Які оригінальні кннопки ЕСП Mk2

Discussion in 'Електрика і сигналізації' started by Вовачка, Feb 23, 2011.

  1. Вовачка

    Вовачка Active Member

    Авто:
    MK 2 1989року 1.6 gtd
    Хто знає як їх підключати
     
  2. Pazzi_tiff

    Pazzi_tiff Active Member

    Авто:
    VW Golf II GL 1.6 1986
    тебе вигляд цікавить чи схема підключення??
     
  3. Вовачка

    Вовачка Active Member

    Авто:
    MK 2 1989року 1.6 gtd
    вигляд і схема підключення
    в мене є кнопки але я не знаю чи то орегінал
     
  4. Вовачка

    Вовачка Active Member

    Авто:
    MK 2 1989року 1.6 gtd
  5. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Так це оригінал Г2.
     
  6. Slavko

    Slavko Початківець

    Авто:
    VW Golf ІІ 1.3 '86
    Клас :gamer:. Хотів би таке...
     
  7. Вовачка

    Вовачка Active Member

    Авто:
    MK 2 1989року 1.6 gtd
    Скажіть хтось як іх підключити
    чи має бути ше якийсь блок до них
    з них виходить одна полярнісьть
     
  8. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Підїдь до Донецкого він тобі 100% підключить або розкаже як.
     
  9. Slavko

    Slavko Початківець

    Авто:
    VW Golf ІІ 1.3 '86
    [​IMG]

    Таку схемку я знайшов
    Розшифровка деяких символів:
    Е40 - Перемикач електричного склопідйомника лівої дверки
    Е41 - Перемикач ЕСП правої дверки
    Т2z - 2-х контактний розєм під обшивкою лівої передньої стійки кузова
    Т2f - 2-х контактний розєм
    Т2v - 2-х контактний розєм під обшивкою правої передньої стійки кузова або в моторному відсіку
    T2i - 2-х котнактний розєм під обшивкою дверки
    V14 - електродигун ЕСП лівої дверки
    V15 - електродигун ЕСП правої дверки
    J51 - реле електричних склопідйомників
    S37 - запобіжник ЕСП
    G1 - одноконтактний розєм (в фішку, дріт №1)
    P - одноконтактний розєм (вивід 30)
    T1I - одноконтактний розєм за монтажним блком запобіжникув і реле
    30 (в кружечку) - в жгуті проводів передньої частини автомобіля або рядом з мотажним блоком запобіжників і реле
    30 - плюсовий котакт, який завжди під напругою (червоний)
    15 - плюсовий, на якому напруга при включеному запалюванні
    31 - мінусовий (на масу)
    89 (в кружечку) - в жгуті проводів ЕСП
    Q1 (в кружечку) - в жгуті проводів ЕСП

    Не знаю який в тебе блок реле і запобіжників, бо на цьому малюнку ще старого типу:
    [​IMG]
    [​IMG]
    І ще такі таблиці:
    [​IMG]

    Може якось допоможе в процесі...
     
  10. Вовачка

    Вовачка Active Member

    Авто:
    MK 2 1989року 1.6 gtd
    [​IMG]

    А вот проблема в тому шо в мене на 5 пінів а не на 6
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Окуратно розбери, і буде видно де які контакти, можлио 5ть пінів бо маса на підсвітку береться від загальної.
     
  12. pioner

    pioner Початківець

    Авто:
    Jetta2 1988 1.6 2e2
    Ты разобрался или нужна помощЬ?
     
  13. LapAnd

    LapAnd Active Member

    Авто:
    VW Golf IV Variant
    Напевно в тебе кнопка від Сеат Толедо :D
    Якщо підсвітка кнопки червона, тоді точно від Толедо (в Гольфі зелена)
     
    Last edited: Mar 18, 2011
  14. Вовачка

    Вовачка Active Member

    Авто:
    MK 2 1989року 1.6 gtd
    не не розібрався поставив заміники
    але хочу ці підключити
     
  15. Вовачка

    Вовачка Active Member

    Авто:
    MK 2 1989року 1.6 gtd
    так підсвідка червона
     
  16. Kvass

    Kvass Active Member

    Авто:
    Октавія
    Коричневий-маса
    Чорний це + від запалення

    Підключив...далі + скачиш по остальних контактах,АЛЕ ОБЕРЕЖНО не підключаючи чорний. при попаданні провода на підсвітку загорається кнопка цей провід на габарит.
    Остальні два на мотор підйомника..
     
    Last edited: Apr 17, 2011

Share This Page

а де твій аватар? :)