Поліровка стойки багажника в дзеркало (фотозвіт)

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем Адріан, 23 січ 2013.

  1. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Шось давненько не писав звіти, викладу невеличкий, можливо комусь знадобиться.

    Вирішив полірнути стойку багажника, експерементально:) На фото трохи видно процес, а я лише опишу деякі нюанси. Боремо чорний стандартний амортизатор, який стоїть в більшості авто, відмочуєм (я робив пендзликом) фарбу розчинником 647, в ідеалі взяти хімію яка знімає стару фарбу, але в мене її не було тому робив розчинником. Після таких компресів голова йде кругом:) але і фарба мякне і легко здирається ножом. Залишки фарби починаємо обробляти папером №220 ВАЖЛИВО рухи повинні бути прямолінійні! Після обробки ним переходимо до паперу №320 потім №400 фінішуємо №600 на мокро. Після берем брайт-скотч, чи як він там, така ширшава губка колір бурячковий, має значення. Цією губкою виводим на мокро рівномірну матову поверхню, чим краще вивидем тим краще буде кінцевий ефект. Після брайт-скотчу беремо знову папір, але з дрібним зерном, я брав 1500-2000-2500 відповідно і кожним номером проходимо нашу деталь, робимо все з водою. Стойка почина блистіти, але нам потрібно ефект дзеркала, тому йдемо далі. На фото видно не хитре приспосіблення з дрелькою і войлоком, в ідеалі потрібно взяти пасту ГОЯ червоного кольору, але не знайшов (можливо в когось завалялась червона яб купив), тому взяв зелену гоя і вперід, вона також підходить, але нею краще працювати після червоної. Спочатку тримаємо деталь паралельно до себе і потихенько прокручуємо в руках помірно притискаючи до войлока, обороти даємо невеликі, так проходимо всю поверхню, це важливо, таким методом ми забираємо повздовжну риску від прямолінійного тертя нождаками. Потім тримаємо деталь вертикально від себе і повздовжними рухами торкаємся вузької поверхні войлока і знову проходимо всю деталь, в кінці цього процесу піднімаємо обороти на дрельці і ледь торкаючись знову проходимо всю поверхню, протираємо шматкою дивимось на своє відображення, якщо результат не задовільний повторюємо процес паралельно і горизонтально.
    Якщо результат задовільний переходимо до фінішної стадії і ще більшого (глибшого) дзеркала:) Берем гАмериканську пасту для металів і вручному режимі натираємо деталь, потім чистою шматкою забираєм залишки пасти і одночасно наводимо кінцевий блиск деталі. Усе:)
    ПС для кінцевого глянцування можна використовувати будь яку пасту.
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 23 січ 2013
    • Подобається Подобається x 5
  2. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Зовсім забув, в кінці наніс захисне покриття (твердий віск) і завтра поставлю на машину, потім відпишу по результатах впливу навколишного середовища на поліровану поверхню, машина постійно під відкритим небом:)
     
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    міс'є знає толк в збоченнях)))))))

    а так результат гарний
     
  4. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Ще би та стійка вічна була б, то дійсно так.
    А так - "Ай молодець!"
    П.С. У мене знову на зиму вони ні хєра не хочуть тримати. Прийде весна і буде все ОК.
     
  5. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    я собі їх поміняв на замінник але нульц - 2-га зима все ок навіть в найлютіші морози
     
  6. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    На який замінник, якщо не секрет, а то вже замахався з ними.
     
  7. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Саме так рідні зимою завмирають, впадають в спячку:) але при плюсовій температурі тримають гідно. Саме головне не мучати їх в сильні морози, тобто уникати різких відкривань і допомагань руками...
     
  8. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    я вже і не памятаю, але точно не сильно дорогі
     
  9. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Мені сподобалося, звіт нормальний!
    Питання по темі, чого в старіших машинах наприклад Б4 багажник зовсім по одному відкривається і ніяких проблем, а в новиих в тому числі й Борі зовсім інша контсрукція? Виконання складніше а суть відкривання дурніша. В чомусь є перевага скішої кострукції перед простою?
     
  10. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    А если разобрать и поменять на более густое масло? Я в скутерах и мотовилках менял.
    [​IMG]
    Класс вязкости SAE J 300 20W
    Плотность при 20° С (68° F) ASTM D 1298 0,872
    Вязкость при 40° С (104° F) ASTM D 445 77,9 мм 2 /с
    Вязкость при 100° С (212° F) ASTM D 445 10,1 мм 2 /с
    Индекс вязкости ASTM D 2270 111
    Точка вспыхивания ASTM D 92 244° C (471° F)
    Точка изменения текучести ASTM D 97 -24° C (-11° F)
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не понял. Там же давление, при чём тут густота масла
     
  12. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Сорри забыл что они газонаполненные :russian_ru:
     
  13. Vasintekc

    Vasintekc Active Member

    Авто:
    VW passat B5 variant 1.9TDI AVB 2005
    Я собі поставив від "Москвича " 2141 нові пара біля 100 грн. і вже два роки без проблем. Перед тим ставив замінник (підбирали по каталогу на авторинку) дорожчий десь в два рази, то за рік вмерли обидві.
     
  14. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Я теж ставив інші(можливо від москвіча) приблизно в 100 грн, але проблема на зиму і далі актуальна. Не хочуть вони тримати(або після декількох маніпуляцій і трохи тримають). Це у мене другі за 5 років. Перші були непогані(відкривали так, що могли і зуби повилітати), але не памятаю виробника. А одного дня, я побачив що вони просто вмить потекли.

    П.С Це я ще не обезшумив кришку, а якщо обезшумити, то просто буде жесть. Тоді взагалі потрібно буде ставити щось по "моцнєє".
     
  15. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    В мене кришка зашумлена і ще спойлерок невеличкий, але це все в купі відчувається зимою, літом якось нормально. Все залижить від механізму (конструкції) відкривання, наприклад в бори кришка саме не підніметься, пробував ставити від Вольво Крос-кантрі потужні стойки, тримають набагато краще, але кришку підняти самі не можуть, а жаль бо хотів зробити відкривання з пульта.
     
  16. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    В мене від Москвича Алеко 2роки тримають моцно без проблем, що літом що зимою кришка взлітає)))
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти вкоротив їй віку. А тепер подумай... ти взяв і почав шліфувати робочу поверхню. Там є два сальніки які тримають масло щоб не пішло на вулицю. Діаметр сальників розрахований на діаметр штока. Шток і так стирається об сальники і сальники об шток. А ти взяв і ще сам стер додатково шток...... Хлопаки ви б хоч порадились перед тим як щрсь робити.
     
  18. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    взагаліто він не шток полірував а корпус!!!
     
  19. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Подивись ще раз уважно фотографії, що саме я полірував, а шток навіть скотчем замотав в одному місці від гріха подалі..:)
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я чогось подумав що шток..... з корпусом можна робити що завгодно
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)