Гідравліка

Тема у розділі 'СТО і майстри', створена користувачем GANG, 25 чер 2013.

  1. GANG

    GANG Новачок

    Авто:
    Volkswagen Passat b3
    Привіт усім!

    Я уважно перечитав розділи по СТО (+ комерційний) і виходить що є тильки 2 сервіса, один дорогий і неякісний Алекс, а другий є в Городку ???

    В мене виникли проблеми з протіканням гідролінії підсилення руля
    Буду вдячний за пораду до кого можна з цію проблемою заїхти ;-)
     
  2. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    а в чому проблема. тече рейка чи магістралі?
     
  3. GANG

    GANG Новачок

    Авто:
    Volkswagen Passat b3
    Я 100% не впевнеий, але роблю висновок що шлангі тому що:
    - незалежно чи я проїу в день 600 км чи машина просто стоїть рідина зникає з однаковою швидкістю, десь 100мл в тиждень
    - шланги біля насоса постійно мокруваті.
    Але зрозуміти звідки саме тече важко
     
  4. Nikel

    Nikel Початківець

    Авто:
    Форд Проба 98.р.в
    може бути що тече сальник насоса і,просто тече на трубки!)
     
  5. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    Я пам'ятаю, якось дивився ту хрень про ГУР в експлуатації Гольф 3, то там пишуть вумні вуйки, що для визначення місця протічки треба:
    Яма\естакада\підйомник;
    напарник;
    рідина для ГУР;
    трапки;
    і ще якусь рідину на подобі WD-40 (для осичтки патрубків та магістралі )
    І так, їдемо на яму, добераємося до гідравлічної магістралі, насухо витираємо всю магістраль+насос щоб сухо було!!! Потім напарник або ти (кому більше віриш і довіряєш) стоїть під машином, а другий, сідає за баранку, заводить авто. Дивишся спочатку в такому режимі чи ніде течки нема, потім поступово повертати кермо до упору спочатку в одну сторону, потім в іншу.
    Якось так. зробивши цю операцію ти нічого не втратиш, але на 85% зможеш визначити місце де тече.
     
  6. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Не гарантую, що в Тебе така ж причина, але в мене ситуація виглядала так: рідина втікала активно (якщо так скромно окреслити), шляник був мокрий по всій своїй довжині. Я думала, що гідрі гаплик прийшов.
    Загнала на яму, як написав вище SUS2810, почали з колєгою дивитися, і виявилося, що пропускає шляник на самому стику (де він насаджується на трубку - сорки за "професійні" терміни) - він там був тріснутий. Колєга зняв той шляник, обрізав 1 см (!) і насадив його на своє місце. Після того вже рік, як рівень рідини не міняється.
     
  7. Роман Мотовило

    Роман Мотовило Початківець

    Авто:
    Golf
    в мене теж проблеми з гідропідсилювачем..
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)