очистка контроллера помпи втрисковей vп37-мотори тді

Тема у розділі 'Бібліотека', створена користувачем jaszczur, 12 кві 2008.

  1. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    ознака замурзаного контроллера це пересмикування аутом під час їзди, щоб сіє запевнити чи то контроллер, ми вип'ячуємо штепсель з предкосціомієрза за коробок передач, і ми їдемо(не буде нам показував предкосціомієрз),йеслі авто плавно тягнутиме це ми маємо до роботи контроллер
    Всякий, хто проведе така роботу на своїй помпі втрисковей, є самий за те відповідальний.
    Авто, які будуть заштопані як тут описано "banglaj№" досконало!
    Звісно замонтованіє нової помпи є найлепсзим вирішенням, але розебраніє і вицзисзцзеніє може принести такі ж добрі результати, якщо вестиме себе за тим відповідну чистоту і докладність. Зокрема за методу з використанням діагностика результати реанімації контроллера в точності відносно обміну на новий є однакове, а навіть краще.
    За роботи дуже придатна є діагностика за допомоги напр. системи VАГ-ЦОМ, проте можливо її провести без неї, у тому випадку більшими накладами. Необхідна процедура різні сіе порівняно з вирішення, що презентується. Метод з інтерфейсом VАГ є завжди преферована, оскільки допомагає в поверненні помпи в 100
    з первинного стану, що без цього вирішення незрівнянно важче.
    Остереження!
    Правильний ремонт в обох випадках вимагає докладного збереження інструкції і відповідної кількості часу, гонка є ворогом успіху.
    Знищені за ремонту помпи можливо з легкістю залежс на Ебаи. Завжди є лиш мінімальні несправності.
    Що там можливо побачити, показує нижчезгадану зйомку:
    [​IMG]
    Знищений під час ремонту контроллер
    Тут бракує відповідній регуляції валу помпи до контроллера, який через невластиве замонтованіє контроллера на помпі був знищений. Частка через те безцінна.
    Підготовки:
    По-перше повинне позначитися позицію контроллера в обидва можливих до пересовування направленнях, також з боку на корпусі помпи і поблизу маневрених (гострою голкою або ножиком шпалерний) вентилів так, щоб по вдалому ремонту можливо було замонтовас контроллер знову в його натуральній позиції. Також з використанням Vаг-а є те важливе до загальної розстановки.
    Це коли не буде побереглося: неконтрольовані високі витки, екстремальні вільні витки, брак сили і т.п. До того веде недбалу підготовку.
    Не прочитана вимірювана вартість, непомітна розмітка є пропащі безповротніє, а через те робиться важче покладення функціонуючої цілості, цілком фабричних наставув стає неможливим.
    [Застосовуючи VАГ-ЦОМ]
    За вимкненого двигуна і включеного займання прочитати за допомоги програми VАГ-ЦОМ напруга з датчика дорогого регулювального прзесуву (РСВ). Наприклад для двигуна АЕЛ є це третя вартість в блоці 1 вимірюваної вартості. Подана є в vолтацх і різні сіе по-різному залежно від типу двигуна, для АЕЛ прочитується тут наприклад вартість 0,740 V. Прочитану вартість обов'язково зачислити, є вона дуже суворо необхідна до розстановки датчика РСВ.
    Довести двигун через обкатку до відповідної температури роботи. Вимкнути кондиціонування. Зміряти дозу інжекції на вільних витках. Наприклад для АЕЛ є це друга вартість в 1. блоці Подається є в мг/скок. Оскільки та вартість трохи змінюється, варто зачислити блок в пачці лог-у. Ці вартості, по-різному залежно від типу двигуна між 4,0 а 5,5 мг/скок, добре занотувати, є абсолютно доконче до корекції розстановки контроллера на помпі. Сюди також для нашого двигуна зразкової АЕЛ є те третя вартість в блоці 1 вимірюваної вартості. Подана є в vолтацх і різні сіе по-різному залежно від типу двигуна, для АЕЛ прочитується тут наприклад вартість 0,740 V. Прочитану вартість обов'язково зачислити, є вона дуже суворо необхідна до розстановки датчика
    [Без VАГ-ЦОМ]
    Коли авто оснащено є в комп'ютер, можливо використати короткочасний знос палива під час вимірювальної (відома швидкість, траса - якнайкраще плоска автострада прямої, відомий знос палива) їзди, що нормалізується, до посередньої калібрацйі позиції контроллера. До того довести двигун до робітничої температури. Вимкнути Кліме, можливо їхати за безвітряної погоди.
    Проведення вимірювальної їзди: прзиспієсзис на автостраді до швидкості 90 км/х.
    Утримувати швидкість якнайкраще за допомоги темпомату. Настроїти комп'ютер на відлік короткочасної швидкості і її занотувати. Переставити на середній знос палива і їхати за постійною швидкістю призначеною трасою, якнайкраще між знаками віддалі на автостраді, вистачить досягти одного або два кілометри. Коли буде досягнута віддаль, негайно занотувати середній знос палива. . За пізнішої тестової їзди знос палива, що показується, мусить припасовувати до того, щоб скалібровас контроллер
    Розбирання контроллера:
    Трикутний болт на контроллері одкрутити за допомоги самостійно зробленого ключа. Виглядає оце так, що з ключа насадовего 7 мм випілуйеми три боки аж до їх округлення, або за допомоги шліфувального верстата ми фрезуємо трикутний болт так, щоб була шестикутна голова.
    Також приходить в голову те, щоб розвертіти трикутного болта, якщо все інше заведе.
    Ми відкололи кабель, з'єднання і канали, потім полузовуйеми три інші верхні болти і ми вивертаємо. Ми витягаємо контроллер вгору звертаючи увагу на прокладку і ми відкладаємо до наготованої судини (миски). Увага, паливо витікає з настроєної звично верхньої скосніє частки помпи, зупинити витік за допомоги куска ганчірочки. Через зйомку контроллера і усунення з нього палива, можливо забезпечити чистоту оскільки звично знаходиться в нім паливо.

    [​IMG]
    вимонтовани контроллер
    Паливо, що залишається в контроллері, відлупити до відповідної судини. Одкрутити три болти кришки і зняти кришку

    [​IMG]
    Знята верхня кришка (увага на прокладку)

    [​IMG]
    Відкритий контроллер з виглядом на перстень датчика РСВ
    Видно тут пулружніцови малозакресови кільцевий датчик з перснем, що рухається в малій сфері. Цей датчик повертає ЕЦУ докладну позицію контроллера дози.
    [Застосовуючи VАГ-ЦОМ]
    Положення датчика занотувати грубо. До докладної розстановки буде ужитий пужнієй VАГ.
    Подальші прецизійні виміри немає доконче.

    [​IMG]
    Докладний вигляд: дорогий датчик регулювального прзесуву
    Надалі зняти болт типу Торx на середині і натиснути на шестикутний болт так, щоб полузовас датчик від персня. Увага: не ушкодити датчика через ужиття збут великої сили під час полузовиваніа плеча датчика.
    По черзі зняти обидва видимі з лівої шестикутні болти пластмасової обшивки і її зняти, під цим видимі є електричні об'єднування. Є вони крапковий стисле фабрицзніє. Щоб це полузовас, можливо між об'єднуванням і пластинками того, щоб увігнати голку машини до шиття. Канали полузуйа без подальшого знищення пластинок.

    [​IMG]
    Поділені об'єднування електричної платівки

    [​IMG]
    Вигляд без заповідної покривкі - об'єднування залишаються здемонтоване
    Далі одкрутити болти по лівій (увага: по-різному залежно від версії болти можуть мати ліві різьблення!) і об'єднування до котушки контроллера відсунути на бік. Потім зняти інші шестикутні болти, які тримають всю платівку і вийняти її вгору.

    [​IMG]
    Дрібна електрична Вимонтована
    Тут видно контроллер з оборотним магнітом і причину пересмикування: тирса металу громадиться між індуктором (електромагніт) і оборотним (ротором) магнітом, що веде до утрудненого руху контроллера.

    [​IMG]
    Відкритий контроллер: оборотний магніт і електромагніт
    Щоб роздягнути контроллер потрібно зняти спрежинкі звертаючи увагу на їх монтажне положення, потім одкрутити 3 болти з болтом і четверту нормальну. Вважати за тим на нього те, щоб заміняти болтів між собою, оскільки одна з трьох болтів є довша мінімалніє. Потім можливо перебрехати відповідно ротор і вийняти індуктор. Ротор сильно зведений з валом і лишиться під час очистки в будові.
    Очистка контроллера
    [​IMG]
    Лиш ротор залишається в будові
    Зараз можливо гарненько вичистити однаковою мірою ротор як і електромагнетицзне поле, також пункти під магнітом і в будові, особливо добре зняти тирсу з вхідного отвору на дні. До того придатні є нієстрзепіаца сіе бавовняна ганчірка і ватяні тампони.

    [​IMG]
    Вхідний отвір на паливо на дні контроллера (сюди також магніт)
    [​IMG]
    Ще раз всі одинарні частки контроллера
    Складання повинне діятися в оборотній черговості. Важливе: звернути увагу на розстановку трохи довшого болта з болтом, та приходить за лівої сторони вгору від датчика температури! Електричні об'єднування можуть бути знов закріплені через те, щоб напаяти, за тим повинне сіе ужити міцному паяльнику колбовей, щоб канали добре з'єдналися з пластинками.
    Розстановка датчика прзесуву РСВ
    Оборотне плече датчика дорогого регулювального прзесуву знову найдокладнієй настроїти на своїй позиції. Провести це відповідно з допомогою Vаг-а або оптично за допомоги уручну зроблених позначень.
    [Застосовуючи VАГ-ЦОМ]
    Відкритий, вступно замонтовани контроллер з'єднати з ЕЦУ. Увімкнути займання, проте не вводити в дію двигуна. На Vаг-у, як-от з'ясовано в підготовках, спостерігати напругу датчика (блок 1 вартість 3) і пересовувати оборотне плече датчика аж до одержання вартості раніше фіксаційної. Коли вартість та буде досягнута, болт Торx легко докрутити і закласти верхню кришку. Вартість зміниться за тим легко (індуктивний вимір). Перемістити отже плече про вартість помилки так щоб за зачиненої кришки одержувати відповідну прочитану раніше вартість. Тоді докрутити болт Торx власне і докрутити добре кришку контроллера
    [Без VАГ-ЦОМ]
    Настроїти оборотне плече датчика за допомоги зроблених зйомок, знаків і т.п. Найдокладнієй як-от лиш можливе і болт Торx легко докрутити. Зімкнуть кришку і з'єднати контроллер з ЕЦУ. Увімкнути займання, але не вводити в дію двигуна. Плече грубо настроєне, якщо не мигає келих жарових свічок. Коли тест пробіжить позитивно, знову зняти кришку і докрутити власне болт Торx а також добре докрутити кришку контроллера
    Монтаж на помпі втрисковей
    За розстановки контроллера на помпі обов'язково звернути увагу на те, що вал контроллера на показаному нижче отворі увійшов в жолобинка персня, що рухався.
    Через малоуважну пробу перстень може сіе легко перебрехати або зіскочити і правильно функціонуюча позиція не дійде на відповідне місце, а навіть гірше вал може за спроби запуску ковзати або цілком знищити, що робить безцінним саме заштопаний контроллер.

    [​IMG]
    У тим отворі в кільці мусить залишатися вал контроллера
    Коли є надійність, що вал власне працює (через монтаж такий добрий як-от лиш можливо відмітити через розколину) контроллер спасувати із зі всіх сторін зробленими знаками і добре докрутити. З'єднати паливні канали і електричні об'єднування.
     
  2. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    Відповідь: очистка контроллера помпи втрисковей vп37-мотори тді

    [Застосовуючи VАГ-ЦОМ]
    Не вводити в дію ще двигуна.
    Останню надійність з відповідним положенням валу контроллера дає знов VАГ.
    Тут закликати відомий блок 1 і вартість 3 і за включеного займання прочитати напругу датчика. Вартість та ні в якому разі не може змінитися, тобто помпа не може повставляти жодної сили на вал. Якщо вартість в стані складеним різні сіе, ні в якому разі не вводити в дію двигуна, знов вимонтовас контроллер і правильно замонтовас.
    [Без VАГ-ЦОМ]
    Аж до оптичного контролю зведених разом елементів подальші тести не можливі.
    Спроба діяння
    Затягнути ручне гальмо, увімкнути високий біг, приткнути зчеплення. Ввести в дію двигун. Може зайняти кілька секунд перш ніж помпа сіе одповієтрзи і двигун введе в дію. У ідеальному випадку двигун повинен зачати працювати, по декількох секундах працювати чисто і порівну на вільних витках і як звично зменшувати витки.
    Якщо все знаряддя безбледніє, оце можливо вимкнути біг і за працюючого двигуна перевірити помпу витоків.
    Якщо двигун за старту досягне неконтрольованих високих витків вимкнути займання, щоб уникнути розгромів в двигуні і помпі. Можливо не дасться вимкнути займання і потрібно буде двигун здавити високим бігом.
    Потім вимагається є вивіряння позначень на помпі і контроллері. Коли є вони відповідне, вал контроллера був помилково розміщений і знаходиться незадовго до або під перснем.
    Пошук помилки
    У випадку помилки контроллер знову вимонтовас і використовуючи зйомки власне осадити так, щоб встерегтися ковзання валу. Можливе, що вал підкорився легкому пересовуванню, можливо його м'яко довести до вигадливого положення легким вдарянням молотка. Якщо вийнятий вал не лишиться по вивірянню помилок (вал немає в отворі на персні) знову впихнутий, а контроллер функціонуватиме нієправідлово і не реагував на давання газу, витки ростимуть в неконтрольований спосіб.
    Основна розстановка
    Голосна робота на вільних і витки, що набавляються, по монтажу указують на збут високу дозу інжекції, контроллер потрібно перемістити на помпі у бік колеса розрзаду.
    Якщо двигун по покладенню не стартує або працює голосно на вільних і з дуже низькими витками, указує це на збут малу дозу, а контроллер мусить лишитися переміщений на помпі у напрямі частки високоціснієніовей. Якщо вільні витки є за тим стабільне і двигун не димить, можливо вважати основну розстановку успіхом
    Прецизійну
    розстановку Провести обкатку і довести за тим двигун до робітничої температури. Вимкнути кондиціонування. Обі справи є тут важлива плоскість. Потім переставити контроллер так, щоб доза знов виносила вигадливу вартість до розебранієм помп.

    [Застосовуючи VАГ-ЦОМ]

    Залишити двигун на вільних витках. У 1 блоці вимірюваних вартостей проконтролювати вартість 2 (доза) і співвіднести з вимірюваною вартістю, фіксаційною перед ремонтом. Ще краще мати обидва записані в пачці газети (ЛАГ), тоді можливо його зручно співвіднести. За різниці, переступаючої /- 0,5 мг/скок вимкнути двигун. Полузовас легко болти, контроллер перемістити боцзніє на помпі, болти докрутити, провести новий вимір. Ніколи не змінювати болтів за працюючого двигуна!
    За розстановки опиняється, що:
    - показується є за висока доза: доза є реально за низька, контроллер мусить лишитися переміщений у бік часті високоціснієніовей.
    - показується є доза за мала: доза є реально за висока, контроллер мусить бути переміщений на помпі у бік колеса розрзаду.
    Проведення розстановки мусить бути за всяким разом дуже прецизійне, вже таке невелике пересовування як 1/10 мм приносить великі зміни. Завжди потрібно орієнтувати на початково зроблені вигадливі позначення. Більша різниця ніж 1 мм важкий до одержання.
    [Без VАГ-ЦОМ]
    За розігрітого двигуна і вимкненого кондиціонування повторити тестову їзду, яка описувано в підготовках, за можливо ідентичних умов. Досягнуте за тим середнє спалювання порівняно з вигадливої вимірювальної їзди є мірою корекції положення контроллера.
    - показується є за високе спалювання: доза є реально за низька, контроллер мусить лишитися переміщений у бік часті високоціснієніовей.
    - показується є дуже мале спалювання: доза є реально за висока, контроллер мусить бути переміщений на помпі у бік колеса розрзаду.
    Через застосування ускладненого методу виміру краще є все відмічати, щоб не дійти до висновку, що тестова траса відома напам'ять. Коли як результат вимірів, вказівки помилки будуть нижче +/- 5% можуть бути схвалені, поліпшення буде рідко досягнуте.
    Можливе виправлення помилкових вказівок бортового
    комп'ютера Через тривале рівняння дійсного зносу палива з вказівками бортового комп'ютера можливо добути можливу помилку вказівки у відсотках. Хто володіє систему діагностування VАГ, може самостійно легко усиновити вказівки спалювання, а хто його не володіє, може залишити розстановку для майстерні. Сфера розстановки міститься в купе
    +/- 15% з кроком 5% Більша різниця указує на основну помилку в розстановці контроллера.
     
    • Подобається Подобається x 2
  3. LeMyP

    LeMyP Новачок

    Авто:
    VW Golf II GTI 1.8 1985
    Це з якої мови і чим перекладалось, можна ту статтю в оригіналі десь побачити і почитати, а то на таку мову мене не вистачає. А проблемку про яку тут йдеться можливо і маю. Дякую.:gamer:
     
  4. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    Враховуючи анкетні дані пана jaszczurа - переклад здійснено з польської мови... Звертайся, мабуть, до нього в приват - нехай тобі дасть пряму ссилку на цю статтю, але якщо тобі проблемно було зрозуміти з цим перекладом, то навряд чи впораєшся з оригіналом...
     
  5. LeMyP

    LeMyP Новачок

    Авто:
    VW Golf II GTI 1.8 1985
    З польскою впораюсь простіше ніж з цією абракадаброю.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)