Таку схемку я знайшов Розшифровка деяких символів: Е40 - Перемикач електричного склопідйомника лівої дверки Е41 - Перемикач ЕСП правої дверки Т2z - 2-х контактний розєм під обшивкою лівої передньої стійки кузова Т2f - 2-х контактний розєм Т2v - 2-х контактний розєм під обшивкою правої передньої стійки кузова або в моторному відсіку T2i - 2-х котнактний розєм під обшивкою дверки V14 - електродигун ЕСП лівої дверки V15 - електродигун ЕСП правої дверки J51 - реле електричних склопідйомників S37 - запобіжник ЕСП G1 - одноконтактний розєм (в фішку, дріт №1) P - одноконтактний розєм (вивід 30) T1I - одноконтактний розєм за монтажним блком запобіжникув і реле 30 (в кружечку) - в жгуті проводів передньої частини автомобіля або рядом з мотажним блоком запобіжників і реле 30 - плюсовий котакт, який завжди під напругою (червоний) 15 - плюсовий, на якому напруга при включеному запалюванні 31 - мінусовий (на масу) 89 (в кружечку) - в жгуті проводів ЕСП Q1 (в кружечку) - в жгуті проводів ЕСП Не знаю який в тебе блок реле і запобіжників, бо на цьому малюнку ще старого типу: І ще такі таблиці: Може якось допоможе в процесі...
Окуратно розбери, і буде видно де які контакти, можлио 5ть пінів бо маса на підсвітку береться від загальної.
Напевно в тебе кнопка від Сеат Толедо :D Якщо підсвітка кнопки червона, тоді точно від Толедо (в Гольфі зелена)
Коричневий-маса Чорний це + від запалення Підключив...далі + скачиш по остальних контактах,АЛЕ ОБЕРЕЖНО не підключаючи чорний. при попаданні провода на підсвітку загорається кнопка цей провід на габарит. Остальні два на мотор підйомника..