Тремтіть скіроккомани!!! Пришло... http://www.netcar.at/fahrzeugedetail.php?ds=3478&id=alle#bilder Слабонервним дивитись не рекомендується ))
При всій повазі слабонервні справді можуть піддатися психозу, коли побачать таку целлюлітну дупу. А ще психоз може початися в усіх, хто цінує дизайн. В Ніссана мікри навіть краще з формами... Що не кажіть, а старший кращий нічого спільного не знаходите? а з цим?
Ну це ти ІМХО перегинаєш.. Просто ракурс такий попався, з якого звичайна людина дюжжже рідко дивиться... хіба з ферарі Як правило всі дивляться з цього ракурсу і тут всьо ок ))) Що ціна високуватенька... Ну то таке... Що називається, хочу др0чу, не хочу не др0чу
Колись хотів, тепер переконався, що не вартує він тих грошей. Краще вкласти їх в mk2, ефекту буде більше. Я чесно - в кузові нічого особливого, надлишкова вага як для цієї колісної бази, складно назвати це спорт-купе. Комфортність відносна, сидження нічим не відрізняються від штатних в середньостатистичній моделі авто гольф-класу, щитки як в старших пасатів, панелька з попсовими ришітками, мотор я тестдрайвив, правда на Тігуані, але теж скажу, що взагалі ніччого огобливого. Коли виходив mk2 то в своєму класі він вставляв всіх основних конкурентів (Mazda RX7, Honda Prelude та Toyota Celica GTS) по таких параметрах як змійка, швидкість розгону 0-100 та 80-120, швидкість гальмування, об'єм багажника. Це показує навіть рекламний ролик. А що цікавого в цій машині? За ціну Міцубіші Ево 10? Як на мене програш по всіх параметрах, просто не бачу аргументів на користь купівлі цієї машини. Може хтось назве? P.S. Логін та пароль для перегляду ролика - scirocco
Scirocco 19,980 euro http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...NEW&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=1 Саме дешевше Evo X 35,000 euro http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...EW&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=25 Програш по рівняно з якими авто ???
Я користувався іншим джерелом,тут сірко в базі коштує від 27500 Євро, це без жодних опцій. Але якщо відкинути цей лінк, і подивитися на сьогоднішні ціни то іншому лінку новий Ево Х в Україні коштує коло 24 000 Євро, причому вже розмитнений, в українського дилера. Теоретично, якщо в бундесі новий Сірко коштує 20 Євро, то у нас він стартуватиме від 25. Тобто Ево, виходить, дешевший Для остаточного ствердження треба просто побачити ціну Сірка в Україні і тоді стане точно відомо чи це так. У кожному разі ціни дуже близькі, а технічні параметри ой як далекі.... Я мав на увазі перед Ево Х - за одну ціну японці пропонують п'ятимісний повнопривідний спорткар з розгоном у 6 секунд в порівнянні з чотиримісним автомобілем гольф-класу з 8-секундним прискоренням та переднім приводом. Ну при всій повазі до улюбленої марки скажу, що фріци надто вже розслабилися.
Спілкувався я з одним, який продав Хa, правда не EVO a Sport, то він за ним абсолютно не шкодує!!! Дойчен офіцірен ніхт капітулірен. Я воль фольксваген цвай целіндер!
А від чого, власне, тремтіти? Тих фоток і відеороликів у нас на форумі вже було море протягом останнього року А ти так викладаєш цю ссилку, шо я подумав, ніби там якась сенсація Сірко як сірко. Я його забракував вже давно , як тільки він появився, і ось тепер Орест зі мною погодився нарешті Купе там і не пахне, звичайний собі хетчбек, трошки приплюснутий гольф. Форми явно занадто заукруглені. Ось це було б реально красиве купе Але концепткари і серійні машини, нажаль, дуже відрізняються
Перший лінк з датою за 17 червня 2008р реальна ціна в німеччині така як я кидав. Ево в нас коштує 49900$ (39900 за 2008 модельний рік) http://mitsubishi-megacars.com.ua/new/index.php/modelrow/prices/16 Я думаю що ціна в нас за Scirocco 1,4 (160) буде в районі 31 - 32000 доларів, навіть дешевше, бо GTI зараз коштує 33 800 доларів Але це зовсім різні машини, і я б не переплачув за ево 10 000$(мін) Правда якшо взяти 2,0 і його укомплектувати до рівня Ево то думаю ціна буде в районі 38000 (але вже з хорошим автоматом DSG) Але ще раз кажу що це зовсім різні машини і кожна з них буде мати своїх кліентів. Ево це авто для ентузіастів в неї набагато більший розхід, жорсткіша підвіска, дорожче обслуговування та навіть салон за якістю гірший, але має дуже хороший повний привід. Щоб дістати макс задоволення від такої машини на ній потрібно їздити на треку, тоді як скірокко на багато більше пристосованний до щоденного використання і думаю задоволення можна получити теж достатньо. Наприклад розгін до 100 на ево за 5,7 а на скірокко (2,0) 6,3 при на багато меншій витраті палива. Тому кожний буде мати своїх кліентів Я наприклад собі б не купив ево навіть якшо б мав на нього гроші.
Вопщім, як то кажуть, на вкус і цвєт фаламастєри разниє... Я ще не бачив в продажу новий скіроко, тому думав місцевим Вагеноводам буде цікаво... "в кузові нічого особливого, надлишкова вага як для цієї колісної бази, відносна комфортність, сидження нічим не відрізняються від штатних в середньостатистичній моделі авто гольф-класу, щитки як в старших пасатів, панелька з попсовими ришітками, мотор ніччого огобливого, Купе там і не пахне, звичайний собі хетчбек, трошки приплюснутий гольф. Форми явно занадто заукруглені"... Які ж таки дибіли ті німецькі модельєри, стільки працювали, розраховували, розробляли, переробляли, втілювали найновіші прогресивні рішення, і т.д., але куда там їм, нещасним бездарам, до смакової гамми наших вагеноводів... провал по всіх параметрах... як завжди все зводиться до того, що за ці гроші краще купити 10 старих скірок (чи гольф 2, чи джетта 2, чи пассат Б3) 20-тирічного віку (звичайно зовсім трішечки пошукавши, щоб була в "ідеальному" стані) і всьо буде куль... І в кузов буде "особливий", і ніякої "надлишкової ваги" як для колісної бази, жодних проблем з комфортністю, жоднох різниці в сидіннях, такі самі інформативні щитки, жодних "попсових ришіток", мотори "особливі", 100% буде пахнути "Купе", і форми будуть не занадто заукруглені (таврія МК2 і волинянка Б8 - там форми то што нам нада)... Ніхто не скаже, що це "звичайний хетчбек", чи "трошки приплюснутий гольф" (о, блін, до чого дішлисьмо (стратив купу часу, так і не знайшов нічого спільного, ІМХО, бачу чітке продовження Корадо), але ріспект - прогрес порівняно з мікрою)... Про стару скіроку ніхто відгуків не збирає, а якщо щось чує, то тільки позитивне (о, яка крута тачька), а якщо є критичні зауваження - значить дурак, який нічого не розуміється в тому житті. Визнаю, не маю я зараз можливості купити таку машинку, але, як то кажуть, "меню почитати можна" З точки зору багатьох параметрів мені вона подобається. В машини є свій шарм і неповторність (особливо пре вигляд спереду). І я з захопленням оглядав на цих фотографіях живу машину, а не рекламний ролік чи щось в цьому стилі. Будьмо
Для цього я писав Ну я б так не казав. Через валютні коливання можемо знаходити різні ціни. Але якщо взяти сьогоднішні ціни в Україні в гривнях, тобто ціни, та валюту за яку ми можемо купити нове авто. Новий в салоні Ево Х зі знижкою коштує 249 000 грн. Scirocco в Україні ще не продається. На сайтах дилерів інших країн, де сірко офіційно продається і знайти машину тієї ж вартості та подивитися скільки вона коштує тут. Отже заходимо до британських ділерів та дивимося, що базовий сірко коштує так само як і базовий Шаран (5 фунтів різниці). Заходимо на сайт найбільшого дилера Атлант-М і бачимо, що для українців новий Шаран коштує Цена грн.: 332581.2. Отже доречно припустити, що в Україні Scirocco коштуватиме еа 80 тисяч гривень дорожче ніж згаданий еволюшн. Нехай навіть час зробить своє і ціни бігатимуть туди-сюди, але діапазон, як не крути, той же. Боюся, не вийде. Ево в базі має більше характеристик спорткару ніж найнавороченіший сірко звичайно, що так, але ті, хто хочуть машини з високими дорожніми характеристиками колись вибирали сірків а тепер будуть змушені дивитися в бік тойот, субару, міцубіші ітд. Якщо потрібно, можна перерахувати ці характеристики - від розгону/гальмування до розподілу ваги. Сірко це машина, розрахована на таких же ентузіастів, я ніколи не погоджуся з тим, що це сімейний мінівен Не вартує казати, що сірко мягший від Ево, бо ми цього знати не можемо. А щодо розходу - то логічно, що чим потужніша машина тим вона може більше використовувати пального на одиницю часу. Навпаки, для спорткарів важливим є показник потужності. Для економії існують інші класи авто. Ну прям, ево для треку Це машина, розроблена для таких же доріг, що і Scirocco. Тільки от дорожні показники в неї кращі. І те, що ти відчуєш в Сірку на повному газі, в Ево досягається на неповністю натисненій педалі. Проти цифр не попреш. По-перше ево на ручці розганяється до сотні за 5,4 секунди. Дані від офіційного дилера. Офіційний фолькс стверджує, що з топовим двигуном 2,0 TFSI (200 кс) Сірко розганяється до 100 за 7,2 секунди. 7,2 і 5,4 це дуже велика різниця. Це не 11 і 13 секунд, в цьому діапазоні це просто не до порівняння, умовно кажучи при досягненні машинами 100 кмг розрив буде близько 15 метрів, а на 402 метри це близько 40 метрів. Я не хочу робити з цих машин драгстерів, просто кажу про ТТХ розгону. А ще є ТТХ стійкості, гальмування, пропорційності ваги, і ще багато інших, зокрема названих вище. Ну навіщо так емоційно? Ніхто не каже, що краще купувати по 10 старих сірків чи що ця машина вершина джерман інжиніринга. Просто на свій час ВАГ вставляв всіх конкурентів (я навів конкретні дані у ролику) а зараз суттєво здав позиції. За ціну нинішнього сірка можна обладнати старий у значно кращих параметрах комфорту/ТТХ/вигляду/чи інших параметрів, що цікавлять клієнтів. Ясно, що я не агітую всіх робити це, просто наводжу приклад і можу підтвердити його чіткими цифрами, бо знаю, скільки коштує фірмовий спортсалон, якісна шумоізоляція, потужний двигун ітд. Я назвав чіткі аргументи, яким ево вставляє Сірка. Також сказав що мої очікування як і очікування інших людей, що довго чекали на mk3 не були оправдані. Просто як на мене, зависока ціна такого результату, у доказ чого приводжу результати іншого виробника у цій же ціновій категорії. Тут звичайна дискусія, в якій важливими є аргументи а не емоції. Якщо є протилежні - радий буду вислухати. Чесно, я буду щиро вдячний, чкщо мене хтось переконає на користь улюбленої марки.
Подивився офіційні дані це дійсно так ево 5.4 а скірокко з DSG 7.1 Я брав дані з AutoBild там були реальні часи які їм вдалось досягти на треку (5,7 і 6,3 відповідно) Не правильне порівняння. Потрібо дочекатись ціни в Україні або порівнювати в однакових країнах (http://www.mitsubishi-cars.co.uk/evolutionX/prices.asp) Якшо Evo дійсно коштує 249 000 грн що по курсу 8.5 становить 29294 долара - то це суперовий варіант. Але я не можу такого знайти, на їхньому офіційному сайті - 49 900 дол (39 900 - 2008р.) і оплата в грн по курсу НБУ Я не мав на увазі добавляти характеристики спорткару , а по комфорту(ксенон, музика і т.д.) Це зовсім різні авто і якщо тобі подобається ево ти маєш на нього гроші то ти не купиш скірокко і навпаки, все залежить від людини. Так само як я вибирав авто мене ніхто б не переконав купити Focus RS, Civic TypeR, Astra OPC чи навіть Пасат або Аккорд які в тій самій ціні тому, що GTI то був оптимальний конкретно для мене варіант а інший вибере інакшу машину. Скірокко не є спорткаром це є просто купе на базі гольфа(з більш кращою керованістю (так само як і Скірокко мк2)), ще один варіант для кліентів Гольфа і коштувати він буде приблизно як Гольф. Не розумію чому ти так зациклився на Ево Вони просто зараз розпродують минулорічні авто по привабливій ціні. Не думаю що коли в нас появиться скірокко воно буде коштувати як ево.
Ок, чекаємо. Зрештою, не в ціні суть розмови. Просто всі чекали на таке ззовні і звіра всередині і не дочекалися. Я би теж зі списку вибрав GTI, але Scirocco завжди мав кращі характеристики в порівнянні з однолітком GTI, тепер фактично ті ж. Та тому що незважаючи на ймовірну корекцію ціни бачу в ньому реального конкурента, як машини з одного цінового діапазону. Написав жиж. Можемо перейти на Субару ітд, але толку з ще кількох сторінок писанини... Вважай це просто прикладом. Ок, але які характеристики повинна цінувати людина, щоб вибрати не Ево чи Субу а Сірка. Крім поваги до бренду.
Людина якій потрібне купе з цікавим своїм дизайном а не 4 дверні седани. Людина яка хоче виділитись в потоці машин. З достатнім комфортом (не дуже тверда підвіска, коробка автомат DSG) і достатньо спортивною керованістю (кращою ніж в простому С-класі), з хорошим приємними матеріалами всередині Людина яка купує ево на мою думку шоб всіх вставити зі світлофора і на треку а також по шуму Їм зовнішність і комфорт відходить на другий план ана першому плані динаміка. Це дві різні категорії людей. Це все моя власна думка яка не претендує на обєктивність P.S. Вольксваген може виставити конкурента ево - хіба R32 (який має також повний привід але все одно менше коней приблизно 250 і в европі в них приблизно однакова ціна здається р32 навіть дешевший))
імхо EVO & STI рулять і R32 не дотягує до них нарахунок того червоного то він мені взагалі на якийсь кросовер смахує :D
Та не купе це, старі скірокко і коррадо - це купе. Навіть глянь на задню шибу - вона майже горизонтальна, що є одною із основних ознак купе, а в нового сірка заднє скло майже вертикальне - це є хетчбек! А отже не купить Скірокко-3 , бо це такий собі "Гольф Мінус" , адже якщо брати за аналогію, що збільшений гольф це "Гольф Плюс", то новий скіроко - це зменшений гольф
Чесно говоря я полностью согласен с scirocco и MARTINI, и то что за те деньги что стоит новый Сирка 3 спокойно можно вложить в старый Сирка,и он выйдет намного симпотичней (и не только на внешний вид но и по характеристикам) лутше нового и лутше даже Ево Х!!! И что касается вообше,вот этот таке намного сипотичней чем красный!!!!