Щойно побачив таке відео з ектренним гальмуванням. Цікаво, чи на Golf 7 ця система також себе так ефективно показує.. [youtube]ridS396W2BY[/youtube]
Да, да Мартіні! мені хтось колись казав, не сувайся за фурами, бо а) ніхріна не видно, б) не видно ям, в) може спід колеса вилетіти шось, г) фура гальмує ЗНАЧНО швидше будь-якого легкового автомобіля
Фізика аднака. Там інша проблема - як врятувати передню вісь, щоб не зламалася під час гальмування і щоб фура не зарилася лонжеронами в асфальт. А причиною є шарнірне зєднання причіпу... Дальнобійникам рекомендують при гальмуванні змінити вектор руху, щоб завантажений причіп розвернув тягача, а не закопав його кабіною в землю.
думаю в сучасних фурах можна покластись на електроніку - там є всякі системи стабілізації причепу і т.д.
при екстренному гальмуванні не діють ніякі електроніки..... в даному випадку електроніка почала екстренне гальмування, а далі просто тупо блокуються всі колеса. У фур гальмування починається з останніх коліс прицепу і до переду. Дане відео є рекламно- демонстраційним системи початку гальмування а не самого екстренного гальмування. І власне цікаво чи з збільшенням швидкості фури збільльшується дистанція дії лазера по визначенню перешкоди. Справжне екстренне гальмування груженої фури визначити дуже легко - з під коліс валить дим від горілої гуми так що за фурою нічого не видно.
мабуть, відстань яку моніторить датчик однакова, а ком"ютер уже решта сам обраховує. Але чи враховують ще тут, що дорога може бути мокрою або із ожеледицею? І як себе поведе машина, коли при такому гальмуванні інстинктивно почати тікати в сторону??