Я свого часу на скіроці на 190 чуть не розбився, траса була ніби перевірена і ті, але виявилось, що такі незначні коливання вверх/вниз, які на 130 км/год навіть інтєрєсні, на 190+ вилились у відривання коліс від землі і страшний "бабах" і подальше ловіння машини по всій дорозі (( Бережіть себе!!!
Відповідь: У кого яка максималка Коли я в неї пересів, там 2 амортизатори були вбиті. Передні. З таким не варто було навіть 100 їздити Як доказ того, скажу, що "бабах" (удар по відбійниках) на нормальних стойках не відбувається навіть при відриванні всіх коліс на дециметрову висоту. Див аватар.
Відповідь: У кого яка максималка Амортизатори були вбиті з інших причин (( 4 чи 5 років після цього... Діагностика при купівлі була про них дуже позитивною )) Не певен, що йдеться те що колеса відірвались від землі, але грубо кажучи уяви собі довжелезні 2 хвилі, на першій машина умовно відірвалась і бабахнула об другу (типу - / \ __ /) при тому, що кут, на яку прийшовся удар на другій хвилі був іншим ніж попередній... (вилетів типу з __ приземлився на /) і то на тій швидкості... неприємно вопщім
Відповідь: У кого яка максималка там стояли 2 різні стойки - одна рідна вбита, друга від Г-2 , мокра.
Відповідь: У кого яка максималка По моєму від Г1 Ходова перебиралась деякими спеціалістами десь за 9 міс до продажу Але це інакша історія і інакші люди... Пропоную стерти цей і 32-й допис, за оффф )
Відповідь: У кого яка максималка Точно так в 2002р. попався на Scirocco по трасі зі Львова до Краківця. Результат - тріснув лонжерон. Швидкість була біля 100км/год, горби - "лежічі поліцаї"
Відповідь: Польоти на Сірках Гарна тема До Краківця зараз теж регулярно там катаюсь, теж пару раз попався вночі... Але без прижків То тіку на Елеонорі такі чудеса були...