Доброго дня. Скажіть будь-ласка хто з вас міняв масло в кпп, і чи потрібно його міняти, з якою періодичністю? Вмене Гольф 2, 1.8,кпп-5,1987р.в.
Відповідь: КПП Так, міняти варто кожні 130 тисяч. Твоя коробка потребує синтетики, зважаючи на вік, вже можна лити і напівсинтетику. Найкращий вибір в твоїй ситуації - Castrol трансмісійне синтетичне. Купуй в серйозному магазині, навіть якщо воно там дорожче. Замінити можна на будь-якому сервісі, де міняють масло. Готуйся, що майстер буде материтися на те, що заливний болт прикипів і не відкручується. У випадку крайнього прикипання порекомендуй йому заливати масло через отвір тросика спідометра. Ємність КПП - 1,8-1,9 літри. Перелив допускається, недолив - в жодному разі.
Відповідь: Масло в КПП Підскажіть,яке мені масло лити,и скільки його треба туди.Гольф1 4кпп 79рік народження....
Відповідь: Масло в КПП Ідентичне. В двох вище зазначених машинах кпп однакові за винятком кришечки п'ятої передачі, що ніяк не впливає на вимоги до масла
Відповідь: Масло в КПП Ні, достатньо відкрутити дві шрубки - зливну і заливну, щоправда, у більшості випадків вони суттєво загнані і зробити то складно. Для заливної потрібен шестигранник на 17 з довгим коліном, досить рідкісний ключ, потрібно докупити. Як економний варіант - заливати через отвір шестерні спідометра - відкручуємо тросик, вставляємо шланг (метр-півтора) на кінець шлангу лійку а в неї вже масло. Головне перед тим не забути закрутити зливний. Заміну краще робити на теплій коробці, промивку можна зробити 50-ма грамами нового масла, після чого закрутити зливний болт. На промивку при потребі можна давати до 300 грам, тим паче, що не варто заливати всі 2 літри, на швидкості може протікати сальник первинного валу. Ага. І ще. Деякі зливні болти мають на внутрішньому торці магніт, який збирає всяку металеву гидоту. При заміні потрібно її (ту гидоту) зняти.
Відповідь: Масло в КПП По даному питанні є нюанси. Перший - чітко треба взнати якої вязкості треба масло, найбільш поширені 79w-90, 80w-90 і 85w-90. Другий - є класифікація мастил по класу API Gl-3, Gl-4 та GL-5. Тут також потрібно чітко взнати, що рекомендує завод виробник. Третє - не всі коробки хочуть синтетику, а особливо це стосується старих.
Відповідь: Масло в КПП Друже, у даному питанні нюансів немає. Головні пари у коробках вищезазначених машин, як я писав вище, є ідентичними і виробник рекомендує заливати однакове масло. Може хтось і досліджував що "хочуть" старі коробки, але заливати у них потрібно те, що рекомендує їх розробник. Я рекомендував Castrol TAF-X, або Syntrax Universal, тобто єдину трансмісійну синтетику, яка розроблена спеціально для кпп передньоприводних Фольксвагенів і, логічно, має допуск виробника. Вважаю, що не варто паритися класифікаціями мастил, бо вони тільки ускладнюють питання, а це тут нідочого, достатньо сказати, що масло для передньопривідної легкової машини (GL-4/5) це не повинно турбувати людину, яка хоче поміняти масло в кпп. Як і клас в'язкості - синтетика має фактично одну й ту ж в'язкість.
Відповідь: Масло в КПП Першоджерело? Звідки така інформація?! P.S. Тут є таблиця підбору трансмісійних і моторних мастил.
Відповідь: Масло в КПП Дуже дякую за поради, сьгодні придбаю масло і найближчим часом постараюся замінити! Вмене ще одне питаннячко: можливо вкогось є інформація про карбюратор пієрбург 2Е, тобто ремонт і обслуговування, схемки і таке всяке, буду дуже вдячний за інфу!!!!
Відповідь: Масло в КПП Для подяки прошу користуватися відповідними кнопками, для інформації про карбюратор прошу відкривати нову тему у відповідному розділі. Дякую. Щодо заміни трансмісійного масла - усі! радять це робити. Експлуатаційні властивості мінералки зникають після 40 000 км, мінералка може служити довше. Проте метал у КПП (як правило це латунь з синхронізаторів, яку не сепарує магніт) накопичується до рівня, який впливає на суттєвий знос всіх вузлів КПП. Для доказу - хто зливатиме старе масло нехай капне ним на палець і розітре і подивиться на світлі - однозначно будуть видні золоті металеві частинки як на машинах кольору металік.
Відповідь: Масло в КПП Це не мануал, готовий сперечатися. В мануалі повинно бути написано, що можна використовувати масло ТІЛЬКИ з допусками VW. Прошу не ображатися, але я переконаний що це вирізка з книжки чергового кулібіна-всезнайки, яка продається на базарах СНД. П.С. Привіт братанам з Білорусі!
Відповідь: Масло в КПП Это перевод официального мануала. Есть на английском, там то же самое. Допуски VW на масло есть только для моторных масел. Регулярно менять масло нужно только в АКПП.
Відповідь: Масло в КПП Допуск Фольксвагена на трансмісійні масла звучить як VW 501.50. У цьому можна переконатися, зайшовши сюди або сюди.. Сподіваюся джерела достатньо авторитетні, думаю, надалі немає сенсу дискутувати.
Відповідь: Масло в КПП Класифікація мастил якраз є для того щоб не паритися і чітко потрібно за ними слідкувати, так само як ти написав рекомендовано заводом виробником(це та сама класифікація тільки її придумав VW), а це міжнародна по стандарту API. Щодо класу вязкості то ти тут ніфіга незнаєш, оскільки це дуже важливий показник якраз трансмісійних мастил. Якщо рекомендовано наприклад 75w-90 а є лише 85w-90, то є спеціальні присадки, які врівноважують дані мастила, а написати що вони мають фактично одну й ту ж вязкість то просто непрофесійно, краще мовчати.