Як людина, яка 400 км. тому попала на капремонт двигуна SB, з висоти польоту над проблемою пошуків голови б/у в гарному стані, скажу: це НАДЗВИЧАЙНА РІДКІСТЬ. Я, як не викручувався, згодився на покупку китайської, але - нової. Всі голови, які мені пропонували бажаючі продати - були не в гарнішому стані, ніж моя. Як кажуть аксакали - то є вада моторів SB. Про інші- не знаю.....
Запитайся тут на форумі у Міші Green, здається він мав мотор на "дерибан" 1,6ТД. Ось його тема http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=8519&page=116
На коробці жодного напису, який - би пролив світло на виробника. Хлопці з гольф- клубу сказали, що Китай. Купував через дядьків, що ремонтують голови в інституті ім. Патона. З усіма витратами на посередництво вийшло 2400 грн.
мені сьогодні відреставровану пропонували за 2500 в зборі з псевдогарантією на чудовий стан. Ех, доля лиходійка, вже голова болить від цих клятих автодумок, адже ще так само по ціні і двигун можна купити
Знайшлася вихідна накладна. Написано: SZ Metal, головка блока, артикул 1181370. Якщо надумаєте - можу зайти в інститут до тих дядьків.
Як поводить?.... Стоїть собі і блищить на блоці. З такою погодою проїхав лише 400 км. А перед святами Київ взагалі покрився 10-бальними корками. Сказали, що коли проїду 900 -1000 км., заїхати до них. Голову треба дотягнути. Це на коробці написано. На що потрібно звертати увагу в її поведінці? просто я не в курсі справ.....