Інсталював круїз-контроль. Кайф! Розхід палива по компутеру при швидкості 90км/год на круїзі 4,8л. на 100км.
А без круїза скільки? Питаю, бо прийнято вважати, що у всіх машинах на круїзі витрата більша ніж без нього.
де це таке прийнято?навпаки на круїзі менше коливань швидкості(менше дьоргань газом-менша витрата, більши ресурс(в теорії)), бо ногою так тяжко тримати задану швидкість,
не погоджуюся! Оресте Скірокко не погоджуюся! Прогугли! я також вважав, що на круїзі має брати більше бо на підйомах мають бути перегазовки замість плавних підйомів, але факт є факт. Усі офіційні версії довели як факт, що бензини круїз бере менше, нажаль, але це доведений факт!
Залежить від педалі. Наприклад в мене в Гольфі тросикова педаль і вона так сказать туговата. Тобто на трассі я на неї ставлю ногу і вона тримається в одному положенні без проблем. На Поло в мене педаль на стільки мяка що нога коливається з мінімальними нерівностями на дорозі що досить не зручно без круїза.
Теоретично Суть у тому, що під гірку круїз додає більше газу, щоби втримати швидкість, відтак йде більше пального. При керуванні ногою газ на місці, авто сповільнюється а з гори повертається до попередньої швидкості. Крім того, з гірки при відпущеній нозі споживання дорівнює 0,0, при ввімкненому круїзі такого не буває. Практично Щодо практики - теж не все так гладко. Добра частина власників переконана, що це справді економно, але якщо відсікти здогадки і взяти до уваги тільки тих, хто реально заміряв - побачимо дещо інші думки. І вибачте за мою англійську http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=42109 http://uk-mkivs.net/forums/p/303536/2016775.aspx http://aolanswers.com/questions/cruise_control_fuel_consumption_2731715034152
Ну і контрольний - світовий рекорд економії пального на серійному авто - 2,2 літри/100 км був поставлений з вимкненим круїзом (пункти 5 та 6 статті) http://www.psa-club.ru/rashod-topli...topliva-10-sovetov-ot-gerharda-plattnera.html
Думаю по рівній дорозі (типу магістраль або автобан) розхід буде менший, на новий рік поїду в прагу, потім в австрію і додому, буде можливість заміряти. Та ставив я собі круїз не через економію, а власне через те, що нога в коліні болить, як довго їхати...
Ну так, це зручніше, однозначно. Але я для себе знайшов однозначну відповідь - якщо б круїз-контроль прив'язувався до кількості подачі пального (умовно фіксував дросельну заслонку в одній позиції) - йому б не було конкурентів в економічній їзді. Але оскільки у всіх машинах він прив'язується до швидкості, то стає неекономною системою, адже на поворотах, підйомах, спусках, при зустрічному вітрі ітп система додає надто велику кількість суміші (задіюючи засоби паливної системи для швидкого прискорювання авто), щоби назвати їзду економною. Ногою в таких випадках працювати економніше. Тому в реальних умовах це таки менш економно, хоча погоджуся, що на ідеально рівній поверхні, де немає машин, поворотів, підйомів вітру ітп круїз-контроль таки теоретично мав би бути економнішим.
А під гірку як? Вибігати і пхати? Я думаю що перегазовки при ручному керуванні (не йде мова про людей які живуть за кермом) перевищують перегазовки круїзу
Згоден, від розуміння водієм самого поняття економії теж багато залежить. Щодо під гірку, то при правильному водінні на гірку можна заїжджати, використовуюси інерцію авто, тимчасово поступившись швидкістю, але круїз-контроль цього на жаль не розуміє і працює завжди для підтримання саме швидкості а не економності.
Як тільки поставив відразу перевірив на трасі Львів-Сокаль, одним словом бавився я ним часто, поставив в память 90км і по ситуації вуключав виключав, потім зауважив по стрілці рівня, що бензину пішло багато. А от недавно знову так їхав, але дорога була майже порожня і старався ним не зловживати, то по стрілці палива вийшло економно, просто нема МФА щоб цифри озвучити... Але річ дуже класна, на великі відстані.
Цікаво, чи існують рішення, що базуються на утриманні саме розходу/потужності/моменту/кількості вприску а не швидкості? Це дуже актуально для потужних машин, наприклад у мене на япономарці 380Нм, це означає, що на одній передачі я можу рушити і розігнатися від 0 до 250 кмг. Питання економії пального це питання можливості утримати педаль на одному рівні. Саме педаль а не швидкість.