Підключення магнітофона

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем McAr, 18 лип 2009.

  1. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Порадьте як правильно підключити магнітофон, замахався Гуглити.

    Розпіновка євророз"єма така
    [​IMG]

    З підключенням колонок розібрався, цікавить живлення.

    Червоний то прямий +12 з АКБ
    Чорний маса "-"
    Оранжево-білий підсвітка

    Не знаю- Біло-синій (я так розумію то для підсилювача і виключається коли витяг ключ з запалення)
    Не розумію відмінності між жовтим і жовто-чорним.
    Жовтий як я розумію тоже +12 як червоний але виключається при викл запалення.

    На фішці від авто є ще коричневий провід,він до чого?
     
  2. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Все правильно як ти пишеш червоний і масу старайся зробити на пряму без сторонніх джерел споживання, жовтий + то керування мафоном, синій з білим то керовані 12в (усілок, антена) а вот коричневий не чіпай і не задіюй. В мене з ним був глюк прийшлось відключити бо інакше на синій провід весь час йшов + і працював усілок.
    То заводська розпіновка під штатну магнітолу, просто штатна дещо вміє, наприклад коли витягує ключ вона гасне, але як натиснути вкл. то вона знову працює! Ось такий прікол.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. goro

    goro Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.8k 1991
    Кольори на фішці фолькса не зовсім відповідають сучасному євророз'єму (по контактах - відповідають). Роби так:
    Жовтий мафона (живлення +12) - на червоний фолькса.
    Чорний мафона (маса) - на коричневий фолькса.
    Червоний мафона (АСС +12) - на коричнево-червоний фолькса (він тонший). В АСС немає окремого положення, як на нових машинах, він спрацьовує коли просто вставлений ключ. В мене спочатку так і було включено, але це не дуже правильно (на природі грає музичка, ключ в машині, ти жариш шашлик, а хтось в цей час заводить твого коня :). Тому підключив через 2 діоди АСС на голубий мафона (схема є в інеті). Тепер втикаю ключ, вмикаю мафон, виймаю ключ -мафон грає далі.
    І останнє - не з'єднуй разом червоний і жовтий провід на +12, як радять даякі "специ" -буде жерти акумулятор.
     
  4. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    дохлий акум і сигналка за пару днів "зжере",одним світлоідіодом!Деякі виробники автомагнітол червоний і жовтий провода роблять"взаімозамєняємі",тобто їх сміло можна підключати два разом на постійний "+"!
     
  5. Vik

    Vik Початківець

    Авто:
    VW Passat B-5 2004
    Маю пасат В-5 . В ньому ридненький cd - ченжер на 6 дискив и окремо радио з касетами....... Одна бида , ченжер не читае МР-3 маю бажання тее радио та разом з касетами , заминити на нормальну СОНЮ ,а ченжер залишити ....... Получиться ?????????????
     
  6. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    поставиш нормальну соньку з мп3 і забудеш шо то за чежер такий,і з чим його їдять!
    різницю між мп3 і сд відчуваю тільки при наявності дійсно дорогої(якісної)акустики і нормальної "голови"!
     
  7. Vik

    Vik Початківець

    Авто:
    VW Passat B-5 2004
    Пацани, пидключив пионера , все харашо тильки збиваеться все на першу писню як ключ виймаю... Кажут якийсь проводок треба витягнути , який ?????
     
  8. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    В мене так само все збивалось , не тримав настройки звуку, не памятав радіостанцій коли виймаеш ключ взагалі не працював мафон.
    Все просто, дав прямий плюс і мінус з акума і забув про то неудобство. Жовтий і червоний разом, у всіх які були в мене автомобілях та магнітолах, ніхто нікого ніколи не жер :nea:
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Попробуй жовтий з червоним поміняти місцями, повинно все вирішитись!
     
  10. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Думаю нє, але кулібінів хватає:D
     
  11. BullDozer

    BullDozer Початківець

    Авто:
    ------
    а чому ні? якщо сонька буде мати роз"єм під ченджер - підключить.
     
  12. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    ...і якщо чейнжер також соні - тоді так.
     
  13. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Можна, але треба ще шнур провильно зпаяти, а це вже кулібінство:D
     
  14. BullDozer

    BullDozer Початківець

    Авто:
    ------
    взагалі то існують стандарти (ISO) для всіх роз"ємів, приладів і т.д. тому нічого не треба шаманити і кулібінствувати.

    якщо керуватись вашою логікою - виробники магнітол повинні б були робити різні розміри магнітол, штекерів для антен і т.д. правда не можу догнати для чого?

    Якщо не розумієтесь в радіоелектроніці - краще проігноруйте моє повідомлення, хібань ви так заробляєте рейтинг ;)
     
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Сумніваюсь шо комусь теке вийде!
    Можливо існують якісь перехідники-адаптери, наприклад як у Alpine!
     
  16. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    от тут якраз той випадок,коли фірма-виробник є "монополістом",тобто купивши голову і захотівши чейнжер - змушені купляти тої ж марки.теж стосується виходу управління штатними кнопками на рулі та виведення інфи на штатний дисплей - на це все потрібні перехідники для конкретного виробника г\у!
     
  17. BullDozer

    BullDozer Початківець

    Авто:
    ------
    Всеодно, самих роз"ємів є від сили 3-4вида
    круглий (вроді 17контактів) , квадратний 12, 16(?) і 24. так що верогідність вдалого підбору - 1/4
     
  18. BullDozer

    BullDozer Початківець

    Авто:
    ------
    Останнє редагування: 7 сер 2009
  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ну що? Шось помінялось? Чи не пробували?
     
  20. Василь125

    Василь125 Active Member

    Авто:
    Гольф 3 1993р.в. 1,9ТД - був.
    AFN 1,9 ТДІ - є.
    Де шукати провід на блоці запобіжників що йде від замка запалення до магнітоли?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)