Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? Ну зразу раз і в дамки.Сам придивляюсь до Г4.Реально з таким мотором на продаж авто я бачив тільки раз -на кривчицях 98 р якщо не помиляюсь хотіли 12.5 , срібний 4 дверний ЖТ, жалію що не взяв бо давали з кредитом. Той 1.8 Т є двох видів - добрий і ще кращий і відрізняються здається прошивкою. А 2.0 чим поганий ? І чи хтось бачив 1.8 знаю рідкість, зато 1.6 валом.
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? Та нормальний, але слабший набагато. Треба розуміти, що г4 то досить важка машина і все, що менше 120 коней їй не личить. Іншими словами до 120 коней вона їде ледь краще ніж ВАЗ 2109. Хоча звичайний 2,0 досить довговічний. Якщо береш машину на років 20 - сам раз Щодо 1,8Т - імхо нормальок як на сімейну машину Ну ок, ТДІ на сімейну, 1,8Т для особистих амбіцій.
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? +1! Той, шо 180 коней має, відрізняється добрий від ще кращого не тільки прошивкою, а ше турбіною і кількістю клапанців. А саме головне, не бери 1.4, той шо AKL здається. Бо бєнзи хаває як 1.8Т, на 120 тис капіталку треба робити, а гідріки стукають з заводу. На www.volkswagen.msk.ru можеш про його болячки почитати, врубриці "еще один Г4 1.4 с расходом масла 1.5 л на тыщу"
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? Я непоспішно продаю свого, та буду брати Г4, до Леона, ще не придивлявся. Знайомий нерадив брати 1,9TDI. Казав собі думав (1,9TDI Фабію). Йому не радили. Мовляв тірбіна швидко уграеться при різких наборах швидкості, а він поганяти любить. Чи вірне це твердження?
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? Даллллееекооо не вірне... На бензинках 1.8 Т турбіна скорше вмирає при невмілому використанні, на дизелі вона набагато довговічніша... Тому знайти нормальний 1.8Т як правило малореально, менш ніж 1.9ТДІ (хоча в цьому випадку йдуть інші нюанси)... Ну зрештою 600-1000 баксів на турбіну висітиме домокловим мечем... Але вона того вартує!!! Навіть як поміняєш, ну влетиш, але _при_такому_як_треба_ використанні, спокійненько проїздиш наступних 100 т.км. відчуваючи себе на рівні з 2.8... Наскільки я знаю 1.8Т у європейській версії завжди йшов 150 кс. Все решта - чіп-тюнінг. Хоча ймовірно якісь американські версії відрізнялися потужністю в силу інших екологічних норм. Про 1.4 - зараз на такому катаюсь, за 7 місяців намотав 38 т.км... Пробіг зараз біля 80 т.км. Щось в моторі дзеленькоче, на станції нічого не можуть сказати. Але тих 38 ткм. як дзеленьчало, так і дзеленьче, і якось не дюж парюсь. Росхід по трасі - 7.3 л/100км при швидкості 130-140. При потребі двигун треба крутити, звичайно не ахті, але їде, і навіть дещо розганяється (не 1.9ТДІ АФН - єх ридаю).
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? Неправильно ти знаєш. Були 1.8Т 180 к/с, турбіна інша і мозги, а буває і голова інша. Я вище писав. З такого чіпом 210 знімається. Додано через 2 хвилини Не слухай всякий брєд, треба вміти їздити з турбіною. І охолодження масляне чистити деколи. А свого чого продаєш, тиждень назад були плани по жосткому тюнінгу? Хоча я зразу прогнозував, шо далі розмов не піде...
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? Да, просвітив, нарив навіть більше, правда англійською Output 110 kW (150 PS) @ 5,800 rpm and 220 N·m (162 lbf·ft) @ 2,200-4,200 rpm; available on the Passat, New Beetle, Bora and Golf. Also on the Audi A3 (first gen.) and Audi A4, Skoda Octavia and SEAT Ibiza. (Engine codes: AEB, AGU, AWD, AWW, APH, ATW) 120 kW (163 PS) @ 5,700 rpm and 225 N·m (166 lbf·ft) @ 1,950-4,700 rpm; replaced the 150 PS version in 2003 on most models. Але 125 kW (170 PS) @ 5,900 rpm and 225 N·m (166 lbf·ft) @ 1,950-5,000 rpm, available on the Passat and Passat Wagon. This version only exists on North American and emerging market engines. Справді - 132 kW (180 PS) @ 5,500 rpm and 235 N·m (173 lbf·ft) @ 1,950-5,000 rpm, available on the VW Golf GTI, Bora/Jetta, New Beetle, Audi A3, A4 and TT, Skoda Octavia RS and SEAT Leуn and Toledo. (Engine codes: AWP AUQ) Remapped power available 200 - 225 bhp (dependent on tuning company on standard engine components ) 140 kW (190 PS) @ 5700 rpm and 240 N·m (177 lbf·ft) @ 1,950-4,700 rpm, available on the Audi A4 and TT. 165 kW (225 PS) at 5900 rpm, 280 N·m (207 ft·lbf) between 2200 and 5500 rpm; used in the Audi TT and SEAT Leуn Cupra R. This version is built in Győr. А тепер максималка, яка видушувалась з цього двигуна 176 kW (240 PS) @ 5700 rpm, 320 N·m (235 ft·lbf) from 2300 to 5000 rpm, used in the 2005 Audi TT quattro sport, (9:1 compression ratio) Фантастика ))) Додано через 1 хвилину До речі Was placed in the 1997, 1998, 2001, 2002 and 2003 annual list of Ward's 10 Best Engines.
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? Свого продаю бо ціну нормальну запропонували. І жорстко тюнити його ніхно не хотів. Може не продам, сам дуже ламаюся. І взагалі проїхався на Г5 з автоматом, зрозімів, що тюнінг це не головне. Додано через 9 хвилин То якщо я люблю натиснути на педальку 1.9TDI підійде? В одного знайомого "стрітрейсера" спитав (в онього тазік 9-ка), що перше накриеться в моему гольфі якщо ганяти? "Та нічого, прокладка під головкою та 2-га передача". Чи можна з деяким перебільщенням сказати про 1.9TDI?
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? 1. На 1.9 ТДІ (АФН, 110 к.с.) відїздив більш-менш 50 т.км. (Пассат Б5, універсал, 1998 р.в., взяв з 70 т.км пробігом). Скажу так - на цю машину двигун супер, я ні разу не відчув будь-якого комплексу неповноцінності по потужності мотора. Пересів з БМВ 520 Е39 на автоматі, різниці по розгону особливої не відчув (ну хіба по максималці), зато по витратах пального довго звикав. Ну в плані поганяти на тій машині в мене вже було бажання рідше (коровка як-не-як), але коли проривало, то все витримував (і до сих пір живе і витримує), так що я не знаю що в дизелі може не витримати у порівнянні з бензинкою. Головне шоп був не заїзжений - то слугуватиме вірою і правдою. Філософія їзди з дизелем міняється, в ТДІ макс.крут момент йде практично по всьому діапазону оборотів, ну а після 2.500 вааащє сказка )) що перше накриеться якщо ганяти - не скажу, в мене протягом експлуатації не накрилося нічого, і ніщо не дало на це натяк. На Т5 ТДІ, інколи даю жару (ну трішечки не для того машина), усьо живе... 2. Зараз точно не пригадаю, але свого часу ТОП ДЖІР проводив порівняння - по моєму була фабія з тді мотором і поло з бензинкою. Вопіщім бензинка програла по часу проходження маршруту.
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? :shock: для нормального стрітсракера наявність всіх передач не обов*язкова, і вони на тазіках фераррі в льогкую дєлают навіть з прогорівшою прокладкою, головне спарцо-пакет шоб строяв і пряматок пацанскій! А взагалі, тюнінг то не твоє...
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? Golf IV, 1,6 - 105 лошадей, хто висловить думку про розхід цього мотора? Внеті пихуть по різному, хочу почути ваши думку. Завтра піду стану в чергу на загранку, родичі в Німеччині. Продам свою, одразу гнати буду.
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? Який двигун? AEH, AKL, APF, AZD, BCB? Хоча би одно чи дворозпредвальний? До речі, жодний з вищеперелічених 1.6, які ставились на Г4 з 1998 по 2003 р.р. немає 105 к/с, самий потужний з них має 77кВ, шо дорівнює 103 к/с. А-а, то напевно мотор GT...
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? А ти б писав конкретно шо тобі треба, шоб не треба було догадуватись. Такими дописами ти як мінімум виражаєш неповагу до людей, від яких хочеш отримати відповідь. Я мол собі знаю, а може і сам не знаю, а ви догадайтесь шо я хочу. А так-до Кашпіровського тобі, він скаже. До речі, з 2004 року 5 гольф пішов, то так, для загального розвитку.
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? Ок. Хочу Г4 1.6 з буквами двигунів не знайомий, з роками випуску теж. Потрібен надійний єкономіжній двигун, до того ж який без проблем можливо перевезти на ГАЗ.
Відповідь: Г4 з яким двигуном брати? Ні де не знайщов щоб це був мотор ГТ Ос сцилка на Golf IV 1,6 - 105