Компресор з вулканізатором vs запаска

Тема у розділі 'Автофорум', створена користувачем Kinder, 16 лис 2012.

?

Як, на вашу думку, краще для вас і вашої машини

  1. Возити пустий багажник

    0 голосів
    0,0%
  2. Возити запаску

    23 голосів
    51,1%
  3. Возити компресор+вулканізатор

    5 голосів
    11,1%
  4. Возити запаску+комлект для ремонту+біблію

    17 голосів
    37,8%
  1. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    дві ремарки.
    Зараз ітак багато іномарок не мають в базовій комплектації запаски, навіть доїздувки а лише балон а зрідше ше й компресор, а чи це не дурня?
    В моєму житті я особисто два рази прорізав нафік резину, яку потім лише викидав, один раз по трасі, а третій випадок влупив диск, гума відійшла від диску, це було також на трасі.
    Без запаски я в цих трьох випадках би не доїхав. Є звісно вихід - званок другу, но чи вартує та пустота в багажнику і економія 0,2 літри того?
     
    Останнє редагування: 16 лис 2012
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    А це для чого? Думаєш 2 атмосфери на опущеній машині і 2 атмосери на піднятій на домкраті машині це різний тиск?!

    Не дурня, тому що найчастіша причина непердбаченої зупинки на дорозі - це пробивання колеса. А ями можуть бути такі, що потрібен буде ще і комплект ремонту підвіски і кузова :)
    Якщо Шег не візьме, комплект твій. Якщо візьме - пошукаю ще.

    Це ще нормально :)) Я менше 2000 грн не знаходив :)

    До речі, ось відео як він працює: Старий ровер в татовому гаражі, колеса були спущені в 0. Тут показано швидкість накачування колеса до 4 атмосфер:

    http://player.vimeo.com/video/53732715

    http://vimeo.com/53732715
     
    Останнє редагування модератором: 17 лис 2012
  3. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    якби-то по-інструкції передбачено саме так...якщо підкачати, то і так можна, але якщо в мене був прокол, то краще все-таки підняти домкратом, так для компросора буде краще.
     
  4. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    а я и компрессор в багажнике вожу, и американченский комплект для ремонта шин в дороге, и всё по старинке, таки и вожу запаску...
    ну, как то на наших просторах, по моему, нельзя без запаски...
    а 0.2 л/100 км. экономии - это теоретически...
     
  5. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Принаймні я аргументував своє твердження.
    Скажу по іншому, для НЕ України це хороший шлях здешевлення машини, для України це ризик опинитися на обочині та голосувати чи дзвонити другу.
    А стосовно ремонту підвіски та ходової вважаю трішки перебільшенням, бо мова йде про бардюри, рельси, арматура та великі ями, прорізавши колесо пересуватися не можливо, а з розбитою ходовою та заваленим крилом доїхати до пункту призначення реально.
     
  6. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Кіндер, відкрию таємницю, за кордоном теж є бардюри :) А комплекти це не для здешевлення а для полегшення. З тих, що знаю, машини з комплектами коштують дорожче ніж з запасками.

    Не згоден. На непридатному до ремонту колесі можна їхати, всеодно викидати. Але це екстрім, як і їхати з пошкодженою підвіскою, наражаючи себе наприклад на виліт на зустрічну в будь-який момент. Нафіга? Невже така бідося, що простіше ризикувати своїм і інших життям і не знайдеться 100 грн на евакуатор?

    До речі, коли ще возив запаску, раз пробував відкрутити вручну комплектним ключем з багажника колесо, намертво прикручене бравими шиномонтажниками нереально, всеодно треба кликати підмогу :) Вже не кажу, наскільки це дискомфортно в мороз і в болоті. Скільки часу і сили йде на заміну, навіть якщо вона можлива. А тут зупинився, пшикнув і поїхав далі.

    Та що там говорити, ера ремонтів на дорогах минула, естакади стають рідкістю, їх заміняють евакуатори, запаски поголовно замінюють балончики. І справа навіть не в вимазаних руках від заміни колеса чи замерзлих дітях в машині а справа в тому, що міняти вночі колесо на трасі, наприклад, Київ-Чоп це смертельно небезпечна справа. І не залежно від того що ми про це думаємо. Баста.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    Всё новое очень тяжело приживается в обществе, тем более, если проверить на многих авто запаски, то окажется, что у большинства на запасках, практически лысая и убитая резина, лишь бы доехать, и это всё из экономии...
    тяжело будет, человеку в глубинке объяснить, почему он должен выкинуть запаску и купить этот комплект...
    у меня есть обычный американческий балончик с шлангом, который подсоединяется к вентилю, нажимаешь, и поехал, я пользовался два раза в жизни (уже запаска была пробита - пришлось), да, работает, но по привычке всё равно заезжаю на шиномонтаж и так большинство...
    к сожалению, мы не в Европе и наши дороги это... промолчу...
    у меня в багажнике, лежит ещё и камера в тальке, приходилось на трассе и бескамерку самому бортировать и одевать на диск с помощью бензина, всяко в жизни и на дорогах бывает....
    одно могу сказать - ребята, всем не гвоздя не жезла...
    это лично моё мнение....
     
  8. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    коли ти дістаєш з багажника компресор з балоном, пшикаєш в колесо і докачуєш - ти не враховуєш, що це робиш на трасі Києїв-Чоп? Я повністю роблю процес заміни колеса за 7-10 хвилин, твій процес займа 3-4 хвилини. Ну трішки менше часового ризику бути збитим.
    Не переконав жодним аргументом!
     
  9. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    В мене склалося таке враження, що один мене вговорює купити а інший відговорює. По-моєму я оприділився і точно знаю для чого мені знадобиться цей девайс
     
    Останнє редагування модератором: 19 лис 2012
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Пшикання балончиком це 1-2 хвилини, які не потребують навіть присідати біля машини.
    сорі :)
     
  11. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    IMHO, в машині повинна бути докатка( хоча повноцінне колесо теж добре, але ж не всюди покладеш) + компресор з клеєм :)
    краще мати запасний варіант, ніж не мати нічого, якщо сталась прикрість в дорозі!
     
  12. krilov

    krilov Active Member

    Авто:
    scirocco 86 2.0 16v
    а помниш как мы 2 часа ночью на трасе под ровно куковали и как ты на грузовике в житомир ездил на шиномонтаж ))))))

    а все изза отсутствия запаски
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    ага, але тоді балончика теж не було ;)
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Вставлю своїх 5 коп.. Запаска надійніше....Диск так можна гепнути що ніяким компресором не накачати поки не вирівняєш або не не поміняєш... Компресор може здохнути, АКБ може сісти ...і саме головне це все чомусь стається коли або дощ, як з відра, або мороз -30 і то в лісі. або в полі. А боятися зігнутися коло своєї машини для заміни колеса..... ну то вже поза всякі межі ... особливо для членів автоклюбів. А копресор теж треба мати.... можна шарики надувати)))))))
     
  15. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Даний комплект розрахований на європейські дороги, а ми хоч теріторіально займаємо центр але по рівню розвитку (маю на увазі дороги) займаємо десь ближче до краю (не з самого краю). За шість з лишнім років що постійно за кермом, на різних авто, тричі пробивав колеса (тьфу, тьфу,тьфу): перший раз гепнув в яму отримав боковий поріз, другий раз той самий боковий поріз (латка) розклеївся, і третій - на стоячій машині побачив декілька саморізів (шляпки) в шині (доїхав на "саморізних" шинах до монтажу). Як на мене то запаска всеж таки краще з однієї сторони, а з іншої перспектива заклеїти пробите зимове (як правило запаска літня) колесо в дорозі і не втрачати на керованості автівки це гарна альтернатива.
     
  16. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    як на мене - повноцінна запаска - перше місце, потім докатка, потім ремкоплект (камера, ножний насос, ключі), а вже потім електробжукалки... бо:
    але я не збираюсь нікого переконувати, і не перетягуватиму покривало. проголосував в темі та описав свою думку.

    моя запаска виручала мене вже двічі. раз - особисто мене, а інший раз - вночі подзвонив друг і сказав, що за пару км від ЛЬвова. розтовк в ямі так своє колесо, шо ні в які ворота. привіз свою запаску йому і поїхали додому.

    в жодному з цих двої варіантів порошок, піна чи чудо в пачці мені б не помогло. Але я переконаний, що прогрес не стоїть на місці і все робиться для полегшення та зручності. але поки в мене буде машина в ній буде запаска, балонник і насос.
     
  17. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Додав голосування. Бо виходить, що запаска з одного боку це можливість заміни замість ремонту а з іншого купа проблем - зайвий вантаж, зайняте місце в багажнику, в більшості часу беззмістовне перевезення з собою до 30-50 кг (запаска+ключ+домкрат), більші витрати пального, швидший знос елементів підвіски ітд. Цікаво, що переможе. Я думаю, що запаска+півтони хламу в багажнику. Хоча останнього в голосуванні нема.
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Я думаю краще возити пустий багажник, а якшо шо, то дзвонити тому, в кого э запаска і бальончик
     
  19. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Скажу з власного досвіду так: щоби передбачити всі можливі варіанти на дорозі, треба би возити цілий багажник потрібного непотребу (а куди хлопа складати щоб вивезти до лісу?!). Та й то, згідно закону западла, в тій купі не виявиться якраз того, що тобі необхідне в цей момент.
    Одного разу я пробила колесо на вул. Городоцькій між Мотозаводом і кінотеатром "Арлекіно". Причина проколу - шкіряний чоловічий ремінь "LEVI's" (чи маю знелюбити цілий чоловічий рід за те, що ремені свої розкидає по дорогах?).
    Другий раз - дорога з об"їзної на Басівку. Але там уже гепнула обома колесами і так погнула диски, що гей!
    В обох випадках виручила запаска! У другому випадку мусила викликати брата з другою запаскою. А якби це сталося за 300 км від хати?
    Не розумію висловів типу: запаска - це плюс парудесят кіля вантажу. Для мене виїзд в дорогу (навіть найближчу) без запаски - це вияв безвідповідальности шофера. Запаска - це як елемент кузова.
    Прогаласувала.

    ПиСи. До речі, боковий проріз на жодній вулканізації не повинні брати до ремонту. Він повністю дискваліфікує колесо зі вжитку.
     
    Останнє редагування: 21 лис 2012
  20. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Все перечислене в мене важить не більше 10 кг. (правда не повнорозмірне колесо, а докатка) і має свою нішу, тому особливо не заважає. Запаскою за 200 тис км на цій машині користувався разів 5, але в трьох з них балончик би не допоміг - 1 раз загнутий диск і 2 рази боковий поріз. Останній поріз в лісі за 70 км від міста де ще й нема покриття МТС. А так 5 хв, докатка і поїхав.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)