GTI на паризькому автосалоні

Тема у розділі 'Новини Volkswagen', створена користувачем Чортопхай, 15 жов 2012.

  1. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Новинки автомобільного салону в Парижі, 29 вересня – 14 жовтня 2012 року
    Стаття з журналу «АвтоСвіт» (Польща), № 41, 8 жовтня 2012 р. Перекладено спеціально для Форуму Львівського VW Клюбу.

    Класичний GTI почувається чудово!

    Якщо вже за місяць до паризького салону VW показав нового Гольфа, то яку вже несподіванку він міг підготувати на саму виставку? Отож, найбільш культову еволюцію авта – GTI. Теоретично це – концепткар.
    На практиці, однак, до моменту початку фази серійного випуску вже небагато зміниться. Більше того, попри прикладку «концепткар», Volkswagen представив GTI на своїй експозиції разом з іншими Гольфами.
    Що відрізняє нового GTI у вигляді, це те, що слід від червоної «помади» тепер прикрашає не лише «гриль» (решітку радіатора), але й фари. Авто отримало також нові диски, однак, жодні не зрівняються за красою з тими, що мають круглі отвори. Місце водія, на перший погляд, дуже просте, але водночас так складно підробити цей стиль і ергономічність! Сидіння пасують до тіла, а кермо заохочує до сміливої їзди.

    Два рівні потужности і сила енергії
    Опубліковані VW дані дозволяють також повірити, що «студійність» представленого авта є умовною. Відомо, що генератором сильних вражень буде дволітровий двигун із турбопідсиленням, технічно споріднений із попередником (210 кс). Тепер він розвиває 220 кс, а з доплатою можна збільшити потужність до 230 кс. Зате обертовий момент вищий аж на 70 Nm і становить 350 Nm – це стільки ж, скільки розвиває Гольф R. Класові рекорди потужности GTI залишає іншим, але ми віримо, що доступна у VW потужність буде скоординованою і легкодоступною.
    Перенести немалу кількість кінських сил на асфальт повинна допомагати нова система VAQ. Це регульована електронікою блокада диференціалу передньої осі, яка дозволяє на поворотах збільшити рушійну силу на зовнішньому колесі. VW обіцяє покращення керування і виключення заносів – це однозначно буде одне з перших покращень, які ми відчуємо під час їзди. Спринт до 100 км/год. повинен займати 6,6 сек., а згадані додаткові 10 кс скоротять цей час ще на 0,1 сек.

    Найбільш економний hot-hatch
    GTI може бути прикладом у галузі екології – жоден інший hot-hatch ще не виконує норми викиду відходів Євро 6. Теоретично це означає, що Гольф може задовольнитися в середньому 6 л/100 км, що робить його найбільш економним автом класу. На практиці теж може так бути, але цифри будуть дещо іншими.
     
    • Подобається Подобається x 1
  2. Leszek

    Leszek Початківець

    Авто:
    VW Passat B7 1.8 TSI
    Мрія
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    продай свого б7 і купи гті. там одного рівня ціни. мрія близько!
     
  4. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Leszek, дякую за фотку! Дуже хотіла проілюструвати статтю, але в мене нікудишній інтернет.
    Особисто мене страшно пре той ніжний але чіткий слід від помади! А ще мені подобається, що декор на радіаторі поляки називають грилем :)
     
  5. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Грильом поляки називають решітку радіатора. Але частіше на решітку радіатора кажуть - атрапа.
     
  6. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Саме ґрати, які захищають, а радше прикрашають неестетичний радіатор, і називають ґрилем.
    Не знаю, як у кого, але в моїх шоферських кругах той декор радіатора називають ґрилем, а не атрапою. Однак, приємно, що Ти прочитав мій коментар і відгукнувся.
     
  7. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Та це в принципі несуттєво.
    Головне, що Г7 GТІ - бомба. І це - тішить.
     
  8. Leszek

    Leszek Початківець

    Авто:
    VW Passat B7 1.8 TSI
    Мій Б7 дешевший навіть за топовий звичайний новий гольф, тимпаче за ГТІ(боюсь навіть уявити його ціну). То по-перше.
    А по-друге, я не хочу його продавати, йому менше півроку і я його люблю, я ним на роботу їжджу і дівчат катаю) А ГТІ - то не для роботи і не для кобіт. То для душі і для вихідних.
    Власне тому я хочу і Б7 і ГТІ.

    А то вже мрія)
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    ГТІ і дівчата - речі дуже сумісні!!! в німцях ціна від 27700євро. але це не найдорожчий гольф. в модельному ряду існує ще R -версія
     
  10. Leszek

    Leszek Початківець

    Авто:
    VW Passat B7 1.8 TSI
    я чомусь завжди думав, що ГТІ потужніший і відповідно дорожчий за Р-ку
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)