дві ремарки. Зараз ітак багато іномарок не мають в базовій комплектації запаски, навіть доїздувки а лише балон а зрідше ше й компресор, а чи це не дурня? В моєму житті я особисто два рази прорізав нафік резину, яку потім лише викидав, один раз по трасі, а третій випадок влупив диск, гума відійшла від диску, це було також на трасі. Без запаски я в цих трьох випадках би не доїхав. Є звісно вихід - званок другу, но чи вартує та пустота в багажнику і економія 0,2 літри того?
А це для чого? Думаєш 2 атмосфери на опущеній машині і 2 атмосери на піднятій на домкраті машині це різний тиск?! Не дурня, тому що найчастіша причина непердбаченої зупинки на дорозі - це пробивання колеса. А ями можуть бути такі, що потрібен буде ще і комплект ремонту підвіски і кузова Якщо Шег не візьме, комплект твій. Якщо візьме - пошукаю ще. Це ще нормально ) Я менше 2000 грн не знаходив До речі, ось відео як він працює: Старий ровер в татовому гаражі, колеса були спущені в 0. Тут показано швидкість накачування колеса до 4 атмосфер: http://player.vimeo.com/video/53732715 http://vimeo.com/53732715
якби-то по-інструкції передбачено саме так...якщо підкачати, то і так можна, але якщо в мене був прокол, то краще все-таки підняти домкратом, так для компросора буде краще.
а я и компрессор в багажнике вожу, и американченский комплект для ремонта шин в дороге, и всё по старинке, таки и вожу запаску... ну, как то на наших просторах, по моему, нельзя без запаски... а 0.2 л/100 км. экономии - это теоретически...
Принаймні я аргументував своє твердження. Скажу по іншому, для НЕ України це хороший шлях здешевлення машини, для України це ризик опинитися на обочині та голосувати чи дзвонити другу. А стосовно ремонту підвіски та ходової вважаю трішки перебільшенням, бо мова йде про бардюри, рельси, арматура та великі ями, прорізавши колесо пересуватися не можливо, а з розбитою ходовою та заваленим крилом доїхати до пункту призначення реально.
Кіндер, відкрию таємницю, за кордоном теж є бардюри А комплекти це не для здешевлення а для полегшення. З тих, що знаю, машини з комплектами коштують дорожче ніж з запасками. Не згоден. На непридатному до ремонту колесі можна їхати, всеодно викидати. Але це екстрім, як і їхати з пошкодженою підвіскою, наражаючи себе наприклад на виліт на зустрічну в будь-який момент. Нафіга? Невже така бідося, що простіше ризикувати своїм і інших життям і не знайдеться 100 грн на евакуатор? До речі, коли ще возив запаску, раз пробував відкрутити вручну комплектним ключем з багажника колесо, намертво прикручене бравими шиномонтажниками нереально, всеодно треба кликати підмогу Вже не кажу, наскільки це дискомфортно в мороз і в болоті. Скільки часу і сили йде на заміну, навіть якщо вона можлива. А тут зупинився, пшикнув і поїхав далі. Та що там говорити, ера ремонтів на дорогах минула, естакади стають рідкістю, їх заміняють евакуатори, запаски поголовно замінюють балончики. І справа навіть не в вимазаних руках від заміни колеса чи замерзлих дітях в машині а справа в тому, що міняти вночі колесо на трасі, наприклад, Київ-Чоп це смертельно небезпечна справа. І не залежно від того що ми про це думаємо. Баста.
Всё новое очень тяжело приживается в обществе, тем более, если проверить на многих авто запаски, то окажется, что у большинства на запасках, практически лысая и убитая резина, лишь бы доехать, и это всё из экономии... тяжело будет, человеку в глубинке объяснить, почему он должен выкинуть запаску и купить этот комплект... у меня есть обычный американческий балончик с шлангом, который подсоединяется к вентилю, нажимаешь, и поехал, я пользовался два раза в жизни (уже запаска была пробита - пришлось), да, работает, но по привычке всё равно заезжаю на шиномонтаж и так большинство... к сожалению, мы не в Европе и наши дороги это... промолчу... у меня в багажнике, лежит ещё и камера в тальке, приходилось на трассе и бескамерку самому бортировать и одевать на диск с помощью бензина, всяко в жизни и на дорогах бывает.... одно могу сказать - ребята, всем не гвоздя не жезла... это лично моё мнение....
коли ти дістаєш з багажника компресор з балоном, пшикаєш в колесо і докачуєш - ти не враховуєш, що це робиш на трасі Києїв-Чоп? Я повністю роблю процес заміни колеса за 7-10 хвилин, твій процес займа 3-4 хвилини. Ну трішки менше часового ризику бути збитим. Не переконав жодним аргументом!
В мене склалося таке враження, що один мене вговорює купити а інший відговорює. По-моєму я оприділився і точно знаю для чого мені знадобиться цей девайс
IMHO, в машині повинна бути докатка( хоча повноцінне колесо теж добре, але ж не всюди покладеш) + компресор з клеєм краще мати запасний варіант, ніж не мати нічого, якщо сталась прикрість в дорозі!
а помниш как мы 2 часа ночью на трасе под ровно куковали и как ты на грузовике в житомир ездил на шиномонтаж )))))) а все изза отсутствия запаски
Вставлю своїх 5 коп.. Запаска надійніше....Диск так можна гепнути що ніяким компресором не накачати поки не вирівняєш або не не поміняєш... Компресор може здохнути, АКБ може сісти ...і саме головне це все чомусь стається коли або дощ, як з відра, або мороз -30 і то в лісі. або в полі. А боятися зігнутися коло своєї машини для заміни колеса..... ну то вже поза всякі межі ... особливо для членів автоклюбів. А копресор теж треба мати.... можна шарики надувати)))))))
Даний комплект розрахований на європейські дороги, а ми хоч теріторіально займаємо центр але по рівню розвитку (маю на увазі дороги) займаємо десь ближче до краю (не з самого краю). За шість з лишнім років що постійно за кермом, на різних авто, тричі пробивав колеса (тьфу, тьфу,тьфу): перший раз гепнув в яму отримав боковий поріз, другий раз той самий боковий поріз (латка) розклеївся, і третій - на стоячій машині побачив декілька саморізів (шляпки) в шині (доїхав на "саморізних" шинах до монтажу). Як на мене то запаска всеж таки краще з однієї сторони, а з іншої перспектива заклеїти пробите зимове (як правило запаска літня) колесо в дорозі і не втрачати на керованості автівки це гарна альтернатива.
як на мене - повноцінна запаска - перше місце, потім докатка, потім ремкоплект (камера, ножний насос, ключі), а вже потім електробжукалки... бо: але я не збираюсь нікого переконувати, і не перетягуватиму покривало. проголосував в темі та описав свою думку. моя запаска виручала мене вже двічі. раз - особисто мене, а інший раз - вночі подзвонив друг і сказав, що за пару км від ЛЬвова. розтовк в ямі так своє колесо, шо ні в які ворота. привіз свою запаску йому і поїхали додому. в жодному з цих двої варіантів порошок, піна чи чудо в пачці мені б не помогло. Але я переконаний, що прогрес не стоїть на місці і все робиться для полегшення та зручності. але поки в мене буде машина в ній буде запаска, балонник і насос.
Додав голосування. Бо виходить, що запаска з одного боку це можливість заміни замість ремонту а з іншого купа проблем - зайвий вантаж, зайняте місце в багажнику, в більшості часу беззмістовне перевезення з собою до 30-50 кг (запаска+ключ+домкрат), більші витрати пального, швидший знос елементів підвіски ітд. Цікаво, що переможе. Я думаю, що запаска+півтони хламу в багажнику. Хоча останнього в голосуванні нема.
Скажу з власного досвіду так: щоби передбачити всі можливі варіанти на дорозі, треба би возити цілий багажник потрібного непотребу (а куди хлопа складати щоб вивезти до лісу?!). Та й то, згідно закону западла, в тій купі не виявиться якраз того, що тобі необхідне в цей момент. Одного разу я пробила колесо на вул. Городоцькій між Мотозаводом і кінотеатром "Арлекіно". Причина проколу - шкіряний чоловічий ремінь "LEVI's" (чи маю знелюбити цілий чоловічий рід за те, що ремені свої розкидає по дорогах?). Другий раз - дорога з об"їзної на Басівку. Але там уже гепнула обома колесами і так погнула диски, що гей! В обох випадках виручила запаска! У другому випадку мусила викликати брата з другою запаскою. А якби це сталося за 300 км від хати? Не розумію висловів типу: запаска - це плюс парудесят кіля вантажу. Для мене виїзд в дорогу (навіть найближчу) без запаски - це вияв безвідповідальности шофера. Запаска - це як елемент кузова. Прогаласувала. ПиСи. До речі, боковий проріз на жодній вулканізації не повинні брати до ремонту. Він повністю дискваліфікує колесо зі вжитку.
Все перечислене в мене важить не більше 10 кг. (правда не повнорозмірне колесо, а докатка) і має свою нішу, тому особливо не заважає. Запаскою за 200 тис км на цій машині користувався разів 5, але в трьох з них балончик би не допоміг - 1 раз загнутий диск і 2 рази боковий поріз. Останній поріз в лісі за 70 км від міста де ще й нема покриття МТС. А так 5 хв, докатка і поїхав.