Авто:
    VW Jetta 1.8 RP 1991
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    Декілька років тому читав в одному польському автожурналі про експеримент на Шкоді фібія 1,9 D.
    Суть експерименту полягала в стилі їзди, а саме авто розганялось до 120 км/год і вмикалась нейтральна, швидкість падала до 80 км/год і знову розгід до 120.
    При закритих вікнах, вимкнених усіх електроприладах (радіо, вентилятор) по компу середній розхід був 3,5 літри.
    Поїздка була з Варшави в Німечину і назад. (автобан, кордон...)
     
  3. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    як на мене , це цілком логічно. Якщо на затяжному спуску ще може бути доцільно котитися на передачі, то на рівній дорозі спосіб "нейтралка-розгін" буде більш оптимальний, оскільки швидкість на нейтралці втрачається значно довше і розганятися треба значно рідше.
     
  4. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    VW Transpotrer T6 2.0 15
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    ти мабудь дуже неуважно начитувався.
    вкажи в якій темі писалось

    наскільки я памятаю мова велась про інжектори, а не про карбюратори.
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    Сьогодні їздив за Червоноград, 100 км туда, 100 назад. Туда їхав, активно використовуючи прийом з накатом. Розгін до 110-120, сповільнення до 80-90 і знову розгін. Розхід показало 8,8 літра. Назад цей прийом не використовував - 9,8. В обидва боки мав тих самих трьох пасажирів.

    Дані виключно з МФА, на точність , звичайно, не претендую, але різниця досить суттєва, так шо певні висновки можна робити.

    Ще мене переконало в дієвості цього методу таке:

    Коли їдеш із міста, то всю дорогу показник поступово падає на 0,1 літра. Бо вираховується середній розхід від початку поїздки, враховуючи і той кусок, що їхав по місту. Але чим далі, тим інтервал між зменшеннями на 0,1 стає довший. Так от, поки я їхав перших кілометрів 30, не користуючись накатом, інтервал той був досить довгим, тобто середній показник зменшувався повільно, десь 0,1 за 1 кілометр. А коли я собі згадав ту фішку і почав юзати накат, то падіння середнього розходу відбувалося приблизно на 0,2 за кілометр, а може і швидше. Тобто я наочно перед собою в реальному часі бачив, що так розхід зменшується швидше.
     
  6. InSpector

    InSpector Початківець

    Авто:
    VW Passat B2 1.6 1987, Pierburg 2E2
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    тема в Автофорумі "економія палива" - тема peGas'а
     
  7. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    Розвеселив,
    Я з накатом МФА на КР до 4.9 літра на 100 км доводив.
    Ще знаєш як його можна надурити - розганяєш на 130, кидаєш на нейтралку, глушиш двигун, і знов включаєш запалення (не заводячи)... Росхід по компютеру взагалі до 2-х літрів довести можна :) :) :) :) :) Але то краще робити перед продажем машини :) :) :)

    Виміри вират палива ІМХО не дюж обєктивні
    Якщо міряти - то треба міряти або по повному баку (заправка до відстрілу, відстань, заправка до відстрілу), або по пустому, до повної зупинки машини, возячи при собі 5 л. каністру...
    Будьмо
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    тут справа смаку.. мені простіше долити тих 1-1,5 ніж тошнити на нетралці і постійно спостерігати за спідометром..
    розхід бензини добре видно на BMW (там розходомір стрілка).. так от там добре видно шо якшо легенько тиснути на педаль то розхід значно зменшується..
     
  9. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    я все то розумію, але тут мова не про точність показів МФА, і не про зручність, а про те, як все-таки менше п"є бензину - коли котитися накатом, чи на передачі. Нехай МФА той бреше і так і так, але в одному випадку він показує менше, а в іншому більше. Як на мене, це говорить про те, що при русі накатом розхід менший
     
  10. TOLEDO 5P

    TOLEDO 5P Початківець

    Авто:
    SEAT TOLEDO 07.RED
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    На двигунах які мають інжекторну систему подачі палива можна економити паливо їдучи без накатів (їдеш собі згорки) відпустив газ Паливо тоді непоступає в циліндр.На карбах таке непроходить.
     
    • Подобається Подобається x 2
  11. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    VW Transpotrer T6 2.0 15
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    от і я про теж, і писалось неоднократно.
    І взагалі тема яку обсмоктали і наочно довели всім бажаючим рік тому вважається баяном.
     
  12. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    Це діє тільки , коли з гірки котишся. А коли їдеш на дальшу відстань з різними швидкісними режимами, гірки, підйоми, повороти, села і тд, то виявляється, що ефективнішим для економії є накат, оскільки рухаючись на передачі ти сповільнюєшся дуже швидко і часто доведеться розганятися. А накатом ти можеш із 120 до 80 легко проїхати пів кілометра, якщо не більше, тоді пів кілометра на плавний розгін і знову котишся. Так дійсно економічніше виходить. Правда щеплення, очевидно, зношується в такому режимі більше.
     
  13. ArniXXX

    ArniXXX Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.6 Бензин 1990
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    заливалося рівно 15 літрів бензини А95 на одній і тій самій заправці (бак був при заправці нульовий!

    Так робити не солідно. Те що на одній заправці вас дурили і так далі я згідний. Але замір потрібно робити не так.

    Умови експеременту.

    1. Маршрут повинен бути один і той самий.
    2. Середня швидкість руху в обох випадках повинна бути однакова
    3. Що то за замір такий. Бак нуль. Треба поїхати на заправку і залити по саме горло.


    Власне по пункту 3 і робимо висновки. Тільки в такий спосіб можна визначити розхід палива досит точно. Заливши повний бак маємо дуже точну точку відліку. Їдемо n кілометрів і повертаємось на ту ж саму заправку. Сподіваємось що дурять вони завжди однаково, і та кількість бензину яка влізе в бак, то і буде обєм палива який машина схавала.

    В цілому хто фізик, той напевно знає, що експеремент потрібно провести як мінімум 3 рази. Середнє арефметичне то буде десь ближче до правди. А щось типу боюсь заглохнути в полі то не солідно і таким даним не довіряю. :-?
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. InSpector

    InSpector Початківець

    Авто:
    VW Passat B2 1.6 1987, Pierburg 2E2
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    Я згідний, що експеримент "бурдний" - бо я не фізик, а юрист...
    а врешті - я хоч спробував зробити експеримент, а не обговорювати його чистоту...
     
    • Подобається Подобається x 2
  15. Rostyk

    Rostyk Місцевий

    Авто:
    Passat B5 1,9 TDI
    Клубна карта:
    000030
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    Минулого року їздив в Івано-Франківськ за друзями, які летіли з Туреччини! Літак мав приземлитись 12:00, я в 10:30 виїхав. Коли проїхав майже 60 км вони подзвонили, що рейс затримують і вони ще в Туреччині. Тому їхав в супер економному режиі 80-90 км.год в натяжку 1800-2000 обертів. Розхід на 100 км по МФА 4,1 л...
     
  16. S@sha

    S@sha Active Member

    Авто:
    VW golf II 1.3 Тi 1991
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    Можливо не зовсім в тему, але я виявив одну цікаву закономірніть яка можливо відома всім:
    При розгоні авто ми тиснимо на газ і воно розганяється до певної швидкості (скажімо -90 км/год) якщо натиснути далі швидкість збільшиться, але якщо трошки відпустити педаль газу то швидкість не зменшиться, а розхід зменшиться. Це я почав спостерігати на попередній машині з двигуном 0.9 карбюратор, зараз у мене 1.3 інжектор і поклав механічний економометр який постійно показує розхід палива. Так ось як правило я їду (судячи з приладу) між зеленою і червоною полосами але як тільки подивлюсь на прилад згадую що можна зекономити і відпускаю трохи педаль газу, стрілка стає в середнє положеня зеленої полоси і прицьому щвидкість не змінюється.
    Даний приклад актуальний для прямих доріг, без горок.
    Таким чином у мене розхід становить 5.5 л/100км.
     
  17. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    Так коню понятно, що в момент розгону розхід більший, ніж при стабільному русі
    а це що за звір? можна детальніше?
     
  18. S@sha

    S@sha Active Member

    Авто:
    VW golf II 1.3 Тi 1991
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    Можливо я не правильно висловився: я мав на увазі що коли виходиш на "крейсерську швидкість" (стабільний рух) в час педаль акселератора трошки відпустити і швидкість не зменшелься а розхід зменшиться.

    "МЕХАНІЧНИЙ ЕКОНОМОМЕТР" я називаю круглий стрілочний прилад який показує розхід палива (холотий хід, середній розхід, високий розхід). Щось схоже є у ВАЗ 2107 інжектор.
     
  19. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    VW Transpotrer T6 2.0 15
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    то напевно той вакуумниу шо розрідження показує.?
     
  20. S@sha

    S@sha Active Member

    Авто:
    VW golf II 1.3 Тi 1991
    Відповідь: Експеримент з економією палива

    Так економометр працює за рахунок вакуума
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)