Падають холості оберти !!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем hyp, 4 січ 2012.

  1. hyp

    hyp Новачок

    Авто:
    VW Golf 3 1.8
    Доброго вечора ! Чи може хтось допомогти з такою проблемою(можливо я такий не перший, але думаю, що і не останній): зранку, після прогрівки двигуна хх оберти 800-750, після недовгої їзди ( 5-7 км), коли скидю на нейтральну оберти можуть впасти до 200, двигун задихається, ящо не рухатись, то за кілька секунд піднімаються до 700-800, або перезапускати двигун. При цих смптомах такий попандос буває не кожного дня(коли двигуну заманеться).Машинка Г3, 1,8 МІ,двигун ADZ.
    P.S. Якщо то поможе в здогадах, то всі фільтри поміняні( відносно недавно - разом з маслом, яке міняю що 8 тис.), дроти на свічках не пробивають.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щось дуже подібне на перелив ... ваглядає що якийсь датчик,що формує суміш здох... Як з розходом бензини...? То треба на компютер на діагностику повинно показати що не працює
     
  3. hyp

    hyp Новачок

    Авто:
    VW Golf 3 1.8
    Розхід по-місту в районі 10 л.(звичайний А95 або А92) і 8,5 якщо залто пульс95.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Цікавить чи збільшився після того як почав скакати ХХ
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    У мене тпке було коли злетіла фішка (підозріваю що то маса, бо дріт одножильний/одноконтактний і грубий) з інжектора (десь іде з нижньої частини інжектора, від сторони салону). Поставив назад - і фсьо гут.
     
  6. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    Така сама проблема, автомобіль Г2 1.3MH карб. Розхід палива 10-11л.
     
  7. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    hyp,
    по місту менше 10 він здається й не бере...чи я помиляюсь?
    можливо в тебе як в мене раніше на гольфі здох датчик холостого ходу?
     
  8. hyp

    hyp Новачок

    Авто:
    VW Golf 3 1.8
    Розхід пального доТОГО і підчас ТОГО не змінився.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну то є велика підозра на датчик ХХ і потенціометр ДЗ... це треба діагностувати спочатку компютером.
     
  10. hyp

    hyp Новачок

    Авто:
    VW Golf 3 1.8
    Всім доброго вечора ! Завтра їду до майстра на діагностику(за попер. інфо. - накрився регулятор ХХ), але треба спочатку збадати. Буду вдячний якщо хтось підкаже скільки приблизно той датчик коштує.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Окремо датчик тільки новий.... новий буде як пів машини..))))))) Звичайно ставлять б/у і продають в комплекті з цілою моноголовкою - ціна - 400 +/- 100 грн. Можуть окремо продати але ціна така ж
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Та ти його і сам можеш перевірити чи він. Опори поміряй на ножках, поітм подавай по 12В на ножки і дивися чи моточки крутиться. Якщо щось не гуд - розбирай, думаю можна реанімувати якщо туди ніхто не лазив. там нічого складного немає. я свій реанімував. Кум підтвердить. Буває що відгниває контакт в середині, буває шестерня черв"ячної передачі злітіє і він не крутиться.
    Причин море може бути. Купити то останнє шо варто робити як на мене, бо невідомо чи краще купиш, я купив інжектор взагалі з неробочим, він був привідкручений, щоб стояти тіки в певному положенні і привідкривати ДДЗ, щоб холостий тримався. Пустив його на смітник, там моторчик сам здох.

    А ціна інжектора на шроті на Іскрі 400грн. Буває що окремо продадуть і регулятор ХХ, десь 150-200грн. Але рідко.

    П.с. зараз знайду які опрори мають бути на ножках і яких. Додам пост.
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    http://www.ex.ua/view_storage/783642117980 тут залив 2 файли.
    У файлі bosch_mono-motronic_rus.pdf здаєть на 8й сторінці написано як продіагностувати регулятор ХХ і потенціометр ДЗ.
    В неті можеш погуглити як ремонтувати ргулятор ХХ, є теми на volkswagen.msk.ru
     
  14. hyp

    hyp Новачок

    Авто:
    VW Golf 3 1.8
    На сервісі зробили комп. діагност. і стерли помилку, бо була фішка(регулятора ХХ) в маслі. Фішку промили, почистили, сказали поїздити, подивитись чи не повториться проблема, бо міняти регулятор ХХ ще рано. Наразі, другий тиждень все в нормі. Дякую всім !
     
  15. britar

    britar Новачок

    Авто:
    VW Golf3 1,4
    Підскажіть де можна найти датчик положення дросельної заслонки для Гольф3 1.4 93р.
     
  16. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    потрібно буде моник пиши в мене є і знаю шрот недорогий де є, але там їх два типи точно знаю,подивись скільки в тебе контакрів на фішці моника так найлегше, як буде потреба
     
    Останнє редагування: 10 лют 2012
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В мене якась біда почалася... Зазвичай прогрівочні оберти, навіь в -10 градусів були десь 1100-1200, потім падали десь до 900, не менше. А от недавно почалася фігня. (Доречі, Юра(кум) після того як ви бігунок поміняли, або після того коли коробку робили).
    Оберти стабільно 750-800. На прогріві в -20 то ледве 1000 є.
    Коли нагріється падає до 800, і на нагрітій машині коли прогазую і скидаю га - оберти падають десь до 650, машина дусуться і вони виходять на рівень знову ж тих 750...
    А орієнтовно на 900 обертах на прогріві в машині вібрація страшна стоїть.
    Регулював запалення - все виставив добре, детонації нема, все ок, але з обертами біда...
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну кробка до обертів на прогрів і ХХ взагалі нічого не має, а бігунок тільки тоді коли він зовсім спалений- тоді двигуном дуже ковбасить.
    До прогріву і обертів мають безпосередній стосунок ДТОР, ПДЗ, і РХХ.
    Попробіуй такий хід - затисни шток РХХ до кінця і заміряй напругу на 2-гій ніжці ПДЗ і дай сюда і провір опір ДТОР на холодно а потім на 80 град.
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну коротше проблема себе доконала. Стоїть машина під хатою вже 3й день.
    Не хотіла нормально їхати. Дава газу вона тупила і через 1-2секунди її пробивало на різки підрив. Під"їхав під хату, повитягував фішки з РХХ, ДПДЗ і ДТОРу, переміряв опори.
    ДТОР в нормі, що на холодну що на гарячу опір в межах допуску.
    На ДПДЗ теж не грішу особливо. Недавно його міняв жеж разом з інжектором, та й опори в нормі ніби. Самому просто досить тяжко міряти і крутити ДЗ.
    От питання з РХХ, він їздить якось не зрозуміло то відкриває то закриває, не може собі місця знайти. З мозгів на нього приходить 5В, жодних проблем.
    Тепер опишу проблему. Заводжу машину, оберти стають на позначі 1700-1800, машина працює в такому режимі секунд 10 і просто глохне. Відчуття що заливає жостко бензиною. Заводжу другий раз - те саме. Якщо завести і дат газу то глохне відразу після натиску на педаль. Відповідно ще більше заливає.
    Виникла думка відразу подивитися до повітряного фільтру, але там все в нормі.
    Якщо фішку з РХХ зняти машина не заводиться поки не дати газу, якщо дати газу і тримати його, то вона працює, як тільки відпустити глохне.

    Отже, підозра що проблема з РХХ, але тоді не можу пояснити той факт, що машина працюючи 10сек на 1800об\хв глохне, або як тіки дати газу... Можи таки десь інше собака зарита??
    Щось порадите?
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Десь є серйозний підсос повітря, мо патрубок який тріснув?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)