Така проблека. Панель відійшла від лобового стікла і тарабанила я встановив між панелью і стіклом паралон. Тепер перестала тарабанити але зимою маю проблему погано обігрівається стікло бо панель змістилася в сторону салону. Наскільки я зрозумів із ситуації що обломані петлі кріплення. Як можна їх відремонтувати чи щось доробити. Але впершу чергу як зняти панель правильно.
Відповідь: панель приборів Jetta II Знімаєш прибори, знімаєш шторки обдуву салону, всякі кнопочки, пімпочки і тд. Тоді шукаєш болти, якими, власне, кріпиться сама торпеда. У мене два болти треба було відкручувати з-під капота, мабуть у тебе також десь там. Пошукай на http://volkswagen.msk.ru , там має бути інструкція з картинками
Відповідь: панель приборів Jetta II Я дивився. Там немає. десь пів року тому я на якомусь сайті весь процес ремонту. Дурна голова незберіг інфу. Ті болти що спереді я їх давно знайшов і викрутив.
Відповідь: панель приборів Jetta II Тоді лишилася фігня. Просто по черзі розбирай торпеду, роби шо треба, а тоді у зворотньому порядку збирай
Відповідь: панель приборів Jetta II я нетуди тему всадив можна її якось перенести в "Ходова і кузов" так правильніше буде
Відповідь: панель приборів Jetta II Обов'язково візьми цифровий фотоапарат з собою, та аркуш картону A4 формату і ручку. До картону малярським скотчем будеш приклеювати шурупи, болтики, шайбочки і всяку мелюзгу і нижче підписувати від чого ті болтики. Якщо цього не зробити, то будеш пів дня підбирати шо від чого. Варто заодно запастися клеєм термостійким щоб нові паролонові ущілнювачі системи вентиляції-обігріву поприклеювати. Якщо мав проблеми зимою з пічкою (запотівало скло і т.д.), то разом з розборкою панелі зроби ще порядок з радіатором пічки (коштує від 90 грн. і далі). Добре було б купити спеціальну тканину якою проклеюють стики панелі з кузовом щоб не скрипіло. І колегу варто запросити на момент зборки панелі, потрібна допомога щоб панель вставити на місце. Контакти на кнопках почисть, на підрульових клемах подивись чи нічого не підгорає. Вопшем, якщо вже знімаєш панель, то варто зробити все що давно хотілось і потрібно було. Для того щоб не пошарпати кути панелі і грані під час дьоргання знімання, малярським скотчем або харчовою плівкою позакривай ті кути.
Відповідь: панель приборів Jetta II Дякую за пораду. Я на тижні поміняв приборку, поставив із тахометром. Трішки було гемору бо у мене дві фішки а на тій що брав одна. Добре що були схеми то з проводами швидко розібрався. Якщо комусь потрібна інфа по заміні допоможу. Виглядає гарно тільки шкода що неможливо змінити колір підсвітки.
Відповідь: панель приборів Jetta II За два дні я зробив кап ремонт панелі. Учора зняв із братом панель. Спочатку недумав пічку скидати, але подивившись у середину неї взявся за голову і наважився її теж зняти і перебрати усю. Пічку із радіатором заніс до хати і розложився на столі. Розібрав повністю і відремонтував повертачі всередині, із них посипався матеріал наподобу паралону. Пластини із металу і вних отвори і тому потік повітря дув куда хотів. Проклеїв скотчом у два слоя і поставив все на місце. Також запасся ущільнювачом який використовується на вікна або двері. Роботи було на дві години. Усюде де є стики воздухо відводів проклеїв ущільнювач , використовував товстий і той що йде двойним. Радіатор промив каустичною содою засипав десь грам 50 і залив кіпятком. Реакція була страшною. Раджу брати окуляри і рукавиці при роботі із каустичною содою. Прочистився радіатор і встановив його на місце. Робота із пічкою закінчена. Якщо когось цікавить ремонт лобового кріплення панелі відпишу. Получилось супер. Сам собі здивувався. Нажаль фотки в процесі відсутні. Усім раджу у кого проблема із пічекою погано дує зняти і подивитися що там твориться. Поки тепло. Тернопільским можу допомогти ділом.
Відповідь: панель приладів Jetta II Колыр не проблема змінюєш на який хочеш, купляєш діоди потрібного кольору і в перед. Ось так в мене вийшло http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/attachment.php?attachmentid=487&d=1194103286
Відповідь: панель приладів Jetta II Пічка непотече. Процес тривав недовго. З металом реагує. Радіатор міняний бо замітив напис базарний білим маркером від якої моделі.
Відповідь: панель приладів Jetta II ти казав можеш дати інфу по прилаштуванню приборів з тахометром!!! Мені трнба!!!
Відповідь: панель приладів Jetta II Я пристроював на Джетту 87р. щиток від Джетти 91р. із тахометром. У мене стояв годинник. Що саме цікавить?
Відповідь: панель приладів Jetta II Ну зачим ви колхозите!? Для моделей з 1-ю фішкою є панелі на 1-ну фішку, а для моделей з 2-ма - на 2-і!! Потім наступній власник буде матюгатись коли щось перестане працювати через погано пропаяний контакт і полізе виясняти причину. Панелі для МК2 - не рідкість! Якщо маєте на 2 фішки а треба на одну - шукайте потрібний девайс по шротах а свій ставте в оголошення! Зекономите час і не буде калхозу!
Відповідь: панель приладів Jetta II Хто має інфу про щиток приладів з тахометром на дизель, В мене щиток на дві фішки
Відповідь: панель приладів Jetta II golf2 можеш мені сфоткати обидві фішки які ідуть до щитка з обидвох боків. Там дві фішки по 14 контактів кожна і по 7 із обидвох боків.
Відповідь: панель приладів Jetta II Потім наступній власник буде матюгатись коли щось перестане працювати через погано пропаяний контакт і полізе виясняти причину. Ну от як пояснити на моторі 1,8 інжекторі наявність кот.заж. від 1,8мі якою керує блок від ТАВРІЇ(стосується В-3,PG),а вам слабо!!!!!!!!
Відповідь: панель приладів Jetta II робиться не для наступного власника а для себе. А якщо ти сам зробив то і будеш знати в чому проблема. Я сам половину проводки перебрав і тепер не дивлюсь на неї як "БАРАН НА НОВІ ВОРОТА". Навіщо ця розмова якщо виникають проблеми із погано пропаяним контактом "НАВЧИСЬ ПАЯТИ" Додано через 28 хвилин звідки ти взяв що блок від таврії.
Відповідь: панель приладів Jetta II А втикаю я на те , що всі нестандартні твої дії,не завжди будуть зрозумілі для наступного властника даного авто(хочеш приклад,будь-ласка:в мене два дні зайняло часу щоб розібратись з сигналкою(мангуст),повернути все в стоковий вигляд,і підключити все на свій розсуд(шеріф про),і поясни,мені БУДЬ-ЛАСКА наявність катушки запалювання з вакумом,якщо в мене морор PG(ел.упр.).,яка бере управлыння з блоку ТАВРЫЯ!!! ТОРМОЗ:сам блок АБС выдключений,але в стоку керує всім датчик акуммул.тиску гальм. рід.,в моєму випадку керував транзистор з резистором,який висів під руль.колонкою-це дпя тебе норма?.... І якщо ти повертаєш щось з проводки до норми-купа плюсів тобі!,але якщо твоє бачення доцільності переробки електрики на свій смак - вибач,я не розумію!
Відповідь: панель приладів Jetta II За плюси і мінуси дякую. Я незбираюсь переробляти проводку під свій смак. Я дотримуюсь мануалу по відновленні проводки. Сам ненавиджу дротові кущі. Єдини що я надав інформацію яку люди просили і якщо ти розбераєшся в електроніці можеш прослідкувати що я нічого нового недодав а дотримався схемного рішення. Якщо комусь мій спосіб несподобався нехай шукає по шротах. Люди питали я поділився інфою.