Питання по ПДР

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем Чортопхай, 9 чер 2013.

  1. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Ця тема створена для того, щоби з"ясувати, які питання ми би хотіли уточнити в розмові з фахівцем, який досконало знає ПДР і вміє застосовувати їх на практиці (тобто, фактично, з інструктором).
    Тут будемо писати те, що нас хвилює, над чим задумувалися або сумнівалися, а також, що чули від якогось молодого водія, який хотів би їздити добре, а в разі (тфу-тфу, цур-пек, тіпун мені на язик) наглої потреби - не розгубитися і у стресовій ситуації зуміти довести свою правоту.

    Зібрані питання будуть передані тому інструкторові, який погодиться з нами зустрітися, щоби він вдома спокійно міг підготуватися до плідної розмови з нами.

    Зустріч планується в липні, під шашличок.
     
  2. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Сама замутила - сама й почну!

    1. Проїзд нерегульованого залізничного переїзду.
    Перед переїздом стоїть знак 2.2 ("Стоп") і встановлена світлова сигналізація, яка постійно моргає білим місячним світлом. Чи водій зобов"язаний зупинитися перед таким переїздом?

    2. Є світлофор з додатковою секцією (стрілка вправо). Чи порушує водій ПДР, якщо повертає праворуч на зелене світло головного світлофора? (суперечність п.8.7.3 а та 8.7.3 з).

    3. Як правильно проїхати перехрестя, на якому організовано рух по колу?

    4. Чи зобов"язаний водій, який рухається головною дорогою, вмикати показник повороту, якщо він залишається на головній дорозі, але сама дорога повертає (вправо-вліво)?
     
  3. djuma

    djuma Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.4 '99
    щодо третього(можливо продублюю,але хочу уточнити для себе,так як друзі взагальному сказали що у нас хто як хоче так і їздить)-якщо хтось знає без інструктора,втішусь і заспокоюсь. хто правий? ситуація наступна: водій А заїжджає на кільце по зовнішньому радіусу і треба йому проїхати три чверті кола і далі виїхати з нього. Водій В вїжджає по внутрішньому радіусу і через півкола має покинути кільце і в нього виходить, що водій А перешкода справа. якщо тфу тфу виникає ДТП- то неправий той хто круги наматує по зовнішньому чи той що засадив його справа? як воно має бути?
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Той хто ззовні кола - завжди правий, ось така невтішна правда.:english_en:
    Хош бути правий - їдь на зовнішню :)
     
  5. djuma

    djuma Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.4 '99
    та я то так і роблю і їду з включеним лівим поворотом, але часто буває що з внутрішнього радіуса вискакують і троха бракує до аварії-то і не знаю хто правильно їде. Дякую за інфу
     
  6. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    Движение по кольцу-как движение по двухрядной дороге. Вы поворачиваете вправо из левого ряда? Если вы во внутреннем ряду и вас из правого ряда дожмут к бровке неправ будит тот кто в правом ряду, он меняет ряд и должен вас пропустить, как и на обычной дороге. Ширина ряда, если я правильно помню, 2.5 метра, начиная от бровки, хоть разметки и нету, гаишники при ДТП щитают именно так.

    На кольцо можно въежжать из любого ряда.
     
  7. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Колеги, питання про рух по кільцю обсмоктувалося ну дуууууууууже довго в темі "Як ми їздимо". Сухий залишок обсмоктування - треба спитати у знавця. Саме тому відкрито цю тему. Але давайте не будемо її також засмічувати.
    Прошу писати тут конкретні питання до інструктора і терпляче чкати на відповідь.
    Завжди є ситуації на дорозі, коли при маневрі тебе хтось обсигналює, сушить пальці через вікна. Ти маєш повну рацію, але хотілось би знати, що стовідсотково є так, як ти вважаєш. То чи не ліпше спитати в людини, яка на ПДР зуби з"їла, і при наступній такій нагоді мати непереборні докази?
     
  8. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Не до кінця впевнений, але якщо потрібно проїхати 3/4 кільця, то заїжджати на кільце потрібно з внутрішньої сторони, перелаштовуватися на правий (зовнішній) ряд і з нього вже зїжджати з кільця. Зїжджати з кільця потрібно з правого ряду. Якщо справа тебе не пускають перестроїтися, то для даїшника це не аргумент(плати штраф).
     
  9. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Так що, чітко прописано в правилах. І пункт про переїзд жд.переїзду, виключааємо, тому що миготливий біло-місячний не дозволяє їхати, а лише нічого не забороняє.

    А от можна уточнювати в ДАЙ - то ж який пріоритет світлофорів, бо з правил лише слідує що регулювальник пріоритетніший над всім, а розмітка лише доповнює або уточнює знаки, то питання:
    1. якщо є світлофор і є розмітка, то чи дотримуватися світлофора чи розмітки (приклад: на розмітці лінія стоп, а світлофор зелений - банально але чи потрібно зупинитися перед тим як продовжити рух)?
    2. якщо є знак і світлофор - що пріоритетніше (приклад: зелений світлофор, і знак стоп )?
     
    Останнє редагування: 10 чер 2013
  10. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
  11. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Тут можу сказати, що пріоритети такі:
    1. Регулювальник.
    2. Світлофор.
    3. Знаки.
    4. Розмітка.
    Зазвичай знаки, які є біля світлофора починають діяти тільки тоді коли світлофор зламаний і не світиться або моргає жовтим(знаки пріоритету проїзду перехрестя), для цього їх там і ставлять, щоб вони регулювали пріоритетність проїзду перехрестя коли світлофор вимкнений або зламаний.
     
  12. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    В мене є теж питання:
    На якій відстані від зебри пішохід рахується на пішохідному переході(тобто його треба пропустити). Буває ситуація, що люди пруть не по самій зебрі через дорогу, а на приклад за 2-3 метра від неї?
     
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Прошу уточнити цей пункт. "... сама дорога повертає (вправо-вліво)", але прямо чи в інший бік йде другорядна дорога. В першу чергу ситуація, коли другорядна дорога йде прямо від головної, покриття доріг однакове, на головну дорогу вказують лише знаки. На другорядній дорозі чекає авто, яке хоче заїхати на головну дорогу і їхати прямо по ній в протилежному нам напрямку. Ми ж перетинаємо його траекторію, бо повертаємо за головною дорогою вліво.
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Ти ж сам відповів в своєму пості
    Світлофор має перевагу над знаком а знак над розміткою, відповідно світлофор над розміткою. В випадку коли моргає жовтий (не між перемиканням сигналів:)) тоді маєш керуватися знаками чи розміткою вразі відсутності знаків.
     
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Проблема в тому, що в правилах сказано
    А знак стоп то наказовий, питання чи лінія стоп то наказова розмітка ;) ?
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Лінь читати праила, за час мого водіння вони уже раз двадцять змінювались доповнювались, хіба зараз в правилах є розмітка СТОП типу як ONLY в Америці чи просто поперечна лінія, колись такої розмітки СТОП не було.
     
  17. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Відколи ж то знак СТОП є наказовим?
    Це знак пріоритету. Тому світлофор і регулювальник мають перевагу над цим знаком, а знак над розміткою.

    Правда мене ще мучають сумніви за світлофор з біло-місячним світлом.

    А щодо СТОП лінії, то така існує(до неї також прирівнюється табличка СТОП). Так от, перед нею потрібно зупинитися тільки у випадку, коли цього вимагають знаки, світлофор чи регулювальник. Сама по собі СТОП лінія ні до чого не зобов’язує, а вказує тільки на місце зупинки.
     
    Останнє редагування: 11 чер 2013
  18. agent

    agent Початківець

    Авто:
    джетта2
    Це відповідь до питання яку задав ZVER/ Стоіть знак пішоходній перехід, потім зебра яка намальована на асфальті , після тоі зебри стоіть з друго боку теж знак пішоходний перехід.Ну вот міжду двума знаками -це все пішоходний перехід.(зебру намалюють шириною метр, а між знаками е і 10м.)
     
    Останнє редагування: 12 чер 2013
  19. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    вирішили поховати тему для збору запитань.
    краще тоді для кожного питання відкривати окрему тему і дискутувати, а не про все в одній темі вперемішку

    sent from my Galaxy SIII
     
  20. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    На початку теми все ясно розписано, для чого вона створена. Хороша ідея зібрати лише запитання, не ВІДПОВІДІ на них, а потім всі запитання передати в надійні руки, які роз'яснять нам чітко, що і як в ПДР пише, що і як там розуміти.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)