Круїз-контроль - економія чи втрата палива?

Тема у розділі 'Автофорум', створена користувачем Олег М., 26 лют 2011.

  1. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Інсталював круїз-контроль.
    Кайф! :)
    Розхід палива по компутеру при швидкості 90км/год на круїзі 4,8л. на 100км.
    [​IMG]
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    А без круїза скільки? Питаю, бо прийнято вважати, що у всіх машинах на круїзі витрата більша ніж без нього.
     
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    де це таке прийнято?навпаки на круїзі менше коливань швидкості(менше дьоргань газом-менша витрата, більши ресурс(в теорії)), бо ногою так тяжко тримати задану швидкість,
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. slipknot

    slipknot Active Member

    Авто:
    Chevrolet Lacetti 1.6 H / BMW k 1200s
    Ураааа , наконецто коробка которая подходит этой машине !
     
  5. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    не погоджуюся!

    Оресте Скірокко не погоджуюся!
    Прогугли! я також вважав, що на круїзі має брати більше бо на підйомах мають бути перегазовки замість плавних підйомів, але факт є факт. Усі офіційні версії довели як факт, що бензини круїз бере менше, нажаль, але це доведений факт!
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Залежить від педалі. Наприклад в мене в Гольфі тросикова педаль і вона так сказать туговата. Тобто на трассі я на неї ставлю ногу і вона тримається в одному положенні без проблем. На Поло в мене педаль на стільки мяка що нога коливається з мінімальними нерівностями на дорозі що досить не зручно без круїза.
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Теоретично

    Суть у тому, що під гірку круїз додає більше газу, щоби втримати швидкість, відтак йде більше пального. При керуванні ногою газ на місці, авто сповільнюється а з гори повертається до попередньої швидкості. Крім того, з гірки при відпущеній нозі споживання дорівнює 0,0, при ввімкненому круїзі такого не буває.

    Практично

    Щодо практики - теж не все так гладко. Добра частина власників переконана, що це справді економно, але якщо відсікти здогадки і взяти до уваги тільки тих, хто реально заміряв - побачимо дещо інші думки. І вибачте за мою англійську :)

    http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=42109
    http://uk-mkivs.net/forums/p/303536/2016775.aspx
    http://aolanswers.com/questions/cruise_control_fuel_consumption_2731715034152
     
  8. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    від 6 до 10. в залежности від настрою :)
    направду пробував плавно їхати 90 то виходило щось біля 5,8
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
  10. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
  11. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Думаю по рівній дорозі (типу магістраль або автобан) розхід буде менший, на новий рік поїду в прагу, потім в австрію і додому, буде можливість заміряти. Та ставив я собі круїз не через економію, а власне через те, що нога в коліні болить, як довго їхати...
     
  12. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ну так, це зручніше, однозначно. Але я для себе знайшов однозначну відповідь - якщо б круїз-контроль прив'язувався до кількості подачі пального (умовно фіксував дросельну заслонку в одній позиції) - йому б не було конкурентів в економічній їзді. Але оскільки у всіх машинах він прив'язується до швидкості, то стає неекономною системою, адже на поворотах, підйомах, спусках, при зустрічному вітрі ітп система додає надто велику кількість суміші (задіюючи засоби паливної системи для швидкого прискорювання авто), щоби назвати їзду економною. Ногою в таких випадках працювати економніше. Тому в реальних умовах це таки менш економно, хоча погоджуся, що на ідеально рівній поверхні, де немає машин, поворотів, підйомів вітру ітп круїз-контроль таки теоретично мав би бути економнішим.
     
  13. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    А під гірку як? Вибігати і пхати? Я думаю що перегазовки при ручному керуванні (не йде мова про людей які живуть за кермом) перевищують перегазовки круїзу
     
  14. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Згоден, від розуміння водієм самого поняття економії теж багато залежить. Щодо під гірку, то при правильному водінні на гірку можна заїжджати, використовуюси інерцію авто, тимчасово поступившись швидкістю, але круїз-контроль цього на жаль не розуміє і працює завжди для підтримання саме швидкості а не економності.
     
  15. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Як тільки поставив відразу перевірив на трасі Львів-Сокаль, одним словом бавився я ним часто, поставив в память 90км і по ситуації вуключав виключав, потім зауважив по стрілці рівня, що бензину пішло багато. А от недавно знову так їхав, але дорога була майже порожня і старався ним не зловживати, то по стрілці палива вийшло економно, просто нема МФА щоб цифри озвучити...
    Але річ дуже класна, на великі відстані.
     
  16. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Цікаво, чи існують рішення, що базуються на утриманні саме розходу/потужності/моменту/кількості вприску а не швидкості? Це дуже актуально для потужних машин, наприклад у мене на япономарці 380Нм, це означає, що на одній передачі я можу рушити і розігнатися від 0 до 250 кмг. Питання економії пального це питання можливості утримати педаль на одному рівні. Саме педаль а не швидкість.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)