Колеса 195х50х15" на Пасат b3 гуд чи ні?

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем AndrewBest, 6 чер 2010.

  1. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Привіт! Купив собі титанчики з гумою195х50х15". Виглядають коасно, але відразу помітив наступне: 1) стала дещо твердіша - сказали що це може повпливати на довговічність стійок: 2) коли наїжаю на якісь такі значні нерівності то кермо стало більше кидати, хоча і гідрач стоїть (на 175х60х14 такого не було)
    Що скажете? Чи нормально це, тільки просто звикнути чи всеж таки якісь будуть рекомендації.
     
  2. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    В мене така гума,я задоволений нею.Багато народу говорили що замахаєшся робити ходову,бо низкий профіль,але це все байки.На такій гумі просто Їздиш окуратно,я вже стер три комплекта гуми і ні одноЇ гулі.Удачі,а звикнути до неЇ дійсно треба.
     
  3. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
  4. DentisT

    DentisT Початківець

    Авто:
    T 5 '05, РАКЕТА)
    А в мене 195.65.15 і м"генько) і ями пролітаю на ура і ходова себе гуд почуває хочу задні 205 поставити:bomb:
     
  5. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    а 65 влізе вперід? Там здається стійка не дасть
     
  6. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    1. 50 профіль твердий, май на увазі що качати треба мінімум 2,4 (рекомендація VW)
    2. Кидає більше бо 195 ширина і розмір дисками напевно 7-7,5J (типу полка широка).

    Так що привикай. В мене зимова 185/60/14, коли перевзуваю літо 195/50/15 також привикаю :)
     
  7. ljosha_syncro

    ljosha_syncro Active Member

    Авто:
    mk2 syncro, turbo&low
    таке враження шо клуб пенсіонерів а не фанатів вв
    гуму помякше, повище машину, повище профіль, железяки...

    машина повинна бути клубною а не машиною загального потоку

    і не слухай ці всі байки про убити ходову, це просто розмови тих хто не їздив і не переконувався на власному досвіді
     
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Рік катаюсь на такому профілі то перше враження було жахливе, провів декілька днів щоб повиганяти "цвіркунів" з машини:) але вони згодом повернулися:sad:. Машина дійсно стає жорсткішою, на рахунок бистрішого вбивання ходової - не можу нічого сказати, просто на низькому профілі я відчуваю чіткіше коли підходить ій аут(хоча стуку в ходовій нема). Машинка більше реагує на погану дорогу, тому за стійками контроль жорсткий(на високій гумі вона трішки амортизує і згладжує нерівності), на рахунок тиску в шинах передок 2,5 задок 2,0-2,2.
     
  9. dido

    dido Active Member

    Авто:
    AUDI А6 С4 Quattro 2.5 TDI, VW Passat B4 Variant 2,0 AGG 1996 ГБО - був!!!
    На Гольфі або Джетті воно мож і нічого виглядає але на Пассаті 195х50 при нормі 195х55 виглядають у арках як сильно замаленькі, якщо ставити низькопрофільну гуму то 205х50. Все вище сказане ІМХО.
     
    Останнє редагування: 3 лип 2010
  10. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    На сірку мк1 маю два комплекти літа на різних дисках.
    1) 195/50 R15 диски Aluline резина Uniroyal rally 550 (шикарна резина)
    2) 185/60 R14 диски оригінал VW ковка, резина SPORTIVA Z60
    Справді на 14 машина йде плавно, м'яко. На 15 машинка жорсткіша і кермо якось треба міцніше тримати на наших нерівних треках :) Чесно кажучи більше подобається водити на 14, але краса вимагає жертв :)
     
    Останнє редагування: 4 лип 2010
  11. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Я по-троху звик, але всеж таки знайду щось 195х60х15 або 205х60х15
     
  12. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    195х60х15 буде оптимально
    205х60х15 троха зависоко, і руль буде ще більше кидати бо вона ширша
     
  13. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    Дійсно шикарна резина!!! Хотів спригувати з низького профілю (спереді стояла 205/15-Р15 Continental), прийшов час міняти, на базарі запропонували Uniroyal rally 550 (195/50-Р15), я довго ломався, але мене вмовили. ТЕПЕР ДОВОЛЬНИЙ ЯК СЛОН, різниця суттєва, машинка набагато мягше стала, тормозить краще. Як зношується поки не знаю, юзаю декілька місяців. Дивуюсь як раніше на тих "катках-205х" їздив....
     
  14. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    В B4 пасаті по оригіналу має стояти 195/60R14, 185/65R14 або 205/50R15 і все
     
  15. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    а де та іскорка,де той порив вітру і бачення майбутнього....
     
  16. Voffka

    Voffka Active Member

    Авто:
    VW Jetta Coupe
    Клубна карта:
    000010
    Пару разів біля своєї роботи бачив Пасік Б3 на:
    - резина 195/60-Р15;
    - диски 7Jх15 ЕТ25 (думаю якщо буде більший ЕТ то колесо впреться в стійку).
    Вигляд супер і машинка набагато мягша.
    П.С. 195/50-Р15 для Пасі ІМХО маловаті будуть (вони більше для Гольфів/Джет)....
     
    Останнє редагування: 6 лип 2010
  17. jims

    jims Початківець

    Авто:
    jetta
    это не всегда дам, можно поставить 195/50/15 мягенькую Мишленку, Юнироял или Клебер и комфортно кататься, а можно, ну например на Данлопе, 195/60/15 как на табуретки ездить. Еще нюанс по самому автомобилю, многие современные машины настолько мягкие ходовые имеют, что разница в жесткости практически не заметна, на автомобили постарше нужно резину внимательнее подбирать.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)