який акумулятор вибрати ?

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем serg9, 16 бер 2011.

  1. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    сьогодні здох акумулятор. спробую зарядити, але гадаю, що довго він не протягне.
    у мене виникло питання. по ЕТКА в комплектації авто зазначено, що акум. там стояв 44 А/г, а по факту у мене стояв 60 А/г.
    от і саме питання - який акум зараз шукати (ємність) - достатньо 44 А/г чи все таки 60 А/г ?
    Пассат В4 2Е без кондея.
    Генератор 70 А.
    Дякую за відповіді.
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Думаю 44 то маловато буде. Шукав для себе в Ельзі - не найшов данних який має бути.
    Підбери тут
     
  3. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
  4. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Від'їздив свого часу 5 років на 45 А/г Варта з 30% підсиленим пусковим током. Проблем ніколи з ним не мав. Пару раз розряджався до нуля, але через мою неуважність, то заряджав і їхав далі. Зараз стоїть 60 А/г, бо за ці 5 років чого тільки не наслухався за такий "слабкий" акумулятор від різних порадників (останню зиму його життя погано навіть спав через це :), але акумулятор не підводив). Вирішив не ризикувати і прислухатися такі тих порад(щоб спокійніше спати), купив 60 А/г, тим більше різниця в ціні була не така вже і суттєва. Це з досвіду. Самому цікаво, що скажуть професіонали.
     
  5. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    думаю в цій темі знайдеш багато чого цікавого для себе http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=385&highlight=%E0%EA%E0%EC%F3%EB%FF%F2%EE%F0
    як на мене то ситуація наступна,якщо в тебе система повністю справна то можна брати слабший акамулятор з вибірки, в тебе авто вже не нове, тому вже рекомендовано брати як мінімум середній з вибірки(підмикання,зношені деталі для запуску яких потрібно більше потужності)
     
  6. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    ту тему читав, багато букафф, і здебільшого особисті думки.
    у мене зараз 60, подивлюсь по магазинам, якшо реальної економії нема, то слабший брати не буду мабуть.
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Якої економії ви очікуєте ??? Тут лише одне два питання:
    1. Скільки ваша машина часу їздить в день?
    2. Скільки часу вона може стояти на стоянці і не їздити?

    Відповідь на на обидва питання дасть вам результат. Перше питання співзвучне з тим "за скільки часу ваш генератор зможе зарядити АКБ до повного, враховуючи час стоянки і кількість запусків двигуна). А друге наскільки може розрядитися ваш АКБ коли ви не користуєтесь машиною (і знову повертаємось до першого ;) )
     
  8. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    1. машина їздить в день на роботу і з роботи (2*5 км, 2*25 хв)
    2. стоїть цілий день біля роботи і вночі в гаражі.

    економії не очікую, просто виникло питання, якщо виробник ставив 44А, то чи є зміст ставити 60А?
    якщо вони в одну ціну, то питань нема, а якщо в різну, то от і цікавлюсь, чи є зміст переплачувати за більшу ємність.
     
    Останнє редагування: 17 бер 2011
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Проста арифметика:
    Нехай машина на стоянці споживає 0,05А/год тоді добу (вона у вас стоїть 23 години) вона з"їсть 0,05*23 = 1,15 А Тепер ще, вам за цю ж добу потрібно 2 рази запускати двигун (пусковий струм десь в 10 разів більший номінального струму АКБ, і то при тому якщо стартер його всього споживає, як правило ні), тобто 44*10=440 А/год, але на прокручування стартера йде всього 10 сек = 1/3600 год, тому 440/3600 = 0,125 А і що маємо? за добу у вас АКБ сяде на 1,15+0,125=1,275А.
    Тепер у вас генератор дає 70А/год, ви їздите майже годину (50хв), то питання чи генератор зможе вам ту ємність поповнити, навіть якщо для зарядки потрібен менший струм у 10 разів? І чи ви у тих простих формулах бачите залежність від ємності АКБ (ну звичайно, крім того що струму АКБ повинно бути достатньо для обертання стартера)?
    Тобто, якщо ваш стартер буде прокручуватися і 20 амперним АКБ, то чому б вам його не купити, економія ж?

    Але люди які думають наперед, страхуючись, від ситуації коли машина стоїть на стояннці місяць, чи коли акумулятору декілька років і він просто фізично не може видати в 10 раз більший струм - для стартера, а лише наприклад у 5 разів, чи то, що інколи тре "радіво" на шашликах 2 години послухати на повну потужність, і т.д, купляють АКБ більшої ємності - їх за то винити не можна, правда ж?
     
    Останнє редагування: 17 бер 2011
    • Подобається Подобається x 1
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Нема смислу брати більший, в такому режимі не буде заряджатися нормально...
    Я собі взяв 60 ,і думаю шо нафіг я то зробив, бо постійно підзаряджати треба...
     
  11. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Вроді все обгрунтовано, цифри, розрахунки.
    А чи можна на хлопський розум сказати - який акум варто брати?
    Наприклад, який ти собі на В4 поставив?

    Скажімо зараз у мене стоїть ІСТА 60А. Купував його 5,5 років тому, новий. він пройшов за цей час 180 т.км. Правда катався я на машині немало, щодня мінімум по 150 км. Акумулятор відслужив на славу, досить нормально як на ІСТУ.
    останній рік в зв"язку із зміною роботи почав їздити менше, по 5-10 км в день. Акум почав недавно себе дивно вести, при заводці стартером просідає напруга, так, що аж магнітола збивається з настройок. От я і думаю, чи то йому вже природно прийшов кінець (за віком і пробігом) чи то результат недозарядок.
    наприклад вчора ввечері мусів заводити з толкача. на ніч поставив на зарядку. варнці завів досить жваво. по місту покатався - теж все ок.
    ввечері після простою - ноль на масу, знову з толкача.
    шо йому є? здох чи така утечка акума появилась? чесно кажучи, не думаю. шо скажете?
    завтра планую поїхати зранку в акумуляторну майстерню, може він мені щось зможе внятно сказати - казніть чи помиловать.
    а поскільки в електриці я не сильний мастак, то якраз і прошу поради, який акум шукати на заміну?
     
  12. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Саме такі ж симптоми були в мене, тут на форумі я навіть радився, що це може бути, і порад було декілька (правильних на мою думку). Одна лиш різниця - мою машину з толкача не заведеш :sad: АКБ наказав довго жити через 2 тижні після появи таких симптомів, хоча йому було 3.5 роки.

    Так, от - стояв у мене 60, поставив Varta Silver 61 щось сказати ще не можу бо пройшло небагато часу, але політ нормальний.
     
    Останнє редагування: 17 бер 2011
  13. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    спробую сьогодні поїхати в акумуляторну майстерню, а далі буде видно. хоча маю підозри, що новий акум прийдеться все таки купувати.
     
  14. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    заїжджав зранку в майстерню.
    майстер поміряв плотність електроліта, поміряв напругу акума, напругу зарядки, нагрузив нагрузочною вилкою і видав вердикт - замкнула 1 банка в акумуляторі.
    чесно кажучи мене завжди насторожувало, я вже 2 ночі акумулятор ставив на зарядку, то всі банки зранку булькали, одна інтенсивніше, одна слабше, але булькали. А ця, на яку він вказав, стояла собі непохитно. виявилось що замкнула.
    за перевірку він мені сказав 8 грн., а за те, що він почистить цю банку і усуне замикання - 20 грн. гарантія - цю банку він оживить і акум буде жити до тих пір, поки не замкне наступна банка. я вирішив спробувати. у всяк випадку вирішив що краще 20 грн за спробу відновити акум ніж 8 грн. просто за "добре слово".
    майстер зняв акумулятор і поніс на хірургічний стіл. там він висмоктав грушею рідину з тієї банки, зробив надріз всередині банки, щоб краще було видно пластини, надів на вуха таку штуку, як лікарі, коли слухають кашель, під"єднав зарадку до акума і шось там слухав в банці. далі під одну сторону акума щось підклав (напевно щоб рідина перемістилась в іншу сторону) і почав такою свого роду лопаткою проводити поміж пластини. в 1 місці було видно що лопатка не проходить, і він мусів зусиллям пройти то місце. пройшов все, послухав, сказав шо все ок.
    зарядив десь пів години, поміряв плотність, сказав шо все ок. електроліт після зарядки став мутний - він сказав шо це ознака того що акум уже потрохи сипеться (що є осад), а те що електроліт помітнів і в тій замкнутій банці - сказав шо це означає що зарядка пішла і в ній, замикання в ній усунуто.
    сказав, що гарантує 100% що ввечері я заведу без проблем. а також, що не виключено, що проїду на цьому акумі ще ціле літо - все залежить від того, коли замкне наступна банка.
    такі справи. розумію що чуда чекати не варто, але все таки сподіваюсь, що може ще трохи він у мене поїздить.
    доречі, у мене акум виявився не 60А, а 66А. так що якщо купувати, то буде десь 55-60, не менше.
     
  15. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    Який акум майстер на Зеленій біля Ю.Р.К. порадить такий і беріть :)....моє імхо...там профі працюють, і черги постійно....я особисто задоволений, завжди підкажуть правильно що вибрати, в залежності від вимог покупця
     
  16. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Дякую за пораду, але в Івано-Франківську немає "Зеленої біля Ю.Р.К." :D
     
  17. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    :D
    Особисто скажу, що 60А з головою хватає :)
     
  18. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Собі брав нещодавно Бош Сільвер 61Ач. Дуже задоволений його потужністю, особливо коли були морози.
     
  19. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    наразі сподіваюся що питання покупки акума можна буде трохи відкласти. вечером завівся без проблем.
     
  20. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Вчора настала розв"язка моєї проблеми з акумулятором.
    після ремонту в акумуляторній майстерні (допис від 18.03.11) акум служив вірою і правдою, ніразу не підвів, взагалі не було жожних натяків на неполадки.
    А вчора після роботи сідаю в машину, кручу стартером, і .......
    під капотом як бабахне, я мало не обтойво...
    і сивий ди м з під капота.
    я бігом туди, відкриваю, і бачу наступну картину
    [​IMG]
    хтось мені може пояснити, "шо ета била....." ??? :nea:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)