Їду, загорілася лампочка масла. Заглянув під капот, а там все в маслі, на щупі 0. Додому мене притягли. Як пізніше узнав, це відбулося через те, що сопун був не закріплений і вигнало масло через щуп. Міняв карбюратор окол місяця назад, напевно тоді забув його закласти, або ж виліз на вибоїнах. Що ще могло поломитись і це сильно вплинуло на двигун? _________________________________________________________________ GOLF 2
Що за ахінея? Ні то ні інше не приводить до таких наслідків! Що сапун що щуп то пасивні елементи і там тиску нема, поки щось інше не зламалося.
Якщо був мороз сапун міг замерзнути (біла кака яка в ньому утворюється) і виріс тиск, а масло пішло через саме слабке місце. В мене на 1,4 (практично такий самий як 1,3 карб) це поширена проблема. Я регулярно прочищаю шланг від білого утворення, бо 1 раз і в мене замерз і масло пішло через щуп.
ну тоді ремонтуйте сапуни, мені пофіг на що вас розводять, але конструкція двигуна каже, що якщо раптом в картері зявиться тиск і масло піде через сапун чи через щуп чи ще кудись, то проблема не в тому кудою це масло пішло а в тому що десь це масло тиск отримало, коли не повинно його отримувати там ніколи.
Про сопун, це більше догадки(мої, інтернету,друзів-майстрів). Я його заклав, почистив, здається більше не виганяє. Які ще моли бути причини? Поки масло не заливаю, чекаю МАЙСТРА, і його думки. П.С. Був мороз, праворуч з внутрішньої сторони капота видно сліди масла (навпроти щупа). І заляпана вся права сторона(від пасажира)
Було таке колись і в мене, масло вигнало через датчик, який в районі щупа,замінив датчик і все добре. В датчику погнало через контакти, розслоілась ця хрінь якою аін зверху залитий.
я вам таке розкажу.. басню про масло... був в мене, значить, старий гольф 4.. якось ні з того ні з сього почало масло звідкись литись і то ппц як.. 2 літри на 1000 і все тупо лилось.. чим більші оберти - ти більше лилось. Довго я так ломав собі мозґ, що то могло бути... приговорили прокладку клапанної кришки.. На 1,6 гольфі щоб її поміняти - треба ремінь Грм скидати, бо вали в тій кришці.. Робота 500 євро я - як бідний яблукозбирач, зціпивши зуби рішив все сам робити, хоч досвіду з тим 0. Прочитав все в неті, закупив гідрант, ключі, фіксатори і якось на вихідні почав в мінусовий мороз то міняти. Справився за 2 дні, замерз ппц.. наїбався ппц... Помив все, Довольний зато був ппц... і... хер там, машина як гнало масло, так і далі все залишилось.. я як юний механік впав в довготривалу депресію.. накурився плану, який мені Дізєль підігнав і тут мене осяйнуло - бля, треба посадити когось за педалі і хай газує зі всієї сили, а я буду дивитись звідки масло херячить... посадив свого пінгвіна і кажу газуй.. а сам втикаю звідки масло гонить... Короче я офігів.. зверху мотора є датчик валу. На ФСІ він такий самий як на інших гольфах, ідентичний, але якогось хера йде без гумового кільца, аля прокладки.. і бля, кріплення в того датчика чуть трісло.. і піпєц, коли газуєш, то раз в кілька секунд з тої мікротріщинки хвиля масла вилазила і плила якраз на шви клапанної кришки.. ЖОПА!! поїхав я на VW, вони мені за дякую підібрали якусь лєву прокладку-кільце, яке прекрасно на той датчик сіло і проблема пропала... Вот така то історія, висновок зроби собі сам гдачі в пошуку
Дякую за відповіді. Причину усунув, поставивши прокладку клапанної кришки на герметік (доречі це нормально?). А також, час від часу дивлюся в якому стані сопун, чи не замерз.
Трошки не так: це не розвод, нажаль. Двигуни старі, картерних газів більше і вони виводяться через сапун (хтось відєднує шланг від повітряного, хтост кидає його вниз, щоб не засирати фільтр). З газами є конденсат, який осідає у вигляді білої речовини, її ще обзивають "соплі" і воно може замерзнути. Коли воно замерзло, газам немає куди виходити і зростає тиск. І так знаходиться сама слабка ланка (якщо сальніки ок, то через щуп). Тут або міняти сапун з сепаратором, або ремонтувати двигун, щоб зменшити к-ть картерних газів
Цього року в перші морози фольцівським моторам 1.3-1.4 разів п'ять чистили/мили сапуни До речі і ланос теж попався
Було таке саме на мому Г3 1.6, погнало масло з щупа. Заглушив, зняв патрубок з сапуна до кришки моніка а там каша зальодянівша, кинув в багажнік, долив масло до рівня і поїхав далі, потім почистив патрубок і поставив назад. Нічого страшного в тому не бачу, чистіть сапуни перед зимою і все буде ок.
При сильному морозі масло через щуп іде вже достало,бачив у других стоіть обігрів на патрубку що це?чи можна поставити?