Привіт... Наразі дуже захопився першими авто Фольксваген, тому виріш придбати собі як авто вихідного дня Гольф МК1 або Джетта МК1.. Авто може бути під реставрацію.. важливо рівний кузом і максимально оригінальна комплектація. Буду вдячний за будь-яку допомогу:D:D:D
Привіт, вітаю в нашому клубі. Добре, що ти спочатку звернувся сюди а потім купляєш. Бо часто спочатку купляють, а потім тут питають як вигребти з попадалова. Зараз на продаж виставили декілька дійсно класних варіантів, тому все залежить наскільки ти готовий потратитись. Ось варіанти)) Це, якщо хочеш 100% ОЕМ http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?f=12&t=52058 якщо любиш поганяти то як тобі такий варіант: http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?f=12&t=51995 а якщо дійсно ексклюзив, то це мусить підійти: http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?f=12&t=52088 кожен з цих автомобілів - клубний, його робили для себе і вкладали душу, тому за ними варто їхати чи в Київ чи Одесу чи Дніпропетровськ. П.С. Знаю, що авто не з нашого форуму, виставив, оскільки в нас таких оголошень немає.
Дякую за вітання))) але поки шукаю авто на Західній Україні. )) Кабрік класний, але шукаю з металевим дахом і трохи меньшим бюджетом)) той що 1.8 - колір не дуже, та й стан з вигляду - теж треба вкласти не мало ще... а за кимось переробляти - невдячна справа)) "Зайчик" - класний екземпляр - буду думати... хоча хотілося б рестайловий з широкими задніми фарами)) http://auto.ria.ua/auto_volkswagen_golf_i_10095930.html =- може хтось цей знає? нажаль проворонив непоганий екземпляр в Червонограді... вчора забрали..
На авторіа і інших сайтах можна знайти, якраз за таку ціну і бачив кілька, так, заради інтересу почитував. Головне не спішити. Але на мою думку, Г2 явно практичніший і перспективніший в плані запчастин і користування, навіть на щодень. Та і двигуни там переважно потужніші.
Г1 душевніший і екслюзивніший. Двійок міліони на дорогах, а на одиничку кожен раз задивляєшся. Якщо потрібен тупо транспортний засіб, то звісно пофігу на душевність, треба брати Г2. Але якщо з любові до мистецтва, то Г1 рулить. Я би брав той, що з 1.8.
Ну-ну... Тут або бюджет, або двигун... Та і бюджет відновлення бажано враховувати. Краще почати і закінчити Г2, ніж почати Г 1 і потім продавати на півдорозі. Душевність то так, але я і на Г2 гарні теж заглядаюсь.
машина продається за 3200, думаю, якшо вже така біда, то віддасть за 3000. Виглядає на те, що авто в непоганому технічному стані, тобто вкладати на старті не треба. Поїздить чоловік пів року-рік, відчує машину, начитається інтернетів, потусується з нами, зрозуміє, що він від цієї машини хоче і тоді можна туди жирки всякі фарширувати тоді напевно в тебе шия дуже болить, ходиш по вулицях і на всі боки без перестанку роззираєшся Г2 кругом! Ну то все жарти Дійсно, гарних, вартих уваги екземплярів Г2 практично нема. Але ті що є, навряд чи продаються, а якщо продаються, то явно не за 3 тисячі. За ті гроші купиш звичайний нічим не примітний гольф, з якого зробити цукерку буде коштувати ще стільки ж.
Але в доках там вроді 1,1, от в чому "заковика" ! Якщо чесно, то і не тільки на Г2 оглядаюсь. Взагалі люблю авто, для мене то як картини для любителів мистецтва... Але шия не болить, я її так розминаю після дня за компом
Дякуювсім за цікавість до теми)) Ситуація така)) Шукаю собі авто не для поїздок на кожен день - на кожен день є ще 2 авто. Ведуться пошуки авто на вихідний день, для душі так би мовити. Звісно в ідеалі - це взяти в хорошому стані Г1, з мінімальним косхозом до 2000 у.о. Можна звісно і взяти щось з клубних авто... але в будь-якому випадку машина буде робитися під себе. А це 90% що кузовні роботи, салон... і т.д. В планах - максимально наближений до оригіналу Г1, занижений, без тонування)))) жодних прямотоків, ксенонів, спорт-рулів (крім ГТІ) і китайських дисків... По тому з мотором 1.8 - мотор не пріоритет - з головою вистачить і 1.1 - авто не для перегонів... тип паче з заниженням особливо не поганяєш)) + бампера криві, по кузову ньюанси... Шукаю далі... може хтось десь бачив, в когось в дворі в сусіда, може бути без мотора... Якщо не знайду Г1 - шукатиму Г2 3-ьохдверку... з тою самою перспективою)))
доречі про це)) де збори проходять і з якою інтенсивністю? хотів би підїхати - поговорити, подивитися, познайомитися)))
Скажу свою думку: Варіант випадково попасти за хороший екземпляр Г1 (в дворі і т.д.) є дуже малоймовірний. Оскільки якщо авто не на ходу - то кузов швидше всього в поганому стані, якщо авто їздить - то за 30 років там точно колхозу багато, якщо авто їздить і без колхозу - то власник швидше всього знає чого хоче і є в якомусь автомобільному клубі. якщо бюджет до 3000 у.е. - то на гольф 2 дивитись не варто, бо щоб його зробити таким, як хочеться треба біля 8000-10 000 у.е., як не крути (можна купити за 3000 і докласти 5000, можна купити за 6000 і докласти 2000). Прив'язуватись до західного регіону не варто, оскільки тих гольфиків не так багато і чекати поки хтось захоче продати свого любимця - можна дуже довго. Нового власника Коррадо нашого адміна не стримувала відстань до Львова, головне щоб авто було добре. Але то чисто моя думка. П.С. За звичай "правильні" авто довго не висять в продажу, не сумніваюсь, що до місяця часу кожен з тих 3-х гольфиків буде мати нового власника. То, що так співпало що їх зараз аж 3 на раз продають - велика рідкість, в нормі за рік проскакує 1-2 варіанти. П.П.С. Про того що з двигуном 1.8 - в техпаспорті не вказаний тип палива, тому те о раніше був 1.6 дизель а зараз 1.8 бензин не є критичним. Детальніше - треба дзвонити до власника і все питатись
Де і коли відбуваються клубні зустрічі, знайдеш тут http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/forumdisplay.php?f=57 Крім того, всі вони відмічені в календарі http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/calendar.php