як правельно підключити провода до трамбльора?

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Miha, 3 лют 2012.

  1. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    ситуація наступна.
    купив кришку трамблера і бігунок до трамбльора, хотів поміняти і зняв провода!
    замінивши кришку забув як провода були втикнуті, пробував 1-3-4-2 непідходить. незаводиться! но стартер крутить!!

    Пробував 2-1-3-4 і тут почались приколи.....
    коли я включив 2134 то при повороті ключа запалення панель приладів не відреагувала , лампочки не загорільсь і стартер не крутить.

    я поміняв знову провода на 1342 но ніфіга на змінилось стартер не реагує, панель приладів не світить. що провіряти? я думав може який предохранітель але всі добрі :sad:((
     
    Останнє редагування: 3 лют 2012
    • Подобається Подобається x 1
  2. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    може схема 1342 і правельна але як взанти який перший?

    я і провірити неможу бо електрика пропала :sad:((
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Коли міняв бігунок, то точно його по мітках знімав і ставив?
     
  4. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    якщо включити ближнэ світло то при повороті ключа щолкає реле, 1 раз моргає лампа масла, 5-6 разів моргає лампа тосола і все,
    все гасне і нісо не працює.
     
  5. Miha

    Miha Місцевий

    Авто:
    Renault Kangoo 1.5 dci 2005
    Клубна карта:
    000408
    бігунок не міняв, міняв тільки кришку
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Таку задачу ставлять випускникам училища (коледжа) про підготовці автоелекриків...)))))) Путають дроти а потім треба виставити правильно....)))))))))
    схема роботи циліндрів 1342 - правильна для чотирициліндрових. Тепер треба вияснити де перший циліндр. Знімаєш кришку траблера і дивишся на корпус куда вставляється кришка... знаходиш на бортику прорізь - мітку - це і є мітка першого циліндра. Коли бігунок стає напроти мітки значить поршень у першому циліндрі знаходиться у ВМТ, а відповідно ВВ провід на кришці траблера має іти на свічку 1-циліндра. А далі крутиш колінвалом і дивишся в яку сторну крутится бігунок і рахуєш 342 відносно виводів на кришці траблера. Четвертий можна зразу вгадати він напроти першого....)))))) Це все відносно VW в інших марках мітки можуть бути по іншому
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    а бігунок в трамблері не рухається проти годинникової стрілки ? навіщо винаходити ровер ? :)

    мені більше цікаво, а що могло взагалі змінити неправильне розташування ВВ дротів ? Коли капіталив двигун собі, виставляв дроти, як в ВАЗ (1243). Машина заводилась на двох циліндрах і працювала ідеально рівно, але без тяги. Потім таки довідався, що у мене теж схема "1342". До чого веду - ніякої трабли з електрикою у мене не було, а у Міхи там ціле світошоу...
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так наглядніше - запамятовується
    Цікавські руки. Якщо дроти заводскі то майже неможливо перепутати бо довжини підігнано під циліндри, якщо дроти з базару то за звичай довгі як батоги і перепутати - раз плюнути
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    У всих вітчизняних двигунів порядок роботи такий як і у фольца 1-3-4-2., лише у волги по другому.
    Якщо трамплер розбирався то є можливість перепутати і мітка буде вказувати на 4тий циліндр.
    Я викручував свічку першого циліндру (зі сторони ременів) вставляв бумажну кульку на місце свічки, при прокручуванні (такт стиску в першому циліндрі) її вистрілює, потім дивемося куди направлений бігунок - це і є перший циліндр. А далі як описано вище по ходу руху бігунка виставляємо 3-4-2. Та якщо нічого не світиться на панелі приладів то в тебе в добавок ще й проблеми з електрикою.
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    а я по пораді Кума довгу викрутку вставляв.
     
  11. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    вирішив пошарити по сайтах і пошукати правди. скільки сайтів знаходив - стільки ж різних варіантів бачив :D

    є люди які серйозно заявляють, що скажімо, на 2108 має бути "1243"
    і інші, що вважають за правду "1342"
     
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Викруткою можна встановити чи знаходиться поршень в ВМТ, та ніяк не встановиш що в саме цьому циліндрі такт стиску (закриті обидва клапани), адже на один оберт розпредвала(360град) припадає два оберти колінчастого вала(720град) тобто поршень першого циліндра за один цикл двічі буває в ВМТ. Такий метод виставляння має 50% успішність, + до всього самому проводити такі маніпуляції не дуже зручно є можливість пошкодити ну хоча б ту саму свічну різьбу, а бумажка просто "вистрелює" сигналізуючи про ВМТ першого циліндра.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    правди треба шукати не на сайтах а в документації до авто.... На сайтах можуть такі бздури понаписувати, що ах вуха завертаються. Занадто довіряти інтернету теж не можна.... відповідальності за інформацію - ноль
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    і то правда :)
     
  15. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    а що каже книжка ? читав по своїй - виставити шків в ВМТ, натягнути ремінь і вуаля. Зрозумів, що точок таких багато, спитав в баті - порадив теж засунути викрутку. А правельний алгоритм ? кидати в камеру ніц не хочу.
     
  16. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Правильний метод, то виставляти по мітках на маховику колінвала. Правда, все одно потрібно дивитися техн.літературу, щоб знати як ці мітки виглядають.
    Метод с пробкою на місці свічки теж непоганий, як альтернатива того що описано вище, але коли мітки недоступні, та й по ньому точне положення вмт не визначиш, а лише то що поточне положення вмт є у фазі стиску.
     
    Останнє редагування: 7 лют 2012
    • Подобається Подобається x 1
  17. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Згоден сто відсотків та для визначення в якому положенні має бути бігунок коли в першому циліндрі має проскочити іскра та відповідно для правильного інсталювання проводів цього методу достатньо.
     
  18. Elza

    Elza Місцевий

    Авто:
    VW Golf III
    Хлопці, допоможіть кубіті розібратися :blush: Їздила собі спокійно і ніколи не звертала увагу на порядок підключення проводів, поки не взялася за заміну свічок. Теж знаю, що схема роботи циліндрів 1342 але як виявилося у мене було під"єднано 1243 :shok: При заміні свічок провода переплутати не могла, бо знімала по порядку. Зняла кришку трамблера, але мітки ніякої не знайшла.Кришка по іншому просто не залізала ніж вона була до того. Я вирішила поексперементувати і поміняла місцями проводи.Машина не завелася. Поставивши в тому порядку, в якому вони були-1243 - завелася. То що, виходить, що у мене не правильно виставлене запалювання????
     
  19. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Не в тому порядку взагалі не заведеться. Слово троїти саме пішло від того що працює на 3х циліндрах - і машиною ковбасить "нє па децкі".
    А у тебе виходить на 2х їздила і все було ок. Ту щось не так, або ти нам говориш не то, або схема тактів твого двигуна не та.
     
  20. Elza

    Elza Місцевий

    Авто:
    VW Golf III
    Не, говорю все так як і є. Нафіга мені говорити не так? Я ж сама хочу розібратися. А може бути таке, що для конкретного мотора своя схема тактів?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)