Підбір оптимального АКБ

Discussion in 'Електрика і сигналізації' started by OstapGolf2, Sep 29, 2014.

  1. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    Всім привіт!

    Знову виникло питання, щодо зміни старого АКБ на новий!
    Прошу поради стосовно того який АКБ краще купити, для мого коня (Г2 1,6, карб., бензин) та де вигідно здати/обміняти старий і купити новий, якої фірми!

    Дякую за відповіді! =) :hi:
     
  2. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Напевно 55 Аг, бо генератор скоріш за все 65 А, гена має бути на 10 Ампер, хоча б 10, потужніший. Я собі поставив 75ку, при генераторі 65, а поставив тому, що старий 55 здох остаточно, а тут привезли варту 75, на 650 ампер пускового, користований всього 2 місяці, ну новий)) віддавали чисто символічно за пляшку горілки, щоб не скупитись купив дорожчу, за 60 грн. всерівно її потім разом випили ) так от, поки було тепло, не замічав різниці, як тільки похолодало, замітив, що недозаряджається, то все або підзаряджав, або прикурював, їздив так аж доки не згоріла шоколадка(десь 1 місяць зими), поміняв гену на 85 ампер, ще 2 місяці зими доїздив без проблем, так і досі їжджу.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
  3. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    topla 60-ку...суперовий акум....собі такий поставив... ціна якість:bomb:
     
  4. hooliganlviv

    hooliganlviv Місцевий

    Авто:
    passat b3
    От і мене чекає така заміна. Акумулятор дохлий. А брати який сам незнаю. І як можна дізнатися який в мене генератор, на скільки Ампер/годин стоїть? Так як в мене ніяких лейб на ньому немає

    Sent from my GT-S6102 using Tapatalk 2
     
  5. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Підтримую Topla (словацький), або Bosch (хоча би Польща), але вони дорогі.
    Юзаю Topla (словацький) вроді 72(чи 75-ку) десь від зими 2010 року на свому дизелі, і задоволений на всі 100. Колись був Bosch куплений в Поляндії, гарантія 5 років, відтарабанив 5,5 роки, віддав на бензинового Rover, і ще через пів роки він з тим Rover'ом продався.
     
    Last edited: Sep 29, 2014
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну так, зара кожен буде тут мірятись п...
    Щодо того перезпряд чи недозаряд потужність гєни мало ролі грає - тут основне як довго їздити на день і скільки разів заводити на день ну і для дуяких сильно обдарованих = скільки музики слухати при вимкненому двигуні :)

    Скажу так (не знаю вже звідки то взяв) АКБ для зарядки споживає 10-12% своєї максимальної ємності\годину.
    Тобто поставивши 75ку тре буде їздити годину щоб акум поповнив розряд у 7.5А.
    Пусковий струм АКБ може бути в 5-8 раз більший за номінал але він триває всього 3-5 секунд (залежить як швидко ваш кінь заводиться). Тут проста математика = 5/3600*пусковий струм =...
    5/3600*350=0.5А(тобто новий заряджений АКБ з пусковим струмом 350А за 5сек втрачає пів ампера своєї ємності, для старих АКБ ситуація гірша - кожен рік експлуатації можна сміло множити на 1.5)

    Тому поновити для такого АКБ ці пів ампера це грубо кажучи 5хвилин роботи двигуна.

    А вибір виробника то справа субєктивна, і тут кожен з досвіду кумовогосусідасвоєїсестричерезбалкон може кричати що саме АКБ того вииробника заслуговує на медаль бо прослужив вірою і правдою 20 років:wacko1:
     
    Last edited: Sep 30, 2014
  7. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Басс в принципі все правильно розписав.
    До чого тут потужність генератор і ємність акумулятора?
    При виборі акума треба дивитися як ваша машина заводиться і скільки споживачів (ну там музика і т д і т п) може бути увімкнено без працючого двигуна.
    Якщо старт з півтика (з карбом це буває по різному) і ви не любитель музики на природі то можна ставити мінімальний і не паритися. Бо великий акумулятор вам не принесе нічого крім витрат на його купівлю і витрат на пальне через возіння з собою зайвих кілограмів свинцю.
    В свій час підтримав вітчизняного виробника - ІСТУ. Враховуючи важкий час купляти зараз для звичайних умов щось імпортне при наявних непоганих наших екземплярах - це трохи не правильно. Як на мене на час життя акума більше впливають правильні умови експлуатації (без постійного недозаряду) ніж виробник.
     
    Last edited: Sep 30, 2014
  8. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Мав ІСТУ, 2 роки роботи і в путь у небуття, а на другу зиму експлуатації замерз. Три дня в хаті відтаював.
    Коли я в авто, то постійоно музика, або фільми по тєлєку, навіть коли авто стоїть із непрацюючим двигуном.
    Навіть на добу (неоднорозаво) залишав чи світло в салоні, чи включений мафон, навіть часто забував з прикурювача вийняти зарядне навігатора чи телевізора. І, пофіг, працює вже 4-5 роки.
    В електриці, в АКБ - я не фахівець. Але я знаю, що заплатив - та й експлуатую, по часу як вказано виробником. Виробники ж не пишуть, мол не залишай світло в салоні, не залишай мафон увімкненим.
    Ось так.
    Просто поділився досвідом..... Бо з досвіду скажу ще таке: "ми не настільки багаті, щоби купувати дешеві речі", тим паче, за 15-16 років за кермом мав і дешеві і дорогі АКБешки.
     
  9. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    АКБ такі дорогі щось, думав підберу за 600 грн, виходить ні..
    АКБ "Topla" ємністю на 60 - ціни від 900 грн., по ідеї дуже хороші АКБ!
    Я на "Шипшині" знайшов польський "AUTOPART POWERBOX", з гарантією 24 місяці за 750 грн., чи хтось чув/користувавя таким? Шкода там старі не приймають!
    Де краще купувати АКБ взагалі?
    Чи варто купувати десь на базарі зразу із обміном старого і чи дають на базарі якусь гарантію?
    Чи шукати АКБ десь по магазинах і яких?
     
  10. memline

    memline Active Member

    Авто:
    Гольф 2 1.3 1987(був),Mercedes-Benz Vito 108 CDI
    Можеш на базарі,можеш в магазині,різниці як на мене не має.Гарантію дають одинакову,головне щоб тобі підійшло по ціні,старий забирають за -80грн. від нового.
     
  11. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Остапе, ти ж зрозумій, що базар від магазину нічим не відрізняється. Що там, що там - всюди приватні підприємці. Як там так і там, можна купити фуфло. Це фортуна.

    П/С/ свою Топлу, колись брав на базері на Зеленій, сказали, що щоби поставити гарантію, то треба поїхати (десь там поруч, теж на Зеленій), щоби перевірити гєну, чи ще щось в тому роді. Я на то все забив болтяру, бо в той час в мене під капотом з електрикою робився армагєдоно-колхозо-хаус, встидно було капот відкривати для чужих очей.
    приймають на базарах, просто приносиш і здаєш.

    І ще одне, я собі нагадава, в мене на стоянці вже двоє чуваків, десь у Львові, в районі Кривчиць, приносили свої старі АКБехи, та міняли на б/у з доплатою. По розмовах пам"ятаю, що давали чи то 100, чи то 200грн. А там, тіпок з нагрузочною вилкою, як маг-коперфілд, притулив тобі показав і ти собі купив.
    Особисто так, я не купував, але знаю двох, котрі задоволені.
    Якщо цікавить, то узнаю ввечері та повідомлю.
     
  12. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    Я це розумію =) Просто на базарі як на мене більший рух, вохять і б/у з польщі і інше нвідомо яке і там мені здається що більше шансів шо "впарять" фігню)
    Шипшина викликає в мене більше довіри ніж базарний магазинчик, хоча шо ті шо ті невідомо звідки ті АКБ беруть... =)
    Треба порівняти ціни... на шипшині не приймають старі, шкода... =)
    Поки думаю АКБ почекає ше місяць-другий, але питання актуальне і треба підбиратись до його вирішення =)
     
  13. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    на Шипшині приймають старі АКБ! на вул. Городоцька, там за гуртовнями!
    там АКБ окремо віддаєш за пару грн (за 55-ку вроді 40 грн дають)
    а тоді хочеш новий купляєш в них, хочеш їдеш на базар)
     
  14. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Здавав в автомагазині на Луганській і купляв в них же новий акум - тоді (2 чи 3 роки тому) дали знижку 10%.
     
  15. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Хм, а як тоді поясните, що при однаковій кількості і часу виїздів на 65 амперному генераторі акумулятор недозаряджався, а як тільки поставив гену на 85 А миттю ця проблема пропала? Нагадаю ще раз умови користування автомобілем були однакові як до, так і після.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     
  16. vwiskasha

    vwiskasha Місцевий

    Авто:
    vw passat b2 syncro
    audi s4 c4 2.2 turbo
    vw scirocco 2 tropic
    я брав топлу на зелені на базарі в березні за 700 ,павербокс - не ризикнув би....
     
  17. OstapGolf2

    OstapGolf2 Active Member

    Авто:
    Golf2
    А в якому магазині і коли купляли? Можливо маєте до них контакти якісь?
     
  18. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Зелена автобазар. Як заходиш вниз відразу перший ряд справа. Майже вкінці ряду по правій стороні жіночка продає АКБ. Дає гарантію і ціни в неї нормальні. Брав там місяць тому собі в аудюху акум. Вона і порадить що краще.

    Надіслано від мого LG-E975, використовуючи Tapatalk
     
  19. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Ну так ми тут генератор вибираємо чи акумулятор?
    Оскільки в тебе були короткі виїзди то гена з меншим струмом не встигав віддати акуму енергію, яку він потратив на стартер для заводу машини. Постав хоч 60 амперний акум хоч 100 амперний - енергію на стартер він віддасть однакову.
     
  20. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Я до того, що генератор таки відіграє роль! Короткий виїзд це який? Наприклад година в одну сторону і через 2 години простою, або ж і зразу стільки ж назад(ще плюс по 5хв прогріву ). Невже це мало часу, щоб підзарядити акум?
    Енергію може віддати однакову, а може і не однакову, бо віддає стільки струму, скільки має, а 55ка може мати 650 А пускового і буде давати більше струму, аніж 75ка на 600 А. Мова про струм, напруга однакова! Тому автору у якого скоріш за все 65 А гена, краще брати 55ку акум! І не має значення скільки часу буде їздити. Своїм 75 я не "міряюсь" бо хотів брати тільки 55, але то треба було бути хіба що несповна розуму, щоб не взяти за безплатно новий акумулятор і пофігу, що я потім доплачував біля 200 грн, щоб поміняти генератор, всерівно дешевше і всерівно я збирався його міняти на більший.

    Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
     

Share This Page

а де твій аватар? :)